קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
534

שיעור 64 – משחק מול מצלמה 20/06/2021

"שלום לכל התלמידים שמעוניינים לצלם ו/או להשתתף בסרט או סדרה כלשהם. בשיעור זה נלמד איך משחקים כשחקנים מול מצלמה" (בתור הדמויות במיקמק סיטי ובדרך כמה שיותר יעילה לעריכה טובה).

לפני שנמשיך לשיעור - מוזמנים להשלים את השיעורים הקודמים. קישורים באתר של מיקמקי העיר.

משחק מול מצלמה במובן התוך משחקי:
אם תבחרו לעבוד בתחום התיאטרון והקולנוע (במיקמק סיטי), תחוו חוויה בלתי שגרתית, שבה הדמות שאתם משחקים במיקמק סיטי זוכה לגלם דמות בסרט או סדרה.

איך לא רוקדים בזמן הצילומים:
שימו לב שמילים כמו "לא", "שמח" ועוד עלולות לגרום לכם להתחיל לרקוד ללא שליטה. במידה והדמות שלכם יושבת, תלחצו שוב על לחזור לשבת, בשביל שיהיה אפשר לחתוך את הריקוד בעריכה. במידה והדמות עומדת, עצרו את הריקוד עם אימוג'י לפנים, חכו שבועת הדיבור תיעלם ורק אז תמשיכו לבועת הדיבור הבאה. יותר פשוט לחתוך את הזמן בין בועות הדיבור בעריכה כשאין דברים זזים על המסך, כמו מיקמקים רוקדים ללא סיבה נראית לעין. כך יהיה גם יותר קל לעורכים לערוך את האימוג'ים החוצה.

מה עושים אם לא יכולים להגיד חלק מהטקסט:
תמיד מומלץ לבדוק שאפשר להגיד את כל הטקסט מיד כשמקבלים אותו, כדי לא להיתקל באתגרים טכניים באמצע יום הצילומים. יש את הדרך המוכרת, של לחפש מילים אחרות להגיד. אתם יכולים גם לנסות לכתוב באנגלית, עם החלפת אות מסוימת, כך שה-"מיק תיקון" יתקן את הכתוב למיקמקית מדוברת. כמו כן, אפשר גם להשתמש בחצאי מילים, ולתת לעורכ/ת של הסרט / סדרה לתקן את זה בעריכה.

פרט חשוב ללוקיישנים במיקמק סיטי:
חשוב לוודא שיש כמה שפחות פריטים זזים באזור הצילומים. פריטים זזים מאטים את התנועה, מה שהופך את ימי הצילומים לארוכים מהרגיל. כמו כן, קל יותר לדלג על רגעי שתיקה בחומרי הגלם מיום הצילומים, ועל הערות בימוי שניתנות בזמן שהמצלמה רצה, כאשר אין פריטים זזים בשטח הפריים (האזור המצולם).

משימת זכות רב-פעמית:
כתבו שיר על מנגינה של שיר קיים מהעולם החוץ משחקי (לא שיר של מיקמק), כשהמילים יושבות פחות או יותר על המקצב המקורי של המילים המקוריות. כתבו את הטקסט של הגרסה שלכם בתור הדמות שלכם במיקמק סיטי, בלי להשתמש במונחים חוץ משחקיים. תקבלו 5 נקודות אישיות על כל בית בשיר שכתבתם מחדש ואינו כולל מונחים חוץ משחקיים. במידה ותוסיפו את המילה "בית" לפני כל בית ואת המילה "פזמון" לפני כל פזמון, תקבלו נקודה אישית נוספת על כל פעם שבה מופיעה כותרת כזאת.

מוקדש ל הזמנות-להירשם-כתלמידים-ואו-יתומים-ואו-לאמץ, 14MARVEL, אביגליבאלי, בייבי2031, ירדן98987, ליקוש24680
11
1
138


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
21/06/2021   15:47 הולי0125  1
השקעתתתתת