קהילה - היצירות של נוני4473
נוני4473
6
59

לכתב אורח - שינה מתוקה 17/12/2022

פרק 1 – ההתחלה, כבר הספיקה להיות נוראית.
אליסון מיקנמיק הביטה בשיעמום רב במורתה, מיס מיקסטוויל, אשר מדברת על היסטורית מיקמק, אליסון בינתיים מציירת במחברתה פרחים, מינימיקים ועוד. השיעורים עם מיס מיקסטוויל היו דבר מאוד משעמם, מחריד, קולה הצפצפני גרם לה לצמרמורת . לפתע , לאחר שיעור כל כך ארוך, הצלצול, היא כל כך אוהבת את הצלילים שהוא מפיק, כאילו מנגן רק לה. היא פתחה את המיקטוק והביטה בהודעה של דין שהייתה ראשונה "היום, אחרי הלימודים, מאחורי בית הספר, מסיימים את הכנת השלט" אליסון חייכה, ליה, דין והיא אמורים להכין היום שלט לכבוד המינימיקים , שמגיעים היום, והתכוונו לתלות אותם ברחבי בית הספר.
היא אספה את ציודה וחייכה לעבר ליה שקרצה לה, ככל הנראה גם כן ראתה את הודעתו של דין. אליסון אספה את שיערה לאחור והלכה לעבר כיתת התקשורת ועברה אותה, המשיכה אל איזור החולות, שם אף אחד לא הסתובב, ושם גם הוחבא השלטים שלהם.
דין כבר נעמד שם, מרסס גרפיטי בצבע ירוק על מינימיק, מסיים את הציור ומחייך אל אליסון "ראית את ההודעה שלי, לשנייה חשבתי שהלכת הביתה" הוא גיכח והמשיך לרסס, בזמן שליה הולכת לאט לאט מאחוריו ובועטת בו בצחקוק "התפקיד שלי זה ציור" היא הזכירה לו וחיבקה אותו "אני מבינה שסיימנו? אנחנו נספיק לתלות את השלטים?" היא שאלה והשניים הנהנו לעברה "יופי" היא אמרה "שנגיע בזמן, אני לא רוצה לאחר כמו בשנה שעברה" אמרה והביטה באליסון ובדין.
השלושה החלו לעבוד\ הם לקחו שלטים סביב הידיים שלהם, דבק סלוטייפ ובקבוקי מים, למקרה שיהיו צמאים.
הם עברו ליד חדר התקשורת והחלו להדביק על קיר האבנים הלבן את השלטים, הבנות עבדו בזמן שדין שתה מתוך בקבוק המים שלו, מביט בבנות בחיוך "אני אחרייכן" הוא אמר. לפתע דין הרגיש עצם מעיפה אותו קדימה היישר לעבר השלט ואל הבנות, אריאל הביט בשלושה בזמן שפתח את הדלת, ככל הנראה זה מה שהפיל אותו. "אויש, תודה רבה אריאל" ליה אמרה בכעס, תולשת את השלט ומביטה בבחור, שיישר את שיערו המבריק כלפיי מטה "סיימנו את הלימודים לפני רבע שעה, למה אתה עוד פה?" היא שאלה אותו והוא בתגובה גיכח "דיברתי עם מיס מיקסטוויל על ההיסטוריה של המינימיקים... אתם יודעים, השיעור שלמדנו עליו, למרות שמאה אחוז לא הקשבת לו" הוא גיכח לו לעבר ליה "השאלה האמיתית היא מה אתם עו-" הוא אמר וחיוך התפשט על פניו "אוי, זה גרוע" הוא אמר לליה, שהביטה בו במבט מבולבל, מסיטה את מבטה לעבר דין ואליסון שהיו גם כן מבוהלים, לאט לאט היא הביטה בשלט הקרוע והרטוב, שצבעו נשאר על הקיר, כאילו צבעו את הקיר בכוונה.
