קהילה - היצירות של שירי29
שירי29
16

לתחרות מיקמק 29/03/2013

המצאתי סיפור לתמונה שהעילתם:
זה היה יום ממוקמק ורגיל כמו כמעט כול יום אבל ברגע אחד הכול השתנה אני מקס והחבורה זואי גימבו וסאני יצאנו לטיול עם אלוויס ועצרנו במיקפה אבל כשהגענו למיקפה שמנו לב שגימבו אבד במקהלה שראינו בדרך למיקפה.
סאני היה הראשון שהבחין בכך ומייד מיהר להמציא מכשיר מיוחד שיפתור להם את הבעיה,אבל לצערו לא היה לו מספיק זמן בגלל שהוא קלט את מיקיאוולי מצחקקת בצד עם מונדו והוא לא הבין מדוע.
מייד קרא סאני לחבורה שהייתה חבוייה בין המקהלה כשמצא סאני את החבורה הוא אמר להם שהוא ראה את מיקיאוולי מצחקקת בצד עם מונדו.
החבורה גם שמה לב שהמקהלה ניראת מבוהלת ובאמצע המקהלה היה גימבו שניגן שיר וזה היה נירא כאילו הוא מהופנט כי הוא שר שיר למיקיאוולי אבל האמת סאני שם לב שזאת הייתה רובוט בדמותה של מיקיאוולי,גימבו שר בקול או מיקי שלי או יפתי אני אוהב אותך העשה כול מה שתבקשי אפילו ינשק אותךך.
סאני מקס וגואי מיהרו והלכו למיקיאוולי שהייתה מאחורי שייח(היא חשבה שלא מבחינים בה אבל החבורה הבחינה בה),והם שאלו אותה מה היא עשתה לגימבו ולמה המקהלה כולכך מבוהלת? מיקיאוולי ענתה:זה כבר מאוחר מידי ומכיוון שזה מאוחר מידי אני אספר לכם מה זממתי ועשיתי לחברכם וללהקה הזאת אוקי אני יתחיל:זהלהקה מבוהלת בגלל שהפכתי את השעון שבעיר לפצצה שתתפוצץ עוד 24 שעות מעכשיו ואת גימבו הפנטתי חחחח.
אוי לא אמרה החבורה מה נעשה עכשיו?
המשך יבוא...
אני עבדתי על הסיפור הזה הרבה זמן מקווה לזכות
37


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה