קהילה - היצירות של מיקמי179
מיקמי179
9
33

להכלא בתוך משחק המלא- סיפור לכתב אורח 08/01/2021

היי אני כאן כדי לתת לכם את להיכלא בתוך משחק המלא כתבתי את זה בחלקים וזה לא הלך ואז החלטתי לכתוב את המלא! לכתב אורח מקווה שאתקבל אז נתחיל!
--------------------------------------------------------------
פרק ראשון איך הכל התחיל?
יום אחד קמתי לי בנוחות, והלכתי למחשב לשחק במיקמק.
כשהדלקתי את המחשב וחיפשתי את מיקמק באינטרנט זה לא נתן לי שום אפשרות, חיפשתי שעה וחצי בערך עד שמצאתי אתר שקוראים לו:מיקמק האמיתי. חשבתי לעצמי מה זאת אומרת האמיתי? נכנסתי לאתר וכשלחצתי על ה:התחל לשחק קרה דבר מוזר, פתאום היה פיצוץ מהמחשב, התעלפתי לכמה שעות. כשקמתי לא האמנתי למראה עיני, היו לי ידיים ורגליים קצרות, גובה נמוך וראיתי מולי את המיקניון. מיד הבנתי שנכנסתי למיקמק, או שכל זה חלום. מיד הבנתי למה קוראים לזה מיקמק האמיתי, אבל ראיתי שכולם כותבים ולא מדברים כמוני, אז קלטתי שאני במיקמק שרציתי אבל לא איך שרציתי. ידעתי שעלי להיזהר אין לדעת מאיפה תצוץ הסכנה הבאה. דבר ראשון הלכתי לביתי, איזה מזל שזה היה הרחוב שלי, כי בתים אחרים אני בדרך כלל לא מעצב שיהיה אפשר לישון שם.
אחרי ששהיתי במיקמק חודש בערך והתרגלתי, הלכתי לשחות בחוף כמו שנהגתי לעשות בעולם האמיתי, או לפחות האמיתי לבני אדם.
החלטתי שהיום אשחה עוד יותר עמוק. שחיתי בים, לידי היה שלט אסור לעבור אבל לא ראיתי אותו. שחיתי בכיף שלי, ואז ראיתי מרחוק את השלט לא הבנתי למה נשארתי במקום. פתאום הגיח לוויתן עצום, לרוע המזל הוא היה נראה די רעב, ניסיתי לשחות לחוף אך לא הצלחתי ופתאום הוא הגיע ...
---------------------------------------------------------------
פרק שני האמת על אקסל!
ניסיתי לברוח, באמת שניסיתי. אבל הלוויתן כבר פתח את פיו הגדול. עוד רגע הייתי מזון דגים, לולא היה קורה דבר מדהים. אקסל שעומד בחוף, כן כן, האקסל שכולנו מכירים. הוא הגיע משום מקום והציל אותי. הייתי בהלם עד שהגענו לחוף ואמרתי לו 'איך הצלת אותי'
הוא שאל אותי איך אני מדבר בלי לכתוב, שמתי לב שגם הוא מדבר בלי לכתוב.
אמרתי לו שנכלאתי לפני חודש בערך במיקמק. הוא שאל 'גם אתה?'
אמרתי לו מה זאת אומרת גם?
הוא אמר שהוא בעצם ילד שקרא למיק שלו אקסל והלביש כמוהו, אבל עליו צוות מיקמק עלו שהוא נכלא וחשבו שהוא וירוס מערכת ואז הקפיאו אותו והפכו אותו למשימה. וככה הוא כמה שנים. הוא אמר לי שהוא לפני חודש בערך השתחרר, שנינו חשבנו שזה לא צירוף מקרים שהגעתי לפני חודש בערך, ובזמן הזה הוא השתחרר. הזמנתי אותו לגור אצלי כי חוץ מהבגדים שעליו כל הדברים שהיו לו במיקמק נמחקו.