באותו הרגע הגיעה מיס מיקסטוויל, כאילו הגורל רוצה להתנקם בהם "שמעתי קולות, מזל שנשארתי פה" היא אמרה, מביטה בקיר הצבוע ובארבעת התלמידים במבט מאוכזב "ארבעתם עשיתם מעשה רע, אתם תצטרכו לרצות בעונש" היא אמרה, צקצקה בלשונה ונופפה להם לבוא אחריה, אריאל באותו הרגע נחנק לגמריי "אנ- אני לא עשיתי כלום, אני באתי לדווח..." הוא אמר והביט בשלישייה "היא כנראה חושבת שעיקבתי אותה, אתם אשמים בהכל" הוא אמר, כמעט בוכה – ממשיך קדימה. השלושה בינתיים צחקו מעט מתגובתו של אריאל, אך גם היו מעט בשוק... הם מבזבזים את הזמן, עוד שעה המינימיקים יגיעו!
הם נעמדו בכיתתה של מיס מיקסטוויל, אשר הביטה בהם באכזבה גדולה "אתם נשארים פה לשעה וחצי, אתם מנקים את המסטיקים שמתחת לשולחנות, והולכים הביתה, ואני לא רוצה לשמוע ציוץ" היא אמרה ויצאה מהכיתה, בזמן שהתלמידים מוחאים להם, הם ממש לא רצו להישאר שם, בזמן שהמינימיקים מגיעים והמצעדים מתחילים... איך דבר כל כך קטן החמיר לכזה דבר?!

פרק 2 – המינימיקים מגיעים?
ראש העיר הביט בכיסא שלו בכל המיקמקים שהגיעו באושר, הוא כל כך אהב את היום הזה, למעשה, הוא אהב את היום הזה יותר משאהב את יום הולדתו, כל ילד, ילדה, יכולים להשיג לעצם חבר חדש, חבר שיהיה להם לחבר הטוב ביותר.
מיקוואלי לעומתו, הביטה בבוז באנשים, היא ישבה על יד ראש העיר, כמחווה לתחרותיות שהייתה בינהם והביטה באנשים השמחים כל כך... זה עושה לה מיגרנה, היא לא אהבה את המינימיקים, אפילו את מונדו היא בקושי מסוגלת לסבול – אז עכשיו את זה?
בינתיים אנשי העיר הסתובבו להם, אוכלים תפוחים מוקרמים ושוקולדים בצורת המיניק מיקים, בזמן שתהלוכה גדולה מסתובבת שם, מנגנת בתופים ומשגרת בלונים וקונפטי בשלל צבעים, האנשים המחייכים מרימים את המינימיקים שלהם בחיוך ומראים לילדים הבאים והולכים את הסיפור שלהם, ולמה כדאי להם לקבל אחד.
והנה, לאחר שחיכו מספר שעות, הן הגיעו, ביצים יפייפות אשר רחפו להן באוויר ונחתו ברצפה, כל אנשי מיקמק סיטי חייכו, הילדים צווחו מאושר, ראש העיר עלה לבמה והחל לדבר "שלום ילדים, הורים, מיקמקים יקרים. אני שמח להגיד שהיום זהו יום המינימיקים השנתי! כל אחד ואחת מכם, ילדים וילדות, יכולים לגשת אל הביצים, המינימיק יבחר בכם. מינימיק הוא חבר לכל דבר, מישהו שיביא לכם שמחה, אושר ואהבה בשבילכם" הוא אמר וצייץ בהתרגשות בזמן שהביצה הראשונה נפתחה, עשן סגול יצא מן הביצה, אך בפנים לא היה כלום "מה?" ראש העיר נבהל... זה לא יכול להיות, זה לא קרה כבר – הרבה מאוד זמן. וכך המשיכו הביצים האחרות, באף אחד מהן לא היה שום דבר חוץ מעשן סגול, שהתפזר ברחבי העיר. האנשים נבהלו, אך המשיכו לעמוד... לא היה שום דבר מסוכן בגז סגול, נכון? "אוקיי, אוקיי... כולם להיש- להישאר רגועים" ראש העיר אמר, פיהק פיהוק רחב "אנחנ- ו נדאג שכל אח- אחד יקבל מינימ-" את המשפט הוא לא סיים, והוא נרדם. האנשים נבהלו אך למעשה – גם הם הרגישו תשושים "אוי וואבוי" מיקוואלי מלמלה "אני צריכה לרוץ הביתה, מהר" היא אמרה אך לא הספיקה לקום מהכיסא שלה וכבר נרדמה – כל מיקמק סיטי נרדמו, כולם... כולם חוץ מארבעה תלמידים שנשארו בכיתה לנקות את השולחנות ממסטיקים.

