קהילה - היצירות של חדקרן929
חדקרן929
159
357

הגיע הזמן שלי לפרוש.. לפני 27 ימים

היי חדי קרן! כאן נועה/חדי.
היום אני רוצה לדבר איתכם על הפרישה הקרובה שלי מהקהילה ומיקמק.
מוכנים?

אני פורשת כי –
1. אני מרגישה גדולה מדי למיקמק | כן, אני יודעת שיש כאלה שהם די בגילי שעדיין בקהילה, אבל אני חושבת שאני גדולה מדי לזה. לדעתי הגעתי לגיל שבו אני זקוקה ורוצה להמשיך להתפתח מחוץ למיקמק מבחינת כתיבה.
2. אני עמוסה (וזה לא תירוץ) | יש לי הרבה לימודים, ואני מתכננת לדברים גדולים בעתיד.
3. ליצור תוכן לקהילה לא כיף כמו פעם | פעם הקהילה הייתה משהו פעיל. לצערי, מאז מיקמק 2, אין פעילים בקהילה כמו פעם. אני מרגישה שאני משקיעה סתם, וכל מה שמי שנמצא היום בקהילה מחפש זה הגרלות. אני גם מאוד אוהבת הגרלות, אבל לא באלי לעשות הגרלות בקהילה. אני אוהבת ליצור תוכן שמלמד על מיקמק/ דברים שיעזרו לכם בחיים (גם אם אתם לא רואים את זה).
4. ישנן עוד סיבות נוספות לפרישה, אך אינני מעוניינת לפרסם אותן.

כן - ההחלטה הזאת קשה.
ההחלטה לפרוש מהקהילה, לא הייתה לי קלה. ביליתי פה זמן רב, ויצרתי לקהילה תוכן מעניין ומעשיר בידע לחיים.

האם לא אעלה יותר יצירות אחרי היצירה האחרונה?
אני לא יכולה להבטיח בוודאות. יתכן שיתחשק לי מדי פעם כשיהיה עדכון לעלות יצירה/ לנסח תוכן, ואולי גם בעתיד אחזור. הפרישה לא קלה עבורי, ולכן אני אולי אעלה יצירות פעם בכמה חודשים, או שלעולם לא.
אם יהיו שינויים בהחלטות שלי, אני אעדכן אותכם באחד משלבי הפרישה.

האם לא תוכלו ליצור איתי יותר קשר?
מדי פעם אני אתחבר למיקמק שלי {חדקרן929} ואענה אם תכתבו לי שם דברים:)
בנוסף, היצירה הזאת תשמש כשאלות ותשובות, ככה שגם פה אענה:)

יש לכם עוד שאלות? תשאלו בתגובות!

תודה רבה שעזרתם לי להגשים את כל המטרות שלי במיקמק:
- תמונת היום
- יצירה עם מעל 100 תגובות
- מעל 300 עוקבים בקהילה
- הגרלה שהרבה משתתפים בה
- להשיג חברים לכל החיים (גם אם לא מדברים)
- ללמוד ולהשכיל ממיקמק
♡ - ♢ ♡ - ♢ ♡ - ♢ ♡ - ♢ ♡ - ♢ ♡ - ♢ ♡ - ♢ ♡ - ♢ ♡ - ♢ ♡ - ♢ ♡ - ♢ ♡ - ♢ ♡ - ♢ ♡ - ♢ ♡ - ♢ ♡

