קהילה - היצירות של המלכה7771
המלכה7771
95
2

הנסיך מיקמון והאיכר 14/08/2013

" הנסיך מיקמון והאיכר "
לפני שנים רבות במיקמק סיטי הישנה,
חיה נסיכה יפיפיה ושמה זואי,וחברתה רייני.
יום אחד ליד הממלכה הגיע על כרכרה מהודרת הנסיך מיקמון.
הנסיכה וחברתה נדהמו כאשר ראו אותו.
הנסיך היה עשיר מאוד עם שריון ברזל מלכותי ומקושט.
לידו הגיע איכר פשוט שהתאהב בנסיכה היפה.
אך האיכר לא הצליח לכבוש את ליבה.
הנסיכה ישר פנתה לנסיך מיקמון ואמרה לו: "אתה כל כך מדהים, רוצה שניפגש?"
הנסיך אמר לה: "אין בעיה נסיכה יפה. ניפגש יום אחד." וקרץ לה. אחר כך התחיל להיעלם עם כרכרתו היפה.
אחרי יום,האיכר הגיע אל המכשף מונדו. האיכר אמר לו :" התאהבתי בנסיכה יפה,אך היא רוצה את הנסיך מיקמון. אני רוצה שאי יהיה אפשר לעמוד בפניי." המכשף מונדו אמר:" בסדר, אני אחפש את השיקוי המתאים." אחרי כמה דקות התחיל המכשף ללחוש מילות קסם:"מיקשזם,מיקשזם,שאי יהיה אפשר לעמוד בפני האיכר!" האיכר לגם מהשיקוי,והוא לא עבר. האיכר שאל את המכשף מונדו:" למה השיקוי לא הצליח?" המכשף אמר:" אני חושב שצריך לשתות אותו על בטן מלאה, אם לא יש סיכויים שתמות." האיכר אומר:" מה חשבת? אני איכר,לא אכלתי כבר שבועיים!" המכשף אומר:" טוב,מצטער אך לא אוכל לעזור לך. אך אולי אם תנצח במירוץ הסוסים הגדול תכבוש את ליבה של הנסיכה." האיכר הלך לדרכו. ואחרי יומיים השמיים היו בצבע כחול יפה,והמירוץ מתחיל. ליצן החצר ג'ימבו אומר:" קבלו למירוץ את הנסיך מיקמון המדהים! וקבלו את האיכר! "
המירוץ מתחיל. הסוסים רצים ושתי המתחרים עם חרבות בידיהם. הם מתחילים להתקרב,והאיכר נופל מהסוס. האיכר הפסיד והרגיש בושה. כבר הנסיכה בחרה להיות עם הנסיך,והאיכר הלך.
- 3 שעות אחר כך -
הנסיך מיקמון והנסיכה קבעו פגישה מלכותית במסעדת גורמה. רגע לפני הפגישה ליצן החצר ג'ימבו שומע את הנסיך מיקמון אומר:" אתה יודע שאני לא באמת אוהב את הנסיכה הזאת,אני רק בשביל הכסף שלה!" הליצן ג'ימבו מסר זאת לנסיכה, לבה נשבר,אך הבינה שהאיכר הוא בשבילה! אז בעצם הנסיכה והאיכר חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה.
הסוף.
11
2
463


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
25/12/2015   17:47 מגהגיר  2
מרגש!!!
29/11/2015   19:48 דביר421  1
איזה יופי