פרק 3 – דרך הצלה
אריאל הביט בגועל בשולחן שלו, שהיה מלא במסטיקים. הוא כבר סיים לפחות 5 שולחנות, זה השולחן האחרון שלו – אבל זה כל כך דוחה "אוקיי. אני לא עושה את זה" הוא אמר בזמן שהשלושה הביטו בו בהרמת גבה "תרגע, אתה אשם בזה שאנחנו בכלל פה" ליה אמרה בכעס בזמן שהוציאה מסטיק שנדבר לשולחן, מרימה אותו ונאנחת "אני סיימתי" היא אמרה, זורקת את הכפפות לעבר החלון, שהיה מלא בגז סגלגל, שהתפזר לו ונעלם "מה זה היה?" ליה שאלה והתקרבה לעבר החלון. לא היה זכר לגז הסגול אך היא הייתה בטוחה שהיא לא דמיינה, משהו קרה שם "בואו נלך" היא אמרה ויצאה מהכיתה, רצה החוצה. דין ואליסון הביטו אחד בשנייה ורצו אחריה בחיוך. רק אריאל נשאר בפנים, הוא לא רצה להסתבך... אבל להישאר פה לבד? לא לא לא. הוא קם באיטיות ורץ אחריי השלישיה. אריאל לא היה מקובל בבית הספר, לא היו לו הרבה חברים, והוא לא יכל לעשות עם זה כלום. הוא תמיד הביט בקנאה בדין, אליסון וליה שהיה להם אחד את השנייה. הוא לא רצה להמשיך לחשוב על זה, הוא המשיך לרוץ אחרי החבורה בריצה מהירה "חכו – חכו לי" הוא נאנח ורץ.
הארבעה הגיעו אל התהלוכה, אבל משהו היה מוזר... לא היו מיני מיקים, ואלו שהיו ישנו לגמרי. גם לא היו אנשים שהסתובבו בחיוך עד לאוזניים כמו בשנים האחרות... כולם ישנו. אריאל נגע באחד מהאנשים במקל, הוא בהחלט ישן שינה עמוקה "אני חושב... שמשהו רע קרה" הוא אמר והביט בהם "די, איך עלית על זה?" דין שאל אותו והביט בביצים הפתוחות "אני חושב שאני יודע מה קרה" אריאל אמר לפתע "זה קרה בעבר... מיס מיקסטוויל סיפרה לי על זה. המינימיקים לא נמצאו בתוך הביצים שלהם... אלא גז סגול מיוחד, שיכול להרדים אנשים" הוא אמר, וליה נחנקה והשתעלה "אני ראיתי את הגז הזה, בחלון – על זה דיברתי" היא ולפתע קול פיצוץ נשמע, עוד ביצה נפתחה והארבעה עצרו את הנשימה, מינימיק קטן בצבע סגול מצמץ עליהם והשתעל. כולם נשמו לרווחה והתקרבו לעבר המינימיק "אוקיי, אז אחד יצא. אבל, האחרים לא? איך אנחנו מעירים את האנשים מ... השינה הזאת" ליה שאלה את האחרים. דין הניד בראשו, אליסון שיחקה עם המינימיק אך אריאל היה רציני לגמרי "חייבים למצוא דרך להגיע אל המנהרה בכוכב המינימיקים... זה הכי הגיוני, מיס מיקסטוויל אמרה לי את זה" הוא אמר וליה נאנחה "טוב... מיס מיקסטוויל כרגע הצילה אותנו, אבל איך נגיע לשם?" היא שאלה. דין מיד קפץ "אפשר ללכת אל תחנת החלל! היא לא רחוקה מפה ואני בטוח שאפשר להגיע לשם" הוא חייך והביט במיקטוק ונכנס לאפליקציית "מיק – לוקיישן" וחייך "אני מניח שארבעתנו צריכים – אתם יודעים, להציל את מיקמק סיטי" דין שאל, אראל וליה הנהנו אך אליסון הביטה בו בשוק "דין, כוכלם. חשבתם אולי על מה יקרה אם לא נצליח? מה יקרה אז? אנחנו נישאר שם לנצח" היא אמרה אך דין הניד בראשו "כל מיקמק סיטי נמצאת פה, ישנה. מישהו חייב לעשות פה משהו, ואם אנחנו היחידים שפה, אז אנחנו אלה שנעשה את זה" הוא אמר, אליסון הביטה בו ונשמה עמוק "אוקיי. בואו נעשה את זה"

פרק 4 – טיסה לכוכב המינימיקים
לאחר הליכה מרובה, שלקחה באיזור הרבע שעה הם הגיעו אל תחנת החלל, ממש לא היה קשה לעבור את השומרים, שהיו רדומים לגמרי, ולכן הם נכנסו לשם ללא בעיות. הם הביטו בחלליות הגדולות והארוכות אך לבסוף מצאו את האחת שלהן, החללית הצהובה. דין הביט בה בחיוך "זאת שלנו" הוא אמר וחיפשת את הידית שנפתחה המהירות ועשן לבן יצאה ממנה "מושלם" הוא אמר ונכנס פנימה, מתיישב על יד ההגה "אוקיי, כנסו, לאן תרצו להגיע?" הוא שאל כמו נהג מונית אך השלושה האחרים הביטו בו במבט לועג "טוס מהר, רגע. איך אתה יודע לטוס?" שאל אריאל ודין נופף בידו "שיחקתי במשחקים, זה ככל הנראה אותו הדבר" הוא גיכח ונכנס פנימה, אריאל היה בשוק, אבל... מה הוא כבר יכול לעשות? הוא התיישב, ממחפש את חגורות הבטיחות שלצערו, לא היו "אוקיי, אנחנו חייבים למצוא חגורות בטיחות, אני לא בטוח סומך על דין" הוא אמר בבהלה, ולשם שינוי הבנות הסכימו איתו, דין רק הוציא לשון בבוז. הוא לחץ על מספר כפתורים והחללית הוציאה עשן אפור וטסה מספר מטרים מהקרקע "אוקיי, הצלחתי את זה, עכשיו פשוט ללחוץ על הג-" הוא מלמל, לוחץ על הגז אך החללית הגיבה בחוזקה והם טסו במהירות כלפיי מעלה, מגיעים אל כוכב הלכת ועוצרים ברגע האחרון "אהה.. מסתבר שהיה פה טייס אוטומתי" הוא גיכח לעבר השלושה, שהיו הפוכים לגמריי ובהלם "דין תוציא אותי מפה עכשיו!" ליה צעקה ונפלה על הקרקע. היא ניערה את החול הורדרד ממכניסיה הכחולות והביטה במקום "וואו, זה... מטורף, אני די בטוחה שעברנו על מאות כללים כרגע, אבל זה כל כך שווה את זה" היא אמרה בחיוך והביטה באחרים, שנראו גם כן נלהבים "עכשיו צריך לחפש... רגע, מה אנחנו צריכים לחפש במנהרה?" אליסון שאלה את אריאל, היאהרגישה שאריאל הוא מן הצלע הרביעית שהם היו צריכים בחבורה "אני מניח שאנחנו אמורים למצוא.. נוזל, נוזל ירוק מיוחד שאמור לגרום לאנשים להתעורר מהחומר הנגדי לו" הוא אמר והנהן "אני מניח שנאסוף אותו בעזרת אלו" הוא אמר ומצא בקבוקונים קטנים שהיו אמורים להכיל אוכל מינימיקים זהוב, שלא היה שם.