תודה רבה ל:
נויה5850 - (הליטרלי החצי השני שלי) תמיד הייתה שם בשבילי, עוד בתקופה שהייתי בקהילה. תודה רבה על כל הזמן שהקדשת לי ועל החברות המהממת שלנו שנוצרה מתחרות אחת שפתחתי פעם:) אני מודה לך על שתמיד נשארת לצידי, לא משנה מה, גם ברגעים הטובים וגם בפחות. תמיד ידעתי ואני עדיין יודעת שאני תמיד יכולה לסמוך עליך. מקווה שנדבר בקרוב.. אני תמיד חושבת עליך כשאני נכנסת למיקמק. אני מקווה שאי פעם תכנסי למיקמק, אני עדיין כותבת לך לפעמים, למקרה ו.. יש הרבה דברים שאני צריכה להגיד לך, ואני אשמח אי פעם אם יהיה לי זמן להגיד לך אותם.
0מיליונר - ואוו. כמה זמן לא דיברנו נכון?! אני ממש מתגעגעת אליך, היה לנו קשר מדהים ואני מתגעגעת אליו:) תודה על התמיכה המהממת שלך, על הזמן שהקדשת לי ועל כל האהבה שנתת לי. היית החברה ה"רצינית" הראשונה שהייתה לי, ותמיד תמכת בי, בין אם זה בתוך מיקמק או מחוץ.
אמילי8608 - התאומה שלי במיקמק (כןכן היינו תאומות פעם עם עוד חברה), תודה רבה על החברות המדהימה שהייתה לי איתך:)
חתולונות98 - אני מתגעגעת לשיחות שלנו. בעבר, לפני שעוד הכרתי את נויה תמיד היית שם בשבילי. היינו עושות שיחות נפש עמוקות וזה היה הדבר הכי מעודד בעולם. מתגעגעת אליך נורא.
1סיגלית54 - על כל התגובות המהממות והמחממות. אני בדקתי את זה, והיית בערך מההתחלה שלי בקהילה:) אז תודה על כל התגובות והעידוד מהתגובות שלך, עזרת לי לא לאבד את כוח הרצון שלי להעלות יצירות.
תות1846 - תודה רבה על התקופה המדהימה שהייתה לי בזכותך. הייתה לנו חברות מהממת עם מיכל, תודה שהכרת לי אותה! מעניין אותי אם את זוכרת אותי, וגם אם לא, אני תמיד אזכור אותך:) תודה רבה על כל התגובות המחממות שהיית נותנת לי בעבר בקהילה, אני אסירת תודה על זה.
נתנאליאג99 - על חברות מדהימה שנוצרה בינינו בזכות תות. מתגעגעת לזה שהיינו מדברות כל היום אני את ונועה (תות). מעניין אותי אם אי פעם תתחברי שוב.
מיקי34015 - אמנם בהתחלה לא ממש הכרנו, והיו אירועים רבים שהרסו את תחילת הקשר שלנו, אבל בסוף היינו חברות מדהימות שמדברות מלא!! מתגעגעת לריקוד המשותף שלנו עם אוצר:)
ניקה953 - שגם אם לא הכרנו כל כך היינו מדברות לפעמים בפארק. מצטערת שלא הכרנו מספיק..
נעמה246 - על החברות המהממת שלנו שהתחילה מהפארק:) מתגעגעת אליך ממש, במיוחד לדיבורים שלנו!! אני ממש מקווה שאי פעם ניפגש שוב, כי אני זוכרת שכשפרשת הכל הפך להרבה פחות כיף:) מזל שהכרת לי עוד חברות מהממות, כדי שנעלה זכרונות מהחברות המשותפת שלי, שלך ושלהן.
נועה56777 - שאמנם הייתה לנו תקופה די קצרה, אבל הייתה שם בשבילי כשהרבה מהניתוקי קשר התחילו לקרות. אני זוכרת שמתישהו ב2023 ביקרת במיקמק וזכרת אותי, אז הנה שתדעי שגם אני זוכרת אותך (וכמובן שאני בחיים לא אשכח).
יגואר163 - אמנם קצת היינו מסוכסכות בסוף, אבל תודה על חברות מהממת שיצרת איתי:)
נרחנוכה3 - שאמנם בהתחלה אני זוכרת שלא הסתדרנו, בסוף היינו חברות (לתקופה קצרה לצערי..)
