קהילה - ציורים וצילומים
אוריקו925
339
307

ספיישל פסח! עזרו לגמדשטיין למצוא את האפיקומן! לפני שבועיים

היי לכולםםםםםםםםם אז אחרי שלא העלתי מלא זמן אני אשתדל להעלות יצירות מדי יום!!! אזזזזזזזזזזזזז אני הכנתי לכם ספיישל פסח!!!!
זוכרים את היצירה הזאת? (בתכלס היא היצירה הקודמת אז לא יהיה קשה לשכוח...)
אז קיבלנו גמד חדש בשם גמדשטיין! אז היום גמדשטיין שמע על אפיקומן שמוחבא באדמות מיקמק שתיים... הוא צריך את עזרתכם כדי למצוא את האפיקומן! אההה... ועוד כמה דברים ששכחתי לומר... הראשון הוא שבאפיקומן לא מתחבאת מצה... מתחבאת שם הפתעה!!!!! זה יכול להיות כל דבר, אבל תהיו בטוחים שזה דבר טוב! השני זה שיש כמה אפיקומנים באדמות!! אם תטעו ברמזים אולי תחשבו שצריך להגיע אל מקום אחר ותשיגו אפיקומן עם דבר לא טוב ולא תשיגו את ההפתעה! אז תדייקו ברמזים, אחרת לא תמצאו את האפיקומן הנכון!! הדבר השלישי והאחרון הוא שלא רק אתם מחפשים את האפיקומן!! גם ראש העיר של הגמדים!!! אתם צריכים למהר אחרת ראש העיר של הגמדים ימצא את האוצר לפניכם!!!

אזזזזז אלה החוקים של הספיישל, חושבים שתצליחו??? מקווה שכן!! אז גמדשטיין מצא כבר פתק עם רמז במשחקייה! אתם עכשיו צריכים לומר את התשובה לרמז!!
הרמז הוא: "הרמז הבא לאפיקומן נמצא במקום שבו אלמוג מהבלוג נמצאת ומספרת שקוראים לה אלמוג ושהיא באה לחגוג, היא גם אומרת יאללה יאללה מיקמק 2 ושיש משימת חפירות" המממ... מעניין איפה זה יכול להיות... בכל מקרה, נסו לפצח את זה!!! תהיו בטוחים שברגע שגמדשטיין ייכנס לשם ימצא מיד את הרמז הבא... הוא חכם!!!
אההה וכמעט שכחתי אני לפני כמה חודשים עשיתי ספיישל 300 עוקבים שצריך לבחור תיבה ואתם לא עניתם בתגובות (אם לא הבנתם מפה אז יש הסבר יותר מפורט ביצירה)!!! אשמח שתענו עכשיו, אני רק רוצה להביא לכם את הפרס מהספיישל ההוא!
המוקדש היומי: חללית333
קישור לקהילה:
קישור לקהילה של אסיכחול8
עד הפעם הבאה ביי

מוקדש ל אוריקו925, ביוטי555, לירקה925, 1לילידר, אגס1275, חללית333
4
2
58


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
לפני שבועיים   11:07 חללית333  2
שלב תיבת האוצר באתגר הפסח שלי עלה עכשיו לקהילתי!!
מי יהיו הראשונים שיפתרו את הצופן? מי יכנס להגרלה?!
ע כ ש י ו בקהילתי!
ותודה על ההקדשה
לפני שבועיים   10:57 2שתים1  1
בגבעההה!!
איזה רעיון חמוד:)