קהילה - היצירות של אסקירו
אסקירו
18
4

סמטת הרפאים 14/09/2018

אני מאחר, אני חייב להגיע בזמן הביתה לארוחה, תכף יום כיפור ואם אני לא יאכל לא יודע מה יקרה, בא לי אוכל. אני לא אספיק להגיע בזמן, או ש.. קיצור דרך?!
לא, לא.
אני לא נכנסת לסמטת הרפאים!
רק השם שלה מפחיד אותי, והשמועות?! אוי לי.
חברים סיפרו לי בבית ספר שיש שם רוח, רוח בדמותו של מקס. מקס אולי נורא נחמד, אבל אמרו לי שזה הרוח של התאום המרושע שלו.. יש לו תאום בכלל?
ולענייננו, אני לא הולך להכנס לשם! אולי כרגע אתם חושבים שאני פחדן, אבל אני לא נכנס לשם לא משנה מה תגידו! רוצים עוד סיבה לא להכנס? אחד השכנים, ראהם, נכנס לשם ומאז אנחנו לא ראינו אותו יותר. יש כאלה שאומרים שהוא בכלל עבר דירה, אבל אם חושבים על זה טוב... אם הוא היה עובר דירה הוא היה אומר לנו, טוב בסדר, מודה, הוא לא היה ממש טיפוס דברן וזה, אבל בכל מקרה.. הוא יכל להודיע.
אני יודע, אני יודע, אני פחדן. אמא שלי תמיד אומרת שצריך לעמוד בפחדים ובשביל להפסיק לפחד צריך להלחם בפחד. אבל כאילו, זה מרגיש לא הדבר הנכון לעשות. נוווו, יואו, תכף מתחיל יום כיפור ואני לא אגיע בזמן. נו טוב, אני הולך מהסמטת הרפאים, אחלו לי הצלחה. נכנסתי.. די שקט כאן, אני שומע רעשים מדי פעם, וזה לא ממש נעים, בא לי להגיע כבר הביתה. אני מפחד.
...אתם לא יודעים מה קרה! הסמטה באמת מכושפת, אני כבר בבית, יום כיפור התחיל, ואני הגעתי בזמן הביתה, לפי דעתי כל מה שקרה בסמטה היה יותר משעה, אבל זה הרגיש כאילו.. הזמן נעצר, כן, אני מדבר אמת.
שמעו מה היה שם, נחש גדול שרדף אחרי, איש כעסן שצרח עלי כיסא שניה לאחר שנתקלתי בו.. זה היה בטעות, היה שם גם זאב, אבל הזאב ישן למרבה המזל, זו היתה חוויה מופלאה ומפחידה שלא אשכך בחיים.
אולי בסופו של דבר השמועות על הסמטה לא נכונות, או שהרוח הרעה של מקס תרדוף אותי לעד.. חחחח, סתם לא.
מקווה שנהנתם מהסיפור, אני בכל מקרה נהנתי לכתוב אותו, יום נעים.

מוקדש ל זואי7180
6
1
137


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
23/09/2018   15:19 ענבים37  1
מוכשר !