אלין5995 - שנויה הכירה לי:) אמנם לא היינו מדברות פעם הרבה, אבל אני עדיין מודה לך על חברות מדהימה. אני זוכרת שהיינו פעם אחת בבריכה ובלי שידעת השתתפתי בתחרות שלך;)
ישיקו6 - אחת מהחברויות המדהימות שהכרתי מהפארק!! ואוו. ממש מתגעגעת אליך..
לילי909896 - שאמנם הכרתי רק בסוף תקופת הפארק אבל היית בשבילי חברה מדהימה;)
צחיאביצחי2 - שגם הכרתי בסוף תקופת הפארק (כזכור לי) אבל היה לי כיף ממש לדבר איתך. מקווה ממש שלא שכחת אותי.
לליפף18 - שנוצרה החברות בינינו שהתחלתי את הקהילה, ומאז הפכנו לחברות מאוד טובות. תודה שהכרת לי את החברים שלך מהקהילה, ושתמכת בי כשרציתי לפרוש מהקהילה. אני זוכרת את השיחה שלנו בעולם שלי, שם עזרת לי ממש לפתח את עצמי בתור יוצרת קהילה.
בלונדה151 - שאמנם אחרי שנה וחצי בערך של חברות מדהימה היא נותקה. למרות שניסינו לחזור להיות חברות, היית שם בשבילי הרבה, בין אם זה שעזרת לי עם הקהילה ולהבין למה אני באמת יוצרת לקהילה. השיחה האחרונה שלנו הייתה ביום הולדת שלך (כזכור לי), ומאז כל אחת המשיכה לדרכה. תמיד אזכור אותך.
אגם88882 - שאמנם היינו מדברות פעם בהרבה זמן, הייתה שם הרבה בשבילי מתי שהיינו מדברות. מתישהו אני עושה לך לוגו חדש (והפעם י.פ.ה כן?)
מאוריעיש55 - אני מאוהבתתת!! הכרנו בתקופה הכי טובה בפארק:) אני ממש מתגעגעת אליך, כאילו ממש ממש ממש. היית בין החברויות שאני הכי אהבתי, ואני ככ שמחה שהכרתי אותך.
מאסטריקו - שדי לא זוכר אותי, אבל עדיין היה בין החברים האמינים ביותר שהיו לי במיקמק. תודה על התמיכה שלך והנאמנות, עזרת לי הרבה. אני עדיין זוכרת את השיחות שלנו:)
נעמה2222 - חברה מדהימה, שאני ככ מתגעגעת אליה. אני מקווה שאי פעם נחזור לדבר.
שלג22222 - את היית האחות שלי פעם במיקמק ואז הפכת לאחת החברות הטובות שהיו לי:) את זוכרת שהיינו משחקות ביער שאנחנו אחיות אבודות עם כנפיים? היינו עושות הרבה הרפתקאות מצחיקות בעבר, ואני ממש מתגעגעת לזה.
45467f - שהייתה האחותה התאומה שלי ושל אמילי וחברה מדהימה מדהימה (מתגעגעת:) אני מקווה שאי פעם נדבר אני, את ואמילי, נשלים פערים וכדומה. אני מתגעגעת אליך ממש, תודה שהכרתי אותך, אני ככ אסירת תודה על זה.
אורגיבור10 - בין החברים הכי טובים שהכרתי במיקמק. החבר שהכיר לי כל כך הרבה חברים. תודה שהכרת לי את טיל ועוד חברים מדהימים אחרים. אני יודעת שאתה סוג של לא זוכר אותי, אני כן זוכרת אותך.
קוחב10 - ואוו. הייתה בנינו חברות ממש מדהימה, וכל מה שאפשר להגיד זה ואוו. מתגעגעת…..
פיטר4980 - שהיה שם תמיד בשבילי כחבר תומך ומקשיב:) אני זוכרת את אחת השיחות האחרונות שלנו, ברכבת תחתית. תודה שתמכת בי תמיד, בכללי היית שם תמיד בשבילי. אני זוכרת במעורפל שהכל התחיל מזה שהיית אח שלי? לא זוכרת את הפרטים הקטנים..
לילך447 - אחת החברות הראשונות שלי במיקמק!! יש לי ככ הרבה זכרונות ממך ומקווה שאי פעם נדבר שוב. אני ממש מתגעגעת אליך, וזוכרת ממך ככ הרבה זכרונות במעורפל. לחשוב עליך גורם לי לעצב, כי אני מתגעגעת אליך ברמות..
