קהילה - היצירות של זואי4הבובה
זואי4הבובה
561
1172

שאלות ותשובות לגבי הפרישה - מכינה אתכם מראש 13/09/2021

תבחרו איזה תשובות לאיזה שאלות הכי!! באלכם ♡ לקרוא ביצירה הזאת של זואי מוש ( ממשפחת מוש :)

נושא אחד ויחיד - שאלות ותשובות לגבי הפרישה שלי
קראתי כמה הודעות וקיבלתי כמה תגובות כמו "לא יהיה נעים ויהיה ממש עצוב שתלכי לכולם ככה פתאום" שהובילו אותי להחלטה להכין יצירה כמו השאלות ותשובות לגבי הרגישות שלי למים, רק לגבי זה שבקרוב אני פורשת. תבחרו איזה תשובות לקרוא לפי הכותרות של השאלות. הכנתי 22 שאלות (כמו הגיל שלי) גם בשביל לשתף בכמה שיותר תשובות לשאלות כדי שלא יהיו לכם שאלות אחרי זה וגם כי באלי לחפור קצת.

שאלה 1 – מתי את פורשת?
כנראה שאני אפרוש לפני שתתחלף השנה מ-2021 ל-2022. לא ברור בדיוק מתי, אבל ישלי כמה וכמה פרוייקטים לסיים לפני זה. בכל מקרה אני נשארת כל החודש הזה וכנראה גם בשני החודשים שאחרי.

קישור ליצירה שהסברתי בנושא הראשון שלה על 3 הפרוייקטים העיקריים שנשארו לי לסיים.

שאלה 2 – את פורשת רק מהקהילה?
לא. באופן רשמי, אני פורשת לגמרי + ארגנתי לי (בתור הדמות שלי - זואי מוש) סיפור מעבר למיקפולקו בשביל להצטרף אל שאר משפחת מוש. העזיבה של מיקמק סיטי עצמה לא תהיה במקביל לעזיבה של הקהילה, אלא זמן מה אחרי, ותתרחש יותר בהדרגתיות כנראה. לשואלים, אני לא פורשת מהיוטיוב, כי ביוטיוב שלי ושל השותפה שלי אני בעיקר העורכת, מה שאומר שאם יהיו עוד סרטונים אני אערוך אותם. במילא ערוץ היוטיוב שלנו פועל פעם בכמה זמן לא קבוע, אלא פשוט מתי שיוצא, אז אין טעם לעשות לו פרישה רשמית או משהו.

ערוץ היוטיוב שלי ושל השותפה שלי – Mili11 Milani

שאלה 3 – אם את עוזבת איך תמשיכי להיות כאן בשביל אחרים?
זאת הסיבה שכבר עכשיו אני מתחילה להכין מראש דברים ליצירת סיכום אחרונה בהחלט, שתעלה ממש אחרי יצירת הסיכום השגרתית האחרונה שלי. אני עדיין לא יודעת מתי תהיה יצירת הסיכום האחרונה שלי, אבל יצירת סיכום שגרתית עולה בכל פעם שספרת היחידות בכמות היצירות היא 0. ביצירת האחרונה שלי (שתעלה ביום הפרישה הרשמי שלי) יהיו קישורים ליצירות שנועדו לעזור לאחרים גם כשאני לא שם.

קישור ליצירה שהסברתי בנושא הראשון שלה על 3 רעיונות ליצירות שיעזרו לאחרים אחרי שאני פורשת.

שאלה 4 – איך תעני על השאלות של הקוראים כשאת לא שם?
השותפה שלי ( "מילי מילאני" במשתמשת "mili11" ) ממשיכה לנהל את בית-היתומים מיקסקול, אז כל עוד בית-היתומים מיקסקול פעיל, היא תוכל לבדוק לי מדי שבוע עם הקוראים שלחו לי שאלות חדשות. ביצירת הפרישה שלי, אני אשים קישור גם ליצירה של טופס השאלות ותשובות של בית-היתומים מיקסקול, שבתגובות שם תשלחו את כל השאלות שלכם. אני אשלח שם בתגובות את התשובות שלי לשאלות שלכם, ואכתוב בכל פעם את מספר התגובה שאני עונה לה ושם המשתמש שאני עונה לו. תוכלו לחפש אם עניתי לכם בעזרת המקשים Ctrl + F (שמאפשרים חיפוש בדף) ולכתוב את שם המשתמש שלכם. התלמידים של מילי אולי גם יענו לכם, בעיקר אם מדובר בשאלות של בקשת עזרה, כי חלק מהתפקיד שלהם בלימודים זה לעזור למיקמקים שצריכים עזרה ושואלים שם שאלות.

שאלה 5 – תהיה מסיבת פרידה במיקמק סיטי?
אני חושבת שלא, בעיקר כי אני לא רוצה שיגידו לי כל המסיבה כמה עצוב זה ו-"לאאא" ויגרמו לי להרגיש שאני פוגעת באחרים בזה שאני עושה את הדבר שנכון בשבילי כרגע. אולי אני אעשה משהו ממש קטן עם

