קהילה - היצירות של מחוגימלך
מחוגימלך
187
300

נפרדים מאלויס הפקות (roei888) 30/07/2023

היי.. אני קצת באיחור, אני יודע..
roei888 פרש לפני כמעט שבועיים, אבל עקב כמה עיכובים, נאלצתי לדחות את היצירה עד היום...
אז בלי יותר מדי עיכובים, בואו נתחיל ביצירת הפרידה.

רועי, אתה היית ההשראה הכי גדולה שלי בקהילה, אבל האמת שפתחתי את הקהילה עוד לפני שהייתי מעריץ שלך. אני די בטוח שראיתי תמונת היום שלך אי שם ב2020, אבל חוץ מזה לא ממש הסתכלתי בקהילה שלך או ראיתי את התכנים שלך.
ואז התחלתי לקרוא את סיפורי יקום 11, ומאז התחלתי להיות מעריץ ומגיב קבוע בקהילה שלך.
ואז ב2022, ראיתי יצירה בשם "הצטרפו לאלויס הפקות" ורצתי על ההזדמנות, ותראה מה יצא מזה :)
שלחתי לך מיד את הסקיצה שלי ל"שומרי הקסם", שבסופו של דבר הפך לאחד הקומיקסים המושקעים ביותר בקהילה, אם לא ה-! היה לי כבוד גדול לקחת חלק בפרוייקט המרשים הזה, וגם אם היו לנו מחלוקות על התסריט לפעמים, או על העיצוב, בסוף הכל יצא מדהים.
אחרי העונה הראשונה של שומרי הקסם, שהייתה הצלחה מסחררת, הצעת לי 2 אפשרויות -
1. להמשיך עם שומרי הקסם
2. קומיקס חדש
אחרי העבודה הממושכת של שנינו על שומרי הקסם, הרגשתי שאני צריך לקחת טיפה הפסקה מהדמויות האהובות שיצרתי ולתת לך להיות חופשי עם היצירה של הקומיקס, ברור שבחרתי בקומיקס חדש, שבסוף התגבש לרעיון "כלב-על ואריק", שגם הצליח רבות בקהילה!

במהלך יצירת 2 הקומיקסים האלו, נהניתי מכל רגע. גם אם זה לא היה נראה ככה, גם אם התלוננתי, גם אם רבתי, וגם אם האשמתי - תאמין לי שזאת הייתה החוויה הכי טובה שהייתה לי.
ובאמת, לפני שהכרתי אותך חשבתי לפרוש. לא הרגשתי שאני נהנה יותר במיקמק, ואז פגשתי אותך, הכרתי אותך, והכרת לי את נורמן, שביחד איתו יצרתי את כל הקבוצה הנפלאה הזאת שבזכותה אני כאן היום.
גם בקבוצה היו לנו לא מעט ריבים, זוכר? לפעמים חשבו שהקומיקסים שלנו משעממים, לפעמים רבו איתי על הניהול, או ממש לאחרונה על רעיון שהצעתי... אבל הכל בסוף תמיד הסתדר, והצלחנו תמיד להתעלם מההייטרים, כשהייטר הציע רעיון ליצור קומיקס רציני יותר, קפצת על הרעיון ויצרת את "המנדליסטי", הקומיקס האחרון שלך ובין הטובים שקראתי. אפילו לי לא שלחת את הפרקים כי רצית שגם אני אהיה במתח, ושכחתי לגמרי ששלחת לי את העיצוב החדש של מנדליסטי כמה חודשים לפני חחחחחחח

עכשיו כשדיברנו על כל מה שעברנו בדרך, בוא נחשוב מה יהיה אחר כך...
אתה ראית את כל היצירות המהממות ששלחו בקבוצה על הפרישה שלך, זה פשוט חימם לי את הלב, גם כשהייתי באיטליה. כל כך התאכזבתי כשגיליתי שאני לא אוכל להיות שם כשאתה פורש, ואני מקווה שאתה קורא את זה ברגע זה ומתרגש בדיוק כמוני.
הקהילה מן הסתם לא תישאר כמו פעם, אבל אני אדאג לשמור את המסורת שלך, ליצור עוד קומיקסים מקוריים לעוד זמן רב.
שלחתי לך האמת כבר רעיון לקומיקס שחשבתי שיצליח, אחרי כל הביקורת שקיבלתי אני אשפץ את הרעיון ואצור קומיקס מדהים, בדיוק כמו שאתה היית רוצה.

אני גאה שהכרתי אותך, רועי. בזכותך אני האדם שאני היום, ואם לא היית בא ועוזר לי, כנראה שעדיין הייתי עורך כמו בתחילת 2022. אז תודה.

מוקדש ל roei888, ואךורקלך.❤️
10
5
117


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
31/07/2023   12:55 אייס8776  5
#לאקראתיהכל(:
אבל באמת מקסים מצידך להקדיש יצירה שלימה למיקמק שפרש(:
31/07/2023   10:26 zagzag  4
נתגעגע מאוד לרועי ולאלוויס הפקות יצירה מהמת
30/07/2023   12:59 shira656  3
וואוו ההשקעהההה TOT
30/07/2023   12:27 לולי0מושיי  2
רגע הוא היה בקהילה 10 שניםם?!!?!?!
אמאלהההה
30/07/2023   11:59 ליבליב59  1
ואוו מהמם
רואים שהייתה לכם השקעה מטורפת במהלך כל השנים
ואיך שבסוף הכל יצא מדהים
הקו מקסים שלכם היו ממש טובים קראתי כל פרק ופרק
פשוט מדהים