אוצרXחלופי - וואו. קשה לי למצוא מילים לתאר כמה אני מתגעגעת לשיחות שלנו ולריקודים שהיינו ממציאות ביחד במיקמק!! את זוכרת? אני הייתי למעלה, ועשיתי סלטות ואת באת באיקס. וכל ההמצאת ריקודים התחילה ממיקי, אמילי ואני לא זוכרת איזה עוד חברה.. מתגעגעת לזה.. מתישהו משחזרות את הריקוד כן? (נראלי יש לי עדיין את הריקוד במחשב הישן;)
לולית346 - היוטיוברית האהובה עלי 3> איך מסתם המלצה ליוטיוב הפכנו לחברות ככ טובות?
xמנוי115 - בין החברים הראשונים שלי! אני לא ממש זוכרת הרבה מהחברות שלנו, אבל אני אשמח אי פעם שנעלה זכרונות ביחד.
המגניב218 - הכרתי אותך כשהכרתי את מילי (מיליונר) ואני עדיין מתגעגעת! אני שמחה שצילמתי תמונה שלנו, כי זה משאיר אותך בזכרונות שלי (לנצח כן?)
ליה12756 - שאמנם כנראה לא זוכרת אותי כי היינו חברות תקופה ממש קצרה אבל עזרה לי בכמה דברים פעם:)
1שועלערבות - אני לא יודעת אם את זוכרת אותי, ואני לא בטוחה אם את עדיין פעילה כי לפני חצי שנה נפגשנו שוב. בין החברות שהכי קשה לשכוח:) אני חושבת שהכרנו דרך נויה/אור, ואני שמחה שהכרתי אותך באותה התקופה. יש לי הרבה זכרונות ממך, אז תודה רבה על כולם.
השני5678 - אחת החברות הטובות ביותר שהכרתי דרך נויההה!! אני ממש מתגעגעת אליך האמת, את מזכירה לי הרבה נוסטלגיה כשאני רואה את השם שלך.
בינדי1243 - חברה מדהימה, שהכרתי בזכות אמילי. היינו מדברנות מלא בעבר, וגם אחרי. אני זוכרת שבל"ג בעומר נראלי הקודם, נפגשנו והשלנו פערים.
אסטרו3456 - חברה מהממת, מתגעגעת ממש.. אני שמחה שהכרתי אותך.
שושי1418 - את כנראה ממש לא זוכרת אותי, אבל אני כן אותך:) מעניין אותי אם את זוכרת אותי..
סתפני1457 - גם חברה שכנראה לא זוכרת אותי. מתגעגעת אליך, ולשיחות שלנו בפארק.
נעמי9867 - אמנם היינו מדברות ממש בקטנה, כי פחות הכרנו, אבל אני כן זוכרת אותך מבין אלו שתמכו בי כשהייתי עצובה:)
שקד8007 - אמנם אני זוכרת אותך במעורפל מאמילי, אבל אני עדיין ממש מתגעגעת:) מקווה שאי פעם נדבר שוב ונוכל להיזכר בזכרונות שלנו.
כדברא105 - ואוו. מצאתי תמונה שלנו מחייכות, ואני עכשיו ממש מתגעגעת אליך..
מילקי4165 - אמאלה. אחת מהחברות שאני הכי מתגעגעת אליהן כנראה.. היה לנו קשר מדהים, ואני עדיין מחכה לדבר איתך!! אני ממש מתגעגעת לשיחות שלנו, אבל יותר אליך. את מדהימה, וזה אחד הדברים שממך אני הכי זוכרת:)
3אובה - יוטיובר מדהים שתמיד היה מעלה תשובות להכל:) גם קצת הייתי מביכה את עצמי פעם כי ממש אהבתי אותך בתור יוטיובר. זה היה ממזמן..
חדקרן6000 - אחותי המדהימה:) תודה רבה שעזרת לי עם עריכת התמונות האחרונות ליצירות, אסיפת מידע ליצירות ועל העידוד שנתת לי להמשיך ליצור יצירות למיקמק.
8נויאל20 - את יודעת איך התחלנו להיות חברות? את היית מעריצה של אמילי, ואז היא הכירה לי אותך והפכנו לחברות. ממש מתגעגעת אליך:((((
טילי/טילטיל - אני לא זוכרת את השם משתמש שלך, אבל אני כן זוכרת שהיית טיל (הכוונה לשם). אני ממש מתגעגעת אליך, היינו מדברים פעם מלא. אני זוכרת באיזה משחק שהיינו משחקים עם עוד כמה חברים של שוטרים וגנבים/פושעים? וואי רק לחשוב על המטוס ואני מתגעגעת לשחק בזה..