בלילה החלטנו שלא ננוח עד ששנינו נחזור הביתה ונגלה איך נכלאנו במשחק רק בגלל אתר. בלילה חלמתי חלום מוזר שבו ראיתי את מונדו ומיקיוואלי. הם אמרו שהתוכנית שלהם מצליחה. ראיתי מאות מיקמקים צועקים בבהלה: 'כל האתר נשרף עד אפר'. ראיתי מיקמקים רבים מתים. זה לא היה נעים, ואז כשהתעוררתי זה מה שקרה...
---------------------------------------------------------------
פרק שלישי הבית?
התעוררתי ופתאום ראיתי שאני במיטה שלי. כן, במיטה שבבית האמיתי שלי. הייתי מאושר. חשבתי שמה שהיה במיקמק היה חלום, אבל לא ידעתי שכל דבר מזה היה אמיתי. הלכתי לבית הספר,ו שם היה דבר מוזר. מדי פעם הייתי רואה כאילו כולם מטושטשים לרגע, או נקטעים בדיבור. הדבר נמשך שבוע וכבר התחלתי לחשוד שמשהו לא בסדר. פעם אחת, כשחזרתי ברגל הביתה, הלכתי בדרך אחרת מבדרך כלל ופתאום לאחר שעברתי שלושה רחובות, לא הייתי במקום שראיתי שאליו אני הולך. ראיתי את גוף המיק שלי מעולף ועליו מכשיר. הבנתי שמישהו שם את המכשיר עלי ותקע אותי בסוג של חלום ,אבל השאלה האמיתית הייתה איך אני יוצא מהחלום?!
---------------------------------------------------------------
פרק רביעי הבריחה
כשראיתי את הגוף שלי שוכב מעולף זה היה רגע קריטי. דמיינו את עצמכם מעולפים חסרי הכרה וכוחות לבד לגמרי ,קשה נכון?
אז בקיצור לא ידעתי מה לעשות, קפצתי על הגוף שלי, אבל משהו הדף אותי ולא סתם משהו, אלא מישהו וזה היה לא אחר מאשר מונדו!
"חה חה חה" הוא גיחך "הגברת מיקייוואלי תהיה מאושרת לראות שמנעתי ממך בריחה" אמר, ואחר כך מילמל לעצמו "אולי אפילו העלאה קטנה בשכר..."
הוא קרא לכמה מיק חיילים שיקחו אותי , צרחתי אליהם "עזבו אותי! למה לכל הרוחות אם עוזרים למיקייאוולי?!"
ללא תשובה הם לקחו אותי למיקיוואלי אבל עדיין לא שיחררו אותי והחזיקו אותי .מיקיוואלי דיברה הרבה ,אבל שני משפטים משכו את תשומת ליבי במיוחד היא אמרה "הסאני החנון הזה חשב להביא גם אותך.
"/בלי כל הגנרלים אין להם סיכוי חה חה חה..."
איזה גנרלים על מה היא מדברת? חשבתי לעצמי ,היא המשיכה "לנאום" וכשסיימה כל המיק חיילים מחאו כפיים ,הבנתי שזו ההזדמנות שלי, הכנסתי לחיילים שהחזיקו אותי מרפק ורצתי .מיקיוואלי אמרה להם לא לרדוף אחריי "בסופו של דבר הוא לא האחרון..." אמרה .פתאום מישהו תפס אותי, חשבתי שמיקיוואלי התחרטה והחליטה כן לתפוס אותי, משכו אותי למעבדה, הדליקו את האורות ,ראיתי את אקסל עומד עם כמה מיקים ומיק בצבע כחול בא אליי ואמר לי "ברוך הבא... הגנרל האדום!"
---------------------------------------------------------------
פרק חמישי שישה גנרלים גורל אחד!
הייתי כ"כ מופתע ,לא בגלל שפתאום חטפו אותי (או כמו שאקסל אמר לי מאוחר יותר לקחו בלי רצון.) לא בגלל שאקסל היה איתם ,לא בגלל שהם דיברו ,אלא בגלל שפתאום באה דמות מהצללים ולבשה חולצת פקמן וזה היה לא אחר מאשר... סאני בכבודו ובעצמו!
