קהילה - היצירות של אלישרידן7
אלישרידן7
52
30

המכשפה 2 - פרק 8! 30/04/2020

גילי הלכה לדבר עם עם עילי ועומר. כבר היה להם סידור לגבי עילי - הוא ישאר בארון של עומר אחר הצהריים ובזמן הלימודים יוכל להסתובב בחדרו, הוצעה גם ההצעה שהוא יעמיד פנים שהוא עומר אבל הם לא רצו להסתכן שיזהו אותו בעזרת קסם.
"אנחנו לא נשארים כאן! למרות שגדוד המכשפים האפלים זה מקום נורא אי אפשר להישאר פה" אמרה גאיה כשהגיעה לחדר של עומר "למה?" שאלו עומר ועילי שהציץ מהארון של עומר באותו הזמן, וגילי סיפרה להם מה קרה.
"אבל אני אהיה חייב להסתתר? זה מתחיל לשעמם" אמר עילי, גילי הבינה לליבו וחשבה על רעיון "מה אם אתה תהיה תלמיד גם ונגיד ששכחו אותך ברישום?" אמרה גילי "אבל זה גם אומר שתצטרך לעבור את הבית ספר הנורא הזה" עילי הינהן "למרות שהמקום הזה נורא אני מעדיף להיות חופשי לעשות מה שאני רוצה" הוא אמר.
המבחן הגיע וגילי נכנסה ראשונה, כשגמרה את המבחן היא נכשלה והכוח לקח אותה משם וגם את המזוודה שבה היה עילי. גילי הגיעה למנהרה המוכרת ומיד פתחה את המזוודה ונתנה לעילי לצאת ממנה, בינתיים מולה עמדה רובוטית עם שיער אדום וגילי נזכרה ברונה שעזרה לה בפעם השעברה שהגיעה. למרות זאת היא זכרה שמי שבאמת עזרה הייתה שני והיא נזכרה כמה היא מתגעגעת לשני.
"אני שיר" אמרה הרובוטית "עוד מעט יבוא רובוט אחר לעוד מכשף שאמור להגיע אבל אני לא זוכרת שאתה היית אמור להגיע" היא הצביעה על עילי "כנראה שבגלל שיש לי אח תאום שכחו לרשום גם אותי" אמר עילי את השורות ששינן קודם "אתם תדברו עם אירלנה על זה" ענתה שיר ופתאום עומר הופיע וגילי נרגעה. הצטרף אליהם רובוט עם שיער אדמוני שאמר ששמו ליאור והם התחילו ללכת למקום שהיה מוכר להם מאוד.
**********************
בינתיים המאבטח הראשי הסתובב בעולם המעבר, הוא היה בכפר למרות שהוא עצמו לא ידע איפה הוא נמצא. בסביבתו היה שדה חיטה ובן אדם עם מגל שחותך את החיטה ונראה שהוא מאוד עייף. הבן אדם התיישב אמר מילה מוזרה והמגל החל לחתוך בעצמו את החיטה "איך עשית את זה?" שאל המאבטח הראשי.
המגל נפל על האדמה והפסיק לחתוך את החיטה, הבן אדם הסתובב לעבר המאבטח הראשי "אני לא מכיר אותך" הוא אמר ותוך כדי קם "אתה לא מהכפר" הבן אדם התחיל ללכת אל המאבטח וכשהגיע אליו הוא לחש מילה מוזרה והמאבטח הרגיש עייפות והתעלף.
**************
עומר, גילי ועילי עמדו מול אירלנה "למה יש כאן שלושה ילדים? היו אמורים לבוא רק שתיים גם יש רק שתי מזוודות ורובוטים" היא אמרה ואז עומר הסביר: "אולי בגלל שאני ואחי תאומים שכחו לרשום את שנינו אפילו הבאנו מזוודה אחת לשנינו וכנראה גם הביאו רק רובוט אחד לשנינו" נראה שלאירלנה לא היה כל כך אכפת אם יבואו שתי תלמידים או שלושה "אני מבינה. כיוון שכולכם הייתם פה כבר אתם תהיו פה רק שבוע. כל הספרים שלכם אצלכם בחדר…" המנהלת אמרה להם איפה חדריהם ואיפה הספרים והם התקדמו לעבר הבית ספר בתחושת ניצחון. המזימה שלהם הצליחה.
הגיע השיעור הראשון שהיה שיעור לחשים לרצח, ברגע שנכנסו המורה חייכה ברשעות ואמרה " מעניין מי מכם ילך למרתף העינויים. פתאום נזכרו שלושתם כמה נורא המקום הזה והתחילו להתחרט שהגיעו לשם…
המשך יבוא!

מצטערת שלקח לי כל כך הרבה זמן לשלוח את הפרק פשוט הלמידה מרחוק נפלה עליי בבום ויש לי עומס שיעורי בית. אני אנסה לשלוח פרק בסופ"ש. כנראה ששוב לא אשלח פרק הרבה זמן כי יש לי עומס.
מקווה שאהבתם, אלישרידן7

מוקדש ל גאיוש242, כשכשונה, קקלויי, אמלי45639, ולכל_מי_שקורא!
1
1
81


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
01/05/2020   11:41 אמלי45639  1
ווהו! פרק שמינייייייייי