ולעוד מלא מלא מלא חברים שהכרתי בתקופה הזאת:)
סליחה אם שכחתי אתכם בטעות, שמתי את כל מי שמצאתי בין התמונות שלי/ אצל חברים/ שזכרתי מהם זכרונות.
אני בחיים לא אשכח אתכם ואת כל הזכרונות שלנו 3>
♡ - ♢ ♡ - ♢ ♡ - ♢ ♡ - ♢ ♡ - ♢ ♡ - ♢ ♡ - ♢ ♡ - ♢ ♡ - ♢ ♡ - ♢ ♡ - ♢ ♡ - ♢ ♡ - ♢ ♡ - ♢ ♡ - ♢ ♡

אז חדי קרן! אתם עצובים? כועסים? שמחים? אשמח שתשתפו אותי מה אתם מרגישים לגבי הפרישה שלי.
אני מקווה שאהבתם את הקהילה שלי, ושאם יהיו לי עוד יצירות בעתיד אז גם אותן:)
אוהבת את כולכן, מצפה לחזור בהמשך ולפגוש את כל החברים והעוקבים שלי!!
נועה/חדי.

♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀♫❀

לשיתוף פעולה / מידע / כל דבר אחר – פנו אלי במיקטוק [חדקרן929] ואענה לכם תוך כמה ימים / שעות!

לחצו_ כאן ליצירה האחרונה שהעלתי עם הזוכים להגרלה שלי.

Ⓒ אני מאשרת לכם להשתמש בקהילתי לכל מטרה שאינה תורמת למעשי תרמית והתנהגות שלא מכבדת.

מוקדש ל 0מיליונר, אמילי8608, חתולונות98, נעמה246, תות1846, אוצרXחלופי, 45467f, מאוריעיש55, נויה5850, נויה_לע
17
19
73


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
לפני 5 ימים   21:37 אסטרו3456 19
>יואו איזה כיף שכתבת עליי כאלה דברים! 3>
בבקשה אל תפרשי למרות שאת צודקת שאת מרגישה בוגרת למיקמק הייתי משחקת מלא כשהייתי קטנה מלא וחוץ מזה את צודקת בהכל
לפני שבוע   00:49 לליפף18 18
וואו חדי…
אני פשוט לא מאמינה שאת פורשת מהקהילה ואני עצובה לשמוע :(
גם אני זוכרת את השיחה שלנו שרצית לפרוש ועודדתי אותך לחזור עברו אשכרה שלוש שנים מאז שזה המון זמן
ואני שמחה שאת זוכרת אותי
ואני מקווה שאי פעם נוכל לדבר ששתינו נהיה מחוברות כי גם אני מאוד עמוסה
אני מאחלת לך המון הצלחה בהמשך הדרך
ובלימודים.
מחברתך ללי❤️
לפני 15 ימים   15:49 מאסטריקו 17
מתגעגע ואוהב
לפני 19 ימים   17:18 יהבצול 16
יואוו....
איזה באסהה
לאלאלאלאלא
את תהיי לי ככ חסרה!! בזכותך זכיתי בהגרלה בזכותך שיפרתי לעצמי את הלוק . בזכותך ככ הרבה דברים.. וזה קשה לשמוע את זה עכשיו.. שאת פורשת . זה עצוב לי ! לא משנה שאנחנו בקושי חברות.. אולי דיברנו קצת במיקטוק מיד לאחר הזכיה אבל מאז שראיתי את הקהילה שלך.. ראיתי שאת אחת המשפיעניות במיק.. ובטוחה שגם מחוצה לו.
עזבי את זה שלא רשמת אותי בקהילה.. כמו שרשמתי: אנחנו בקושי מכירות! אז למה? תכתבי רק את מי שחשוב לך ריגשת אותי ככ!!
הלוואי ותמשיכי.
זו החלטה שלך!
לפני 23 ימים   22:31 1סיגלית54 15
תודה רבה!
אני שמחה ואני ממש אהבתי את הקהילה שלך עצוב לי שאת פורשת אבל לדעתי אני גם אפרוש בקרוב...
אני כבר לא פעילה כמו פעם
הקהילה שלך מרתקת ומושלמת ואני עצובה שאת פורשת אבל אשמח עם תתחברי לפעמים ונשמור על קשר במיקטוק...
לפני 23 ימים   21:23 מנוי115x 14
וואו...
אני חשבתי לחזור שנייה לבדוק על החברים הישנים שלי במיקמק וזה מה שאני רואה...

אני לא בדיוק זוכר את זה, אבל זה מרגש אותי כל כך...

