קהילה - סיפורים ושירים
אלישרידן7
52
30

המכשפה 2 - פרק 1!!! 29/03/2020

שני ילדים בגילן הופיעו לפני גילי ושני, תאומים "שלום!" אמר אחד. "אני עומר וזה עילי ואתן בטח התלמידות החדשות" אמר השני, "נראה לי שקוראים לכן גילי ושני" אמרו שניהם ביחד ושני וגילי הנהנו.
"תלמידות חדשות במה?" שאלה גילי את התאומים וארבעתם החלו להתקדם "אקדמיית העולמות" אמרו שתיהם "שזה קיצור של השער בין העולמות אבל המייסד החליט לקרוא לזה בקיצור - אקדמיית העולמות" שניהם המשיכו.
"טוב אז על מה סובבת האקדמייה הזו?" שאלה שני, " מה זה לא ברור? על שאר העולמות." אמר עומר.
"בעצם האקדמייה יש חצי שלא הגיעו מהעולם הזה שנקרא 'העולם המחבר' גם אנחנו לא הגענו מהעולם הזה, הגענו מעולם גדודי הכישוף" אמר עילי וגילי מיד זיהתה את השם של העולם שממנו הגיעה למרות שלא שמעה את שמו מעולם "גם אנחנו משם! התחלנו הטהורים ועברנו לאפלים ובסוף הגענו לכאן" אמרה גילי.
"גם אנחנו" אמר עומר "בעיקרון אמרו לנו שנגיע לעיר ללא כשפים ובאמת יש עולם כזה אבל האקדמייה מצילה את כל מי שמסולק מהעולם שלו" הוא המשיך "הנה הגענו".
מולם עמדה טירה, גדולה מכדי לראות את סופה ושני וגילי פערו את פיהן. הם נכנסו דרך שער גדול ומולם עמדו איש ואישה גבוהים בעלי מבט נעים "ברוכים הבאים לאקדמיית העולמות" אמר האיש "אני אלירן" "ואני סופיה ואנחנו המנהלים של האקדמייה" אמרה האישה "תודה עילי ועומר שהבאתם את שני וגילי, אתם רשאים ללכת" הוסיפה סופיה.
"אנחנו נסביר לכם על המקום הזה" אמר אלירן "בעצם כאן יש תלמידים שנולדו כאן בעולם הזה ויש תלמידים שסולקו מעולמם כמוכן והגיעו לכאן. כאן תלמדו על שאר העולמות ואחרי חודש יהיה מבחן שיקבע לאן אתם מתאימים. כלומר לאיזה עולם" הוא המשיך, עילי ועומר כבר הלכו ואלירן וסופיה הובילו את גילי ושני לכניסה של הטירה.
"טוב הנה המערכת שעות שלכם" אמרה סופיה והושיטה לשני וגילי מערכת שעות " אצלנו כל אחד הוא בחדר אחר ואתן חדרים 785 ו786, בהצלחה" סופיה ואלירן הלכו משם והשאירו את גילי ושני מביטות על המערכת. אחד מהשיעורים היה על עולם בני התמותה - עולם ללא כשפים.
גילי ושני הבינו שיש להם אפשרות להגיע לעולם ללא כשפים באמת והן חייבות לעשות הכל כדי שזה לא יקרה...
המשך יבוא!

זה הפרק הראשון של העונה השנייה של המכשפה ואני כל כך מתרגשת!! אני מקווה שתאהבו כי עכשיו זה בעצם עולם אחר לגמרי!
ממני, אלישרידן7

מוקדש ל גאיוש242, כשכשונה, קקלויי, ולכל_מי_שקורא!
2
47


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
30/03/2020   13:30 קקלויי  2
מעולהה!!!! כרגיל (:
29/03/2020   17:06 אמלי45639  1
ישששששששששששש אני כל כך שמחה שהחזרת