הם סיירו ברחבי האיזור, אריאל הסתובב באיזור שבו היה אגם כחול ורדרד יפיפה, מביט בפרצופו המביט בו מהמים. אליסון הסתובבה בקרקע באיזור הדרומי, שם היה פסל גדול של אריה, אך במקום ראש מלא ברעמה היה ראש של מיקמק. דין נכנס אל החללית וחיפש בפנים עוד בקבוקונים, מוצא 20 בקבוקים סך הכל "זה ככל הנראה יספיק" הוא אמר, פותח את התיק שלו ובפנים מוצא את המינימיק שיצא מן הביצה "חה, איך הגעת לפה חמוד?" הוא שאל אותו, מחבק את המינימיק הקטנטן "אני אקרא לך הייד, כי אתה כל הזמן מתחבא ונמצא במקומות הכי לא צפויים" הוא אמר בחיוך והעמיס בקבוקים אל תוך התיק שלו את הבקבוקים וירד מהחללית. ליה באותו הזמן הסתובבה בצד הצפוני, מביטה באריאל בגיכוח, מה הוא כבר ימצא במים. היא הביטה בקיר הבטון שהיה שם וניסתי לבעוט בו "באמת? מה אנחנו נע-" לפתע היא שמעה רשרוש במים, והביטה במהירות באריאל, צמח כחול משך אותו אל תוך המים "אריאל!" היא צעקה ורצה לעברו.

פרק 5 – עמוק בתוך המים
דין ואליסון רצו במהירות לעבר ליה, שהביטה במים "משהו... לקח את אריאל" היא אמרה, מביטה במים ומכניסה את ידה לבפנים, המיר היו קרירים למדי, אך במפתיע, היא הרגישה רוח קלילה בפנים "איך זה הגיוני..." היא שאלה את עצמה והנידה בראשה "חייבים להיכנס לבפנים" היא אמרה. דין ואליסון הביטו בה בהרמת גבות ובפה פתוח אך הנהנו "מסוכן, אבל לא משאירים מישהו מאחור. אם אתן מרגישות שנגמר לכם החמצן, עלו למעלה" הוא אמר והשלושה הנהנו, ונכנסו יחדיו אל פני המים, צוללים אך לפתע נפלו אל הרצפה בחוזקה, מביטים באיזור הכחלחל הזוהר. הם הביטו באריאל, שנעמד לו, מחייך לעבר השלושה "וואו, לא חשבתי שתגיעו" הוא אמר ונשם. השלושה נשמו עמוק גם כן וצחקו "אוקיי, אנחנו בסדר, ונושמים" הם אמרו וקמו לאט לאט, מביטים בתקרה מעליהם ורואים גילוף שעליו כתוב "מנהרת עירנות" ליה אמרה לאט לאט "אתם חושבים שזה זה?" היא שאלה ואריאל הנהן "אני חושב שזה בהחלט זה, הרי זה ההפך משינה" הוא גיכח וליה ואליסון קפצו מאושר "מיקצוין, עכשיו נשאר רק להיכנס לשם... אבל איך" הוא אמר וביאס לגמרי את כולם "אני חיפשתי מעבר.. מפה אי אפשר, ניתן לעלות רק מלמעלה" הוא אמר. אליסון הנהנה "כן, היה פסל שחסם את כניסה של מאורה... הוא היה בצורת אריה עם רק של מיקמק" היא אמרה וליה ואריאל קפצו "ספינקס" הם אמרו יחדיו ונתנו כיף אחד לשניה "אוקיי, ספינקס זה היצור ששואל שאלות, נכון?" הוא שאל והשניים הנהנו בראשם "אוקיי, אני מניח שאנחנו רק צריכים לענות על השאלה וזהו? אז בואו נעלה" הוא אמר בחיוך ואריאל סימן להם על סולם שהיה שם "התכוונתי לעלות דרכו אבל שמעתי קולות נפילה... ואז אתם הגעתם" הוא אמר וכולם צחקו "אוקיי אוקיי, בואו נעלה" הם אמרו וליה קפצה קדימה והחלה לעלות, אחריה אריאל, אליסון ולבסוף דין. הארבעה עלו למעלה והביטו במערה "הגיע הזמן להציל את מיקמק סיטי" ליה אמרה והתקדמה לעבר הפסל.

