קהילה - היצירות של אלישרידן7
אלישרידן7
52
30

המכשפה 2 - פרק 9 13/05/2020

השיעור נגמר. כל השיעור עילי, גילי ועומר ניסו להיות הכי טובים וקיוו שלא הם ולא השתיים האחרים יבחרו לחדר העינויים. המורה חייכה "אז מי שנבחר להיות במרתף העינויים… היא גילי" גילי רצתה לברוח מהחדר אבל לא יכלה.
המורה תפסה בחולצתה של גילי וגררה אותה למרתף, כשהמורה זרקה את גילי לתוך מרתף חמישה חיילים מוכרים שתפסו את גילי והושיבו אותה על כיסא. הם הזריקו לה את החומר המוזר והיא כבר הייתה מוכנה לכוחה הדואך כמו בפעם הקודמת והיא התעלפה במהירות.
כשהתעוררה ציפתה שהיא תהיה הפוכה באוויר אבל זה לא ככה היה, גילי הייתה הקובייה בצבע תכלת והרגישה איך בכל שנייה הטמפרטורה יורדת. לפתע היא שמה לב למספר שהיה רשום על אחד מהקירות של הקוביה המספר היה -10 ופתאום הוא הפך למינוס 11 וגילי הבינה שזה מד הטמפרטורה. היא הסתגרה לתוך כדור וניסתה לחמם את עצמה ללא הצלחה, כל גופה קפא והיא ניסתה להיזכר אם בפעם הקודמת היא הייתה במקום שכזה אבל היא לא זכרה. כשהחיילים באו לקחת אותה הטמפרטורה הייתה כל כך קרה שהתזוזה היחידה שעוד הצליחה גילי לעשות הייתה לנשום. החיילים הרימו אותה והעבירו אותה למתקן העינויים הבא.
******************
"יש להם שיטה חדשה הם מכניסים אותך קובייה ענקית בטמפרטורה כל-כך נמוכה שאתה לא יכול לזוז ואז במתקנים הבאים אתה עדיין לא מצליח לזוז אבל עדיין בהכרה ככה שהמכות אכזריות יותר וכואבות יותר" אמרה גילי שהתאוששה עם עילי ועומר ממרתף העינויים ותוך כדי גם למדה את מה שפיספסה בשאר השיעורים.
"אנחנו צריכים להשתדל יותר כי" אמר עומר, "אנחנו לא רוצים שאחד מאיתנו יגיע לשם שוב" השלים אותו עילי וגילי הנהנה. בשאר הימים הם השתדלו לא להבחר אך למרות זאת גם עילי וגם עומר נכנסו למרתף העינויים, כך שגילי והתאום השני עזרו לזה שנכנס לשם וכך כעבור בלי שהם שמו לב הגיע המבחן והם לא היו מוכנים. בדיוק כמו שהם תיכננו.
*******************
בינתיים המאבטח הראשי ישב בבית המשפט של הכפר בעולם המעבר וחיכה שיגידו לו אם הוא משוחרר או לא. לקח להם שבוע שלם להחליט! הוא כבר סיפר את סיפורו על זה שהוא צריך לתפוס את הפושעים גילי ועילי ונראה שמצבו טוב "אני עומד לצאת" חשב המאבטח הראשי. השופט דפק עם הפטיש וכולם ישתתקו "אנחנו החלטנו שהוא לא אשם בדבר ולא מהווה סכנה. החלטנו שאנחנו נעזור לו" אמר השופט והמאבטח חייך חיוך גדול.
"אבל מה אנחנו יכולים לעשות בעניין?" שאלה אשת כפר "אנחנו נעביר אותו למנהלים של האקדמייה" השיב השופט "שם הוא יספר את סיפורו והם יעזרו לו" השופט הביט לעבר המאבטח הראשי "לגימטרי!" הוא צעק ובין רגע המאבטח היה במשרד המנהלים באקדמיית המעבר, אומנם המום אבל התחיל לספר את סיפורו.
המנהלים אלירן וסופיה הנהנו "טוב רשום לי פה שגילי, עומר ועילי חזרו מעולם גדודי המכשפים" אמרה סופיה. "גילי ועומר כבר עברו לעולם היצורים אבל עילי בדיוק עובר את המבחן אולי נוכל לעצור אותו" אמר אלירן "לגימטרי!" קראו ביחד אלירן וסופיה, ובזאת שתיהם והמאבטח נעלמו מהמשרד.
**********************
עומר, גילי ועילי לא עברו את המבחן בגדוד המכשפים האפלים והם היו בחדר שהיה מוכר לגילי רק שהיו בו יותר ילדים "אתם תראו איזה עולם יצאתי ותתאימו את עצמכם אליו כדי להישאר ביחד, בסדר?" אמרה גילי והתאומים הנהנו "ברור" אמרו שניהם. כעבור כמה זמן גילי נכנסה למבחן ויצא לה עולם היצורים, עומר התאים את עצמו וגם הוא יצא בעולם היצורים.
לאחר מכן הגיע התור של עילי. הוא התאים את עצמו והצליח "עולם היצורים" היה רשום שם והכוח החל לקחת אותו משם. הכל עבד מצויין ולפתע צצו המנהלים של עולם המעבר והמאבטח הראשי של עולם בני התמותה, שלושתם רצו לעברו.
המאבטח הראשי התקרב לעבר עילי "תעצרו אותו!" הוא צעק אבל זה לא שינה את המציאות שבה עילי כבר נעלם משם...
המשך יבוא!

סליחה שלא שלחתי קודם הייתה לי תקלה במחשב. חוץ מזה אני שמחה להודיע שהפרק האחרון בעונה הוא הפרק הבא! ותהיה עונה שלישית! טוב אני מקווה שאהבתם ואתם מתרגשים לקראת העונה החדשה!
ממני, אלישרידן7

מוקדש ל כשכשונה, קקלויי, אמלי45639, ולכל_מי_שקורא!
6
5
102


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
09/07/2020   20:50 הדס1275  5
איזה סיפור יפה
22/06/2020   16:32 אמלי45639  4
תודה על ההקדשה.
תודה רבה..
19/06/2020   16:55 גיסטיק  3
אני מתה על הסיפורים שלך!!!! את מדהימה!
16/05/2020   15:07 בימבה8011  2
יפה
15/05/2020   07:25 קקלויי  1
אדיר!!! אני מתה על הסיפור הזה!