כמעט התעלפתי ,נתנו לי לשתות מים וסאני התחיל לדבר:
"אני מבין שאתה בהרגשה שמשחררת את שדי הגוף לכדי פרפרים שגורמים לך לתנועות דם מהירות" "ובמיקמקית מדוברת?" קטעו אותו כולם "אתה לחוץ..."
"אסביר לך בקצרה לפני שנתיים מיקיוואלי ומונדו..."
עצר לרגע והוסיף: "אה שכחתי להגיד, שנייה בעולם האמיתי שווה לחודש פה" והמשיך: "אז כמו שאמרתי מונדו ומיקיוואלי התחילו לרקום תוכנית מרושעת להשתלט על מיקמק סיטי ונשארתי לבד במעבדה כי מקס התגייס למיק צבא .ג'ימבו עבר למיק אמריקה לנסות להצליח שם, וזואי עברה להרצות בבית הספר 'בנות תמיד צודקות'. אז מיקיוואלי פיתחה את התוכנית והשתלטה על כל המיק צבא כולל מקס, ואז הבנתי שגם לנו צריך להיות צבא, אבל מאנשים שלא מוכרים במיקמק כדי שאיש לא יזהה אותם .בצבא שלנו יהיו 6 אנשים"
"אבל מה התוכנית של מיקיוואלי?" שאלתי אחרי שנרגעתי.
"לא ידוע אני רק יודע שזה גדול גדול מאוד".
ואז פניתי אל אקסל :"אתה ידעת על זה?" "כן קצת" הוא השיב בצחוק.
לכל גנרל יש צבע והצבע הופך אותו לגנרל על מיקמקים בצבעים שונים. יש את הגנרל הכחול"-"זה אני ענה מי שפנה אליי קודם"
"הגנרל הכתום" אקסל אמר שזה הוא.
ואמר עוד 4 גנרלים בצבעים ירוק, אדום ,ורוד וסגול. ראיתי שכולל אותי יש רק 5 גנרלים, שאלתי :"איפה הגנרל האחרון"? הוא אמר שהוא עדיין מחפש מישהו שיתאים.
וככה הבנתי שהפכתי למשהו גדול יותר, לא סתם תלמיד בית ספר, גנרל שגורל של מקום תלוי בו!
-----------------------------------------------------------------
פרק שישי הגנרל הורוד נמצא!
עברו כשלושה חודשים מאז שסאני גילה לי שאני גנרל וזה הפך לכיף יחסית בגלל שתי סיבות: סוף סוף ישנתי בשקט וביטחון וגם בגלל שאת רוב היום בילינו באימונים לעצור את התוכנית של מיקיוואלי מה שלא תהיה. פתאום סאני רץ לחצר וצעק :"מצאתי אותו! בואו מהר!"
שאלנו אותו- את מי הוא מצא והוא אמר שהוא מצא את מי שיתאים להיות הגנרל הורוד או ליתר דיוק הגנרלית הורודה, מה שמאוד שימח את חברה676 (הגנרלית הצהובה) כי סוף סוף היא לא תהיה הבית היחידה בחבורה. הוא אמר ששם המיקמק שלה זה זוהרררר45 ושהוא ימצא דרך להביא אותה והלך. אחרי שלוש או ארבע שעות הוא חזר ואמר שיש לו חדשות טובות וחדשות רעות .שאלנו מה החדשות הטובות והוא אמר שהוא הצליח להביא אותה למיקמק האמיתי ,ואז שאלנו לגבי החדשות הרעות, והוא אמר שמיקיוואלי תפסה אותה לפני שהוא הגיע אליה, והחלק הרע ביותר הוא שמיקיוואלי שיכנעה אותה שהיא הטובה ואנחנו .מיד הבנו כולנו מה זה אומר .זה אומר שאנחנו בלי גנרל אחד, זה אומר בלי סוג אחד של מיקמק , ואז אמר בעצם יש עוד חדשות רעות "והן?" שאלתי
שמיקיוואלי מתכוננת להפעיל את התוכנית בקרוב בקרוב מאוד.
-----------------------------------------------------------------
פרק שביעי משימת חילוץ גנרלית ותוכניות!