פרק 6 – המנהרה
ליה הביטה בפסל הגדול של האריה בעל ראש המיקמק "היי את! אתה! אני לא בטוחה" היא צעקה אך הפסל לא זז "אולי... לשפשף את הרגל" היא אמרה "כמו במיקלדין ומנורת הקסמים" היא נזכרה בסרט ושפשפה את רגלו. לפתע הפסל התעתש קדימה ומצמץ כמה פעמים. קול מתכתי וצורם נשמע מהפסל "אליי ניתן להיכנס, חובה להכניס גם יצור בעל יחודיות. הולך על ארבע וגר לידי" הפסל אמר והביט בארבעת המיקמקים "אפשר... זמן?" אריאל שאל והפסל הנהן לאט "אוקיי... אליי ניתן להיכנס, הכוונה למנהרה ככל הנראה" דין אמר "ו – הולך על ארבע וגר לידי? בעל יחודיות? הכוונה היא..." היא מלמלה וליה קפצה "אוקיי תשמעו, אולי... מינימיק? הוא הולך על ארבע, וגר לידה, הכוונה בכוכב המינימיקים" היא אמרה בחיוך וכולם חיבקו אותה "את גאונה שחבל על הזמן" דין אמר וליה הסמיקה ומיד חזרה "אוקיי, התשובה היא – מינימיק!" היא צעקה והספינקס חייכה. אך שום דבר לא קרה "מה? מה זה אומר?" אליסון שאלה את כולם אך אריאל התקרב קדימה "אני יודע! מינימיק זו התשובה, אבל היא אמרה שכדי להיכנס חובה להביא מישהו בעל יחודיות... הכוונה מינימיק, כדי להכינס אנחנו חייבים מינימיק" הוא אמר והביט בשלושה "אבל... מאיפה?" הוא שאל וכולם שתקו, זו באמת בעיה, הם הגיעו עד לפה... סתם?
אך לפתע דין קפץ "אני יודע אני יודע" הוא צחק ורץ אל החללית. לאחר חצי דקה או חזר עם המינימיק שהם פגשו מקודם, הייד "מושלם" הוא צחק ושם אותו על כף הרגל של הספינקס,שהחלה לזהור ולהיפתח. הם לקחו את הייד ונכנסו פנימה בהתרגשות והביטו בגוף המנהרה אשר היה מואר באור ירקרק... הנוזר הירוק, המאיר את כל המנהרה בגוון יפיפה "אוקיי! זה מושלם, בואו נאסוף כמה שיותר" הם חייכו ולקחו את הבקבוקונים מתיקו של דין ומילאו אותם בנוזל.
במהירות הם יצאו מתוך המנהרה, מחייכים, הם כרגע הצילו את מיקמק סיטי... אבל הכל עדיין יכול להשתבש, לפי מה שקרה עד עכשיו, הגורל לא תמיד שמח לעזור.
החמישה נכנסו אל תוך החללית הצהובה וטסו היישר אל כוכב הלכת שלהם – מיקמק סיטי.

פרק 7 – הצלת מיקמק סיטי.
סוף סוף, הם הגיעו אל הכוכב שלהם, תשושים אך נחושים. הם הביטו באנשים הרדומים ובמהירות חשבו על תוכנית פעולה "אוקיי, יש לי רעיון" דין שיתף אותם "אני חושב שאפשר... לקחת את תותח הקונפטי, לקחת חבילות קונפטי ולהרטיב אותם בנוזל... להכניס אותם חזרה וכאשר הקונפטי ייגע בפניהם של הנרדמים – הופ, יחזרו להיות עירניים" הוא חייך וכולם מחאו כפיים, התוכנית הייתה גאונית ביותר אבל... העשייה יותר חשובה. כל הארבעה הלכו והכינו משהו, אריאל הכין את הנוזל, דין הוציא את הקונפטי ממקומו, אליסון לקחה את הקונפטי וייבשה אותו מעט שלא יהיה ספוג יותר מדי, וליה הכניסה אותם חזרה לבפנים. לאחר כרבע שעה הכל היה מוכן "אוקיי, בואו נתחיל" דין אמר בחיוך וחיפש את הכפתור שהיה אמור להפעיל הכל, והנה לו, כפתור עדור ובפנים חריץ קטן... אוי לא, הם לא לקחו בחשבון שצריך מפתח בשביל שיגור הקונפטי "מהר, חפשו על אחד החיילים מפתח" דין אמר בלחץ, רץ אל האנשים הלבושים במדים כחולים. והנה, אליסון צעקה לפתע "מצאתי" היא רצה במהירות ותלשה את המפתח מידו של הבחור, רצה מהר ומכניסה את המפתח לבפנים, לפתע קול פיצוץ נשמע וקונפטי ירקרק התפזר ברחבי העיר, קולות פיהוק, צעדים ולחישות נשמעו... זהו, הם עשו את זה, הם ניצחו את השינה! הארבעה התחבקו וצחקו, הם התחברו וגילו דברים שלא ידעו אחד על השני.