יש איזה דרך שנוכל לחדש קשר?
לפני 25 ימים   15:25 חדקרן929 13
לחברים ששכחתי:
תודה רבה לבאדי2616!!
אני ממש מתגעגעת אליך:) אני זוכרת שהיינו חברות בערך באמצע מאי 2022? משהו כזה. עברו כבר שנתיים.. מתגעגעת:(
לפני 26 ימים   20:58 תות1846 12
סליחה שלא עניתי חדי
לא התחברתי למיקמק לאחרונה או בכלל בדקתי את הקהילה
מצד אחד זה עצוב שאת עוזבת
אבל זאת החלטה שלך ואני מבינה אותך לא משנה מה
אני רוצה לומר לך תודה שהיית חברה שלי
תודה שיצרת איתי זכרונות וגרמת לי להיות מאושרת:)
את יכולה לשכוח מהעובדה שאני אשכח אותך
לזמן הקרוב, יש לי כל כך הרבה מזל שהכרתי
מישהי כמוך אני מקווה שתגשימי את כל החלומות
שלך ותצליחי בהכל אוהבת ומתגעגעת 3>

נ.ב. איך את מרגישה? :)
לפני 26 ימים   17:13 חדקרן929 11
תגובה לתגובה של:
קייטי8800:
איזה כיף ואיזה כבוד להיות הקהילה האהובה עליך:)
אני יודעת שזה עצוב, כמו שזה עצוב לאחרים - זה עצוב גם לי.
אני אתגעגע אליך ואל כל השאר גם;)
אני לא משווה קהילות, לדעתי כל קהילה טובה. אני כן אחמיא לעצמי והודה שהקהילה שלי היא הקהילה שלדעתי היא הכי טובה בסיפוק מידע ומהירות המידע.
לפני 26 ימים   17:10 חדקרן929 10
על התגובות של:
הנסיךךך, בוקישה6, דניאל18404:
אני יודעת שזה עצוב לחלק, כי קיבלתי התראות על זה במיקטוק. גם אני מאוד עצבוה, אבל יש סוף לכל דבר, וגם הוא מתחיל דרך חדשה:)

על התגובה של:
הגסימהמיק:
אני גם אתגעגע!!

על התגובה של:
2שתים1:
תודה רבה:) בהצלחה גם לך בהמשך.
{אהבתי שיצא לך סוג של שיר בתגובה}
לפני 26 ימים   17:07 חדקרן929  9
רק מעדכנת את עצמי:
אגם88882 הגיבה לי במיקטוק 3 לבבות על היצירה:)
לפני 26 ימים   16:17 בובי10709  8
אני ממש התגעגע בבקשה אל תפרשי תודה מכל העוקבים ומכל מי שזכה אני ממש מקווה שתתחרטי ממני בובי10709

:(
לפני 26 ימים   14:40 קייטי8800  7
אומייגדדדד לאאאאאאא. את קהילה האהובה עליי. איזה עצוב. אבל את האמת שאני מבינה אותך, לא פעם אחת חשבתי לפרוש בגלל הסיבות שכתבת כאן. את עשית כל כך הרבה דברים, פה בקהילה. אבל זה מה שאת מרגישה, ואם את רוצה את זה, תעשי. נתגעגע אלייך כל כך:( אף קהילה לא תשתווה לקהילה המושלמת הזו.
לפני 27 ימים   19:43 דניאל18404  6
עצובבבבבבבב
לפני 27 ימים   18:25 GOODBOY555  5
יצירה מגניבה כל הכבוד המשיכי כך
לפני 27 ימים   14:49 2שתים1  4
ואייי:((
עצובב...
את באמת מיקמקית מדהימה,
עם סבלנות לכתוב הרבה כדי שיהיה לנו יותר ידע..
אני בטוחה שהפרישה שלך תשפיע על כולם:((
את כותבת מדהים!
עורכת מדהים!
ואת בעצמך מדהימה❤️❤️
מקווה שתעלי או תתחברי בהמשך...❤️
אז...
בהצלחה בהמשך❤️
לפני 27 ימים   13:20 הגסימהמיק  3
נתגעגע3>
לפני 27 ימים   13:07 בוקישה6  2
עצוב
לפני 27 ימים   11:40 הנסיךךך  1
זה עצוב…