הוא אמר לנו להתארגן ושנצא בעוד שעה לפעול. הגנרל הירוק (חמצמצ5) שאל אותו איך הוא יודע שמיקיוואלי תפעל בקרוב ,והוא אמר שראה פתק ,מלא אחר מאשר מקס! זה מלפני שנתיים וקצת כשמיקיוואלי בדיוק השתלטה על הצבא ועל מקס. מקס הספיק לכתוב את הפתק לסאני לפני שטיפת המוח ,אבל לא הספיק לכתוב על התוכנית. התאריך שבו תתקיים התוכנית הוא ה-2.6 2015. מקס כתב עוד מילה אחת: גימ .חשבנו שאולי התכוון לג'ים כאילו יש מישהו עם השם הזה, אבל זה לא היה סביר. הגיע הזמן ויצאנו, נתקלנו ב9 שומרים, את כולם ניטרלנו, ואז כשהגענו לחדר של הגנרלית הורודה שמענו את מיקיוואלי מדברת איתה :"כן כן בקרוב יגיעו אנשים רעים לא משנה מה הם יאמרו לך אל תסמכי עליהם ואל תשכחי לזכור את המספר 256 ולהעביר אותו לאיש שלנו".
"256? זה לא נשמע מוכר?" שאלה חברה676 "לא יודע" ענה הגנרל הכחול .(חתיךXמגניב) פתאום בלי הודעה סאני פרץ את הדלת ,הגנרלית הורודה צרחה מפחד, אבל אז נעשתה והתחילה לגונן על מיקיוואלי .רצתי אל הגנרלית הורודה, הרמתי אותה ומשכתי אותה, מיקיוואלי צרחה "אל תשכחי את הגימטריה!" . "זהו זה!" אמר סאני , "מה?" שאל הגנרל הצהוב . "גימטריה היא הזכירה לה את המספר 265 והתאריך של התוכנית הוא 2.6 2015 או בקיצור 2.6/5 265!". "אני לא מאמינה!" אמרה חברה676 "אז מה הגימטריה של 265?" שאלתי, סאני חשב על דברים רעים במספר הזה ופתאום צעק "פצצה! זו פצצה!" "יואו נכון!".
אמר אקסל :"אבל איפה הפצצה מוטמנת?" "לעולם לא תגלו רשעים שכמותכם!"
פתאום נזכרנו שזוהרררר45 עדיין איתנו, ועדיין חושבת שמיקיוואלי היא הטובה. סאני הראה לה קטעים מהעבר כדי להראות לה שמיקיוואלי רעה, ואחרי שזה לא עבד הראה לה קטע בו הוא משגר אותה לפה ולא מיקיוואלי.
לא נראה שהיא כ"כ האמינה ,אבל גם קצת אמונה זה טוב. היא אמרה לנו שהפצצה מוטמנת
בביוב, ומיד יצאנו!
-----------------------------------------------------------------
פרק שמיני סוף ממקמק הכל ממוקמק
היה לנו מזל , הגענו בדיוק דקה לפני חצות של אותו התאריך, התאריך שבו עמדה הפצצה להתפוצץ. לבסוף הבנו מה הייתה הסיבה לפצצה . בתוך הפצצה היו חומרי שליטה מוחית שמיקיוואלי שמה כדי לשלוט בעיר כולה כשמיקיוואלי ,ניסתה לברוח, מקס בא ועצר אותה עם החיילים, נתן אותה למשטרה והתעלף על סאני. סאני ציחקק. אחרי זה הוא הודה לנו על העזרה ואמר שאנחנו יכולים לחזור הביתה. הודנו לו שעזר לנו, ובתגובה הוא אמר:" אתם עזרתם לי". וככה , הגעתי לכאן אחרי 6 שנים שמח ומאושר לכתוב את זה. להתראות עד ההרפתקה הבאה שלי,
מיקמי179

מוקדש ל כולנושיהיהלנוכיףלשחקבמיקמקאבלשעדייןלאניכלאבו
6
2
68


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
01/02/2021   08:53 ארץישראל6  2
סיפור מושלם ומרתק
10/01/2021   18:05 מלימוש1  1
סיפור מהמם מממש