קהילה - היצירות של מחוגימלך
187
301

סיכום החופשה שלי בצפון איטליה! 20/07/2023

אז אם ראיתם את היצירה הקודמת, וגם אם לא, אתם בוודאי יודעים שטסתי לאיטליה ל10 ימים!
החלטתי להכין לכם סיכום של כל החופשה שלי ומה שעשיתי בכל יום, אז אם אתם גם טסים לאיזור צפון איטליה ורוצים המלצות באיפה לבקר, זה המקום!

אם משעמם אתכם לקרוא הכל (ותאמינו לי, כנראה שגם אני לא הייתי קורא הכל) אתם יכולים לקרוא ברפרוף או שפשוט תלכו למקום שמסומן (*), ואז תדעו שסיימתי עם החפירות!
אז יאללה, בואו נמריא!

יום 1 (שני) -
הטיסה שלנו הייתה יחסית בצהריים, אז הגענו לשדה התעופה בשעה סבירה ולמרבה המזל, לא עמדנו בתור לשום מקום!
טסנו 4 שעות ולבסוף נחתנו בשעה מאוחרת בלילה. נחתנו בשדה התעופה במילאנו ומשם לקחנו מונית עד למלון שקרוב לשדה, שנוכל לישון בו ללילה אחד.

יום 2 (שלישי) -
קמנו בבוקר במלון, עשינו צ'ק-אאוט ושכרנו רכב כדי לנסוע למלון הבא שלנו, שבעצם לא היה כל כך מלון. ישנו בבקתה קטנה ליד חוות משק ליד אגם קומו. עשינו צ'ק-אין, פרקנו ציוד, האכלנו עיזים בחווה והלכנו לטייל באיזור. הסתובבנו ביער עבות על ראש הפסגה, ומשם הגענו לנחל ושכשכנו טיפה במים. (אני טיפה יותר, כי נפלתי למים.) המשכנו לטייל עד לנקודת תצפית ואז החלטנו לחזור לבית אירוח שבו ישנו. חזרנו, האכלנו עיזים ומשם אכלנו ארוחת ערב והלכנו לישון.

יום 3 (רביעי) -
קמנו בבוקר, אכלנו ונסענו לווראנה. טיילנו טיפה ואז לקחנו הפלגה לבלאג'יו ועשינו מסלול באיזור. משם לקחנו הפלגה לוילה קארלוטה, שהיא וילה ענקית שפעם גרו בה אנשים עשירים, ועכשיו היא מוזיאון של כל הדברים היקרים שיש להם בוילה הענקית. יש לה 3 קומות ומלא ציורים ורהיטים יקרים. אפשר לקרוא על כל דבר עם מסך שיש לידו. טיילנו גם בגנים הענקיים של הוילה. לאחר מכן לקחנו הפלגה חזרה לווראנה וחזרנו למלון.

יום 4 (חמישי) -
ביום חמישי ביקרנו בעיירה בורגאטו, שם אכלנו במסעדת פסטה וביקרנו בטירה באיזור. לאחר מכן עברנו לכפר נופש באיזור אגם גארדה, בו אנחנו נשארנו לשאר החופשה.

יום 5 (שישי) -
ביום שישי קמנו ב6:30, מוקדם בבוקר ונסענו להרי הדולומיטים. שם טיילנו טיפה, צילמנו הרבה נופים ואכלנו. לאחר מכן החלטנו לחזור ולשחות בבריכה של כפר הנופש. בערב התכוננו לשבת, אכלנו ארוחת שישי חגיגית והלכנו לישון.

יום 6 (שבת) -
מכיוון שבשבת, ובכן, היה שבת, לא יכולנו לנסוע באוטו ולכן עשינו טיול הליכה ארוך לאורך האגם עד לעיירה סירמיונה, שם הסתובבנו בסביבה ואז חזרנו בערב אחרי יום מתיש.

יום 7 (ראשון) -
ביום ראשון נסענו למונטה באלדו ועלינו לרכבל עד פסגת ההר. במונטה באלדו יש הרבה רוכבי אופניים, ויש גם הרבה מסלולים על ההר. לאחר מכן טיפה טיילנו על ההר וחזרנו חזור ברכבל. לאחר מכן טיילנו קצת על חוף האגם וחזרנו לכפר הנופש.

יום 8 (שני) -
ביום שני היה עומס חום כבד, לכן נסענו לפארק מים שהיה קרוב ועלינו על המתקנים השונים. אין לי ממש מה לפרט ביום הזה אז הנה קחו עוגייה.

יום 9 (שלישי) -
יום שלישי היה היום האחרון שבו טיילנו, ולמרות עומס החום החלטנו לנסוע לוונציה, ואני שמח להגיד שזה היה שווה כל טיפת זיעה. הגשרים, הגונדולות, החנויות, התעלות, האוכל, הכל היה פשוט מדהים. 9/10. אחרי זה הלכנו לקניון גדול באיזור וקנו לי ארנב מלגו (!!) הוא כבר בנוי וממש מול המקלדת שלי בזמן שאני כותב את זה :)

יום 10 (רביעי) -
ביום רביעי ארזנו את כל הדברים שלנו ונסענו לשדה התעופה, כדי לטוס חזרה לארץ. הפעם התורים היו טיפה יותר ארוכים, אבל לבסוף חזרנו לארץ בשעה 9 בלילה ומשם הגענו חזרה הביתה.

(*) אזז איך היה לכם לקרוא או לא לקרוא? גם אתם הייתם באיטליה? יש לכם חוויות משם?

היצירה הבאה שלי תהיה יצירה מאוד מרגשת לחבר מאוד טוב שלי שפרש לאחרונה, אתם בוודאי יודעים על מי אני מדבר.
אז נתראה שם!
מחוגימלך

מוקדש ל roei888, נעם1635, נורמן326, אדית13, נויה5850, אוריקו925, יעל5210, זואי4הבובה, אברמסון1
134

(ב2016.... XD)
21/07/2023   15:07 אברמסון1  5
וואה וואה!
נשמע שהספקתם המון ונהנתם מאוד!
21/07/2023   13:08 דבורה3322  4
אני חזרתי מלפני שבוע מאמריקה:)

היינו בברוקלין ברידג',וול סטריט,מוזיאון השעווה באמריקה,בסאבוואי, בספרייה הכי גדולה בעולם, בחנות הכי גדולה של הארייי פוטרררר בעולםם(!),פסל החירות, במעבורת לסטטן איילנד, סטטן איילנד, ועוד מלא מקומות שאנלא זוכרת בדיוק...

הגענו לניו יורק בזמן הזה במיוחד בשביל יום העצמאות של אמריקההה אז היה זיקוקים וזה בקיצור היה כיף...

אגב המקום שאני חולמתת לטוס אליו זה לאיטליה:))