קהילה - היצירות של גלידה1סקול
גלידה1סקול
64
72

גלידה סקול - שיעור 45 23/03/2023

1.3 -
שלום לכל התלמידים והתלמידות של בית הספר גלידה - סקול, כאן גלידה4188 (מנהלת בית הספר) התאריך היום הוא 1.3 (שזה תאריך יום ההולדת שלי, מזל טוב לי!) אבל זה גם התאריך של יום המחמאות, לכן היום בשיעור נלמד על יום המחמאות הבינלאומי.

יום המחמאה הוא היום החיובי ביותר בעולם. קשה להתווכח על מידת ההשפעה החיובית שיש לקבלת מחמאות על האדם שקיבל אותן (וגם על זה שנתן). מחמאות גורמות לאנשים להרגיש טוב. הן יכולות להפוך להם את כל היום מיום עצוב סתמי ואפרורי, ליום שמח ומואר. וכשאנשים מרגישים טוב עם עצמם, הם מעבירים את זה הלאה.
יום המחמאות התחיל בהולנד על ידי הנס פורטווייט, איש מקצוע בתחום התיירות, בשנת 2001 והיום נחגג במדינות רבות באירופה כולל נורבגיה ובלגיה. אז למה לא גם אצלנו?

תחשבו איך אתם מרגישים כשאריך להגיד עם כל הלב: "תודה!". לא צריך לבטל את המחמאה ולהתווכח עם  נותן המחמאה שזה לא מגיע לך. פשוט קבלו את המחמאות ותיהנו מהן. זאת לא בושה להיות טוב.
אם נעשה את זה כמו שצריך, יום המחמאה הוא ללא ספק יום שמעניק אנרגיה חיובית לעולם המטורף הזה. לכו על זה. תנו מחמאה לאנשים שמעולם לא החמאתם להם לפני כן. תנו מחמאות לאנשים ברחוב, לאנשים שמעניקים לכם שירות. שילחו גלים של אנרגיה חיובית. אמרו לכם כבר שאתם נהדרים?

ל אתר הרשמי של יום המחמאות

שירון קטן שמצאתי באינטרנט על פרגון:
מפרגנות עם הידיים, מפרגנות עם הרגליים, מפרגנות עם הראש
לתת מחמאות זה קודם כל פרגון. לעצמי, לסובבים אותי ובכלל
אם מתרגלים מחשבות של פרגון ושל מחמאות
הסביבה שלנו תראה טובה יותר, נעימה יותר, חיובית יותר
אז בואו נקבע כלל לפרגן או לחלק מחמאות לעצמנו לפחות פעם ביום
ולסובבים אותנו גם – לפחות פעם ביום.
ואם תרצו לפרגן לעצמכם אחר הצהריים של כייף עם החברים
להתרגל לקבל מחמאות ולחלק מחמאות.

יום המחמאות הבינלאומי הוא יום שמוקדש כולו להחמיא לאחרים, אבל אל תחשבו לא נכון, אם אחרים מחמיאים לכם אל תגידו "לא זה בסדר" או "אוי זה לא נכון" פשוט תקבלו את המחמאה! אם מישהו אומר לך: אתה נראה ממש טוב היום או הבגדים שלך יפים, פשוט תגידו, יודע מה? זה נכון! אין צורך להתבייש כשמישהו נותן לכם מחמאה, פשוט צריך לקחת אותה, ואל תגידו לי "אבל אנשים יחשבו שאני אנוכי" כי הם אלה שנתנו לך את המחמאה, ואם הם חושבים שאתה אנוכי כי קיבלת אותה, הם פשוט חושבים ל-א-נ-כ-ו-ן-!

משימה חד פעמית לשיעור הזה :
כתבו לחבר/ה טוב/ה מחמאה במיקטוק, צלמו ותעלו לקהילה (כמובן בלי שם החבר אלא אם כן יש אישור ממנו ושלחו את היצירה עם המשימה אליי למיק טוק, בהצלחה!

מוקדש ל גלידה1סקול, גלידה4188
1
1
32


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
26/03/2023   10:43 היושששש72  1
מושלםםםם