קהילה - היצירות של מייק4אמילי
מייק4אמילי
33
60

הסדרה "מיקמקי העיר" עונות 1+2 ניתנת צילום 27/10/2021

לחצו כאן בשביל להיכנס ליצירה עם כל הפרקים של הסדרה "מיקמקי העיר" בתסריט.

הסדרה של מיקמקי העיר מספרת את סיפורן של הדמויות שלנו, מיקמקי העיר, אשר עוברות חוויות שונות בחייהן כתושבי מיקמק סיטי. חלק מהדמויות נאלצות להתמודד עם העבר שלהן, וחלק להתכונן אל עתידן.

הסדרה נכתבה על ידי המשתמשים של הדמויות, אשר פיתחו את הדמויות במשך שנה ומעלה ובנו יחד את הפרקים של סדרה זו. כעת, יש שתי עונות עם תסריט מוכן. מוזמנים לקרוא את התסריט של מיקמקי העיר שעלה לקהילה זו, ואולי ללמוד ממנו על כיוונים שונים שאליהם תוכלו לקחת את הדמות שלכם.

{הסרטון המצורף – סרטון הדרכה המסביר את תנאי הצילום של סצנות ופרקים מתוך הסדרה}

© סדרה זו נכתבה יחד עם השחקנים של הדמויות. אין לכתוב פרקים נוספים עם דמויות אלה ללא אישורן. אין להעתיק ו/או לצלם את הסדרה ליוטיוב, מבלי לשים קישור ליצירה המקורית של התסריט ולתת קרידיט לבעלי הערוץ Mili11 Milani. פרטים על האפשרות לצלם פרקים ו/או סצנות בסרטון הדרכה באותו הערוץ, אשר מופיע גם ביצירה זו. כל פרק ו/או סצנה שיצולמו בהתאם לתנאי הפרסום יופיעו בטלוויזיה שבאתר של מיקמקי העיר, עם קרידיט לערוץ שבו צולמה הסצנה.

תודה לכל המשתתפים בעונות 1+2 של הסדרה "מיקמקי העיר".

ניתן לקבוע ראיונות ליוטיוב ו/או לקהילה שיתקיימו במיקטוק ו/או במיקמק סיטי עצמה עם השחקנים של מיקמקי העיר, בתיאום עם המפיקה של הסדרה. חפשו "mili11" במיקטוק, שלחו לה חברות וכתבו לה את מי מהדמויות תרצו לראיין. ניתן לראיין אותם גם בתור השחקנים וגם בתור הדמויות.

⚠ צילום הסדרה אפשרי רק בתנאים המופיעים בסרטון בערוץ "Mili11 Milani" שעלה ב-12 לינואר 2021. ניתן לשלוח קישורים לסרטונים המוכנים שלכם בתגובות לאותו הסרטון, כך שאין שום צורך במייל.

קישור יעיל למיקמקים שמעוניינים להעלות את הסדרה לערוץ שלהם ולשחקנים שהם אוספים;
שיעור 64 – משחק מול מצלמה © בית-היתומים מיקסקול

תהא הרוח הגדולה עמכם ✨

מוקדש ל זה_המקום_שבו_ניתן_לכתוב_ביקורות_על_הסדרה_(בתגובות)_נשמח_לקרוא_את_..
14
2
110


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
27/08/2022   11:52 mili11  2
שלום. כאן מילי מילאני, מנהלת בית-היתומים מיקסקול.
אני מעדכנת אותך שקליפ מסיימי הלימודים שהצטלמת אליו בעבר עלה לערוץ היוטיוב Mili11 Milani.

בטקסט שמתחת לסרטון ניתן למצוא קישור לדף באתר של מיקמקי העיר, שבו מופיעה התעודה שלך יחד עם שאר התעודות.

בטקסט שמתחת לסרטון יש קישור ליצירה שבה אתם, התלמידים לשעבר שקיבלו תעודות סיום, תוכלו לשתף את התלמידים של היום בחוויות שלכם מתקופת הלימודים שלכם (בתגובות).
29/10/2021   12:52 נימי09823  1
היי היני רוצה להיות במיקסקול אני יכולה?