סוף דבר
אריק, אביה של אליסון נכנס לחדרה כדי להעירה, אך היא ישנה שינה עמוקה, ובכן... הם לא בדיוק ניצחו את השינה, הם עבדו קשה די להציל את כולם אבל שכחו בעצם לישון מדי פעם. אביה חייך וליטף את שיערה, מביט במינימיק הקטנטן שעליו היה קולר "הייד" היה רשום שם, הוא צחקק והוציא אותו מחדרה, כל הארבעה ישנו עמוק עמוק בחדרם, בזמן שמיס מיקסטוויל הזדעזע "למה כל השולחנות הפוכים?!" היא צעקה והחלה לסדר אותם.

מוקדש לצוותמיקמק, לכולם:)
59
45
687


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
17/02/2023   15:50 ניקי45270 45
מדהימים!
15/02/2023   20:07 איילתב1234 44
מדהיםםם
ממש רואים השקעהה
ויש לך כישרוןן
בהצלחה
ואשמח לקרוא עוד
13/02/2023   18:07 אגסי1755 43
מדהימה3>
תמשיכי להשקיע, אני בטוחה שכישרונך יביא תוצאות מדהימות.
13/02/2023   10:02 הנסיךךך 42
רק עכשיו סיימתי לקרוא הכל ;)
סיפור מושלם את ממש מוכשרת
12/02/2023   20:10 בובגוין227 41
ואוו סיפור מדהים, רואים שיש לך כישרון כתיבה!
11/02/2023   22:14 מוגלי9988 40
אוי יש אלמנטים דומים בסיפור הזה לסיפור שכתבתי
כמו מוטיב הקריצה והגרפיטי
לא ידעתי את זה רק עכשיו אני קורא פעם ראשונה את הכתב אורח הזה
מדהים
את כל כך מוכשרת ובעלת כישרון כתיבה אדיר
אוהב מאוד ואהבתי מאוד את הסיפור♥️
08/02/2023   19:03 נוני4473 39
אני רוצה להגיד תודה לכולם!!
על כל המחמאות ועוד הדברים שאתם
אומרים מקווה שאהבתם :)
06/02/2023   07:33 creativmod 38
מדהיםם
03/02/2023   13:12 קרלי68 37
כמה זמן לקח לך לכתוב? ואוו
03/02/2023   10:14 אלישבע25 36
ממש מרגש
19/01/2023   20:17 פנקייק343 35
וואו פשוט וואו
סיפור מושששש
18/01/2023   18:46 Navin7 34
בננה
16/01/2023   19:01 שירה4137 33
וואו מרתק!!!!!
איזה יופי חיימשליייייייייי
מושלם מידי
למה לא עוד?
יאלה עוד!!!!!!!
15/01/2023   15:18 נישר 32
אומיגד! מהמם!
14/01/2023   21:34 אביגיל5122 31
שניפז צודקת זה פשוט מהמם מושלם מאודד!
14/01/2023   20:47 גפנוש19 30
יאוו זה מושלם ברמות סיפורים מענינים אני החי האבתי את פרק4 מחקה להמשך!
10/01/2023   21:44 9המלך7 29
וואו הסיפור היה מרתק ממש באלי המשך
10/01/2023   14:48 טליושה136 28
אמאלה איזה מותח לא יכולתי להוריד את העיניים מהמסך רק שתדעי את כותבת סיפורים יפים ברמה שאין לתאר הלואי עלי כישרון כמו שלך
09/01/2023   20:08 תפארת12344 27
ישמצב את כותבת עוד סיפורים? אני אוהבת את סגנון הכתיבה שלך, את כותבת מושלםם
05/01/2023   18:41 שניפז4 26
מושלם
04/01/2023   21:09 אלסי56541 25
ואוווווווו אהבתי
04/01/2023   07:10 נועהמיק18 24
אהבתי
03/01/2023   11:34 תפארת12344 23
וואווווווו אני מזה אהבתי את הסיפור המושלם הזה!!!
אני ממש לא מופתעת למה זה כתב אורח!
מזלטוב:)
03/01/2023   09:28 mili11 22
היצירה שלך נבחרה להיות בין היצירות הנבחרות של תושבי מיקמק סיטי ותופיע ביצירת הסנוז הקרובה (123).

יצירות הסנוז נשלחות לקהילה שלי בימי חמישי.
03/01/2023   09:20 זואי4הבובה 21
סיפור מדהים!! אחד הסיפורים הטובים ביותר שיצא לי לקרוא בקהילה ואני ממש שמחה על ההזדמנות לקרוא אותו :)
02/01/2023   17:04 דסוש8 20
מזל על הכתב אורח!
02/01/2023   15:25 רריבר 19
וואו ממש אהבתי וכל הכבוד הכבוד על כתב האורח
02/01/2023   12:52 בובי4378 18
אני הראשונה שהגיבה!!!!!!!! ידעתי שתזכיי זה באמת קיבל את כל הנקודות ממני וגם מצוות מיקמק
01/01/2023   19:01 נסיכה7529 17
מהמם❤️ מרגש❤️ מושלם❤️
01/01/2023   17:56 מרשמלו9071 16
מזל טוב!!!!! כל הכבוד סיפור מוש!!!
01/01/2023   17:38 אורורה320 15
סיפור ממש מושקע כל הכבודד ומזלט
01/01/2023   16:52 7ינה 14
מזל טוב!
01/01/2023   16:43 כרמל733 13
מזל טוב!
את אשית את זה נורא ארוך רואים שאשקעת ממש❤
01/01/2023   16:22 בוני20086 12
יפההה
01/01/2023   16:18 Mמיתר67 11
מזל טוב לכתב אורח!!

ואוו- זה אחד הסיפורים היפים שקראתי :)

מקסים -_-
01/01/2023   15:50 המלכה13994 10
ואוו מזלט!
תמשיכי לעלות סיפורים כאלה מדהימים
01/01/2023   15:38 תהלי972  9
מזל טוב כתבת אורח!
כבוד גדול ! :)
01/01/2023   15:22 נוני4473  8
וואו כתב אורח אני בשוק!
01/01/2023   15:22 אגסיס400  7
מזל טוב!! את הזוכה בכתב האורח :)
01/01/2023   15:06 MeLoNi46  6
וואייי סיפור ממש יפה
האמת עשיתי גם סיפור ממש יפה לכתב אורח הוא לא, לצעריייי ממש השקעתי בו אבל לא נורא XD
אשמח לעוקב ממך
01/01/2023   15:05 בילבי3133  5
סיפור מקסים!
רק חבל והתאכזבתי שהייתי רק חודש או אפילו פחות בכתב אורח ושינו כתב אורח חדש כי אני רואה אצל כולם שזה יותר זמן נראלי בגלל השנה החדשה שינו.
אבל עדיין אפרגן לך, מהממת :)
01/01/2023   15:02 פירמידיה  4
מזל טוב על כתב אורח!
01/01/2023   14:53 דונאטס1112  3
מזל טוב על כתב אורח!
20/12/2022   22:44 בובי4378  2
מחכה לעוד סיפורים ממך ❤️
20/12/2022   22:43 בובי4378  1
ראיתי כל כך הרבה סיפורים שזכו בכתב אורח שתמיד הרגשתי שהיה חסר בהם משהו והסיפור הזה אני באמת יכולה לומר שהוא מקבל ממני את כל הנקודות. אהבתי מאוד! מקווה שתזכי!