שאלה 6 – למה את פורשת? + כמה זמן לקח לך להגיע להחלטה שאת פורשת?
אני רוצה לכתוב שה בגלל שביקשו ממני לא לכתוב על נושא מסוים שהוא חלק משמעותי בחיים שלי, אבל זה לא עצר אותי כשאמרו לי לא לכתוב על משפחת מוש, והאמת היא שזה לא מאה אחוז קשור. מה שאני מרגישה שנכון, זה שאני חושבת על זה כבר הרבה זמן וזה מה שנכון בשבילי בשלב הזה בחיים. מזמן כבר הגיע הזמן שאני אמשיך הלאה לעבודה ולחיים שמחוץ למיקמק סיטי. מה שפקח לי את העיניים בנושא של הפרישה, זה שקרה לי משבר כלשהו במיקמק סיטי ופתאום זה השפיע לי ממש על הבחוץ. הרגשתי ממש עצובה ומתוסכלת בגלל זה וחיפשתי לעבור למשחקים אחרים והסחות דעת, אבל כל פינה במחשב שאני בו כוללת קיצור דרך למשהו אחר שקשור למיקמק. הבנתי שנתתי ללמידה מכאן להיות חלק כל-כך הרבה מדי גדול בחיים שלי ושאני צריכה לפחות הפסקה, אבל להגיד שזאת הפסקה לא יהיה לי מספיק. אני צריכה לא רק הפסקה, אלא להתנתק מזה לגמרי לזמן מסוים. אולי אני אחזור, אבל זה הדבר הנכון בשבילי כרגע.

שאלה 7 – איך אפשר שתרגישי שאת יכולה לחזור ושרוצים אותך בלי שזה יעציב אותך?
פשוט תהיו שם בשבילי. מוזמנים לכתוב שתשמחו שאבוא לבקר, לכתוב לי מדי פעם איזו הודעה תומכת, לשאול שאלות שפחות קשורות לפרישה שלי ובגדול לא לבקש ממני לא לעזוב, אלא לתמוך בהחלטה שלי ולהבין שזה מה שמתאים לי כרגע. קחו בחשבון שיכול להיות שאני לא אחזור, אבל תזכרו שזה לא אומר שסוף העולם הגיע. אני יודעת שכולכם תסדרו מעולה גם בלעדיי, למרות הגעגועים. זה נכון לשני הכיוונים.

שאלה 8 – מה תעשי עם המיקמק שלך?
אני אשמור אותו לעצמי כמובן. אני לא מבינה למה צריך לוותר על מיקמק או על פריטים, כי זה כמו לומר שאני לא אחזור יותר, או שכל ההשקעה שלי לא חשובה לי יותר, או לפחות זה מה שזה יגיד מבחינתי אם אני אעשה את זה. חוץ מזה, אחרי כל ההשפעה שיש למשתמשת שלי בקהילה, זה לא כזה רעיון טוב לתת אותו למישהו אחר, בעיקר מישהו שאני לא מכירה מספיק בשביל לסמוך עליו. בכנות, אני לא סומכת אפילו על מי שאני סומכת עליו בכל דבר אחר עם המשתמשת שלי. לגבי חלוקת פריטים, אינלי מה לחלק, אז אין טעם אפילו לשאול על זה. כל הפריטים שלי הם לא להחלפה או מה שהדמות שלי לובשת באותו הרגע.

שאלה 9 – את עוזבת כי את מרגישה גדולה מדי לאתר?
ממש לא. בשבילי זה לא קשור לגיל ואני לא מבינה את כל מי שכותבים שהם פורשים כי הם גדולים מדי, אבל ברור שיש משהו מאחורי זה. יש לחלק מאלה שפורשים את התחושה שהם בוגרים מדי בשביל זה, אבל אני מרגישה שלהיות במיקמק סיטי דורש הרבה בגרות. אני חושבת שזה שאני מרגישה שאני צריכה להיות בוגרת בשביל להמשיך להתמודד עם הסיטואציות החברתיות במיקמק סיטי דווקא חיזקה את זה שנשארתי כאן ונתנה לי סיבה נוספת להישאר. העזיבה שלי לא נוגעת לזה, אלא יותר לעומס הנפשי שלי, שבא מהבחירה שלי להיות כאן בתור משתמשת בוגרת שעוזרת לאחרים ונכנסת לחלקים המאתגרים של האתר בשביל לעזור למי שצריכים עזרה, כי זה משהו שדורש ממני המון. לשואלים, זה גם לא היה קשור לדעות של אחרים. בחיים לא הפריע לי שמעירים לי על הגיל שלי ושואלים למה אני משחקת למרות זה.

שאלה 10 – את תתגעגעי למיקמק סיטי?
ברור!! אני גם אתגעגע לכל החברים שמצאתי כאן, לכל הרגעים הקסומים, לכל הרגעים שבהם פגשתי עוד חברים חדשים, ללעזור לאחרים גם כאן (ממשיכה עם זה גם מחוץ למיקמק סיטי), ללראות מיקמקים שגם עוזרים למיקמקים אחרים ועוד המון.. ואני אמשיך לראות את הדברים האלה מדי פעם מתי שהשותפה שלי מילי עוזרת למשתמשים אחרים דרך ניהול בית-היתומים מיקסקול.

שאלה 11 – מה תעשי מחוץ למיקמק סיטי?
אמצא עבודה (עדיין מתלבטת בתחום הזה) ואמשיך עם הדמות של זואי מוש בקצת רשתות חברתיות אחרות ואתרים אחרים בקצת זמן הפנוי שיהיה לי, בתור דמות חוצת-עולמות-וירטואלים.

שאלה 12 – באיזו אפליקציה את עורכת?
לא קשור אבל ראיתי שביצירות פרישה שואלים דברים כאלה, אז אני עונה על זה גם כאן. אני עורכת את כל היצירות שלי בתוכנת הצייר וחלק משתמשת גם בוורד (Word) בשביל דברים מאוד מסוימים כמו טקסט או לעשות "קצוות רכים" לתמונות שאני מצלמת עם כלי החיתוך מתוך מיקמק סיטי.

שאלה 13 – איך למדת לערוך ככה?
אני אוטודידקטית. זה אומר שיש לי יכולת למידה עצמית טובה. לימדתי את עצמי איך להשתמש בתוכנות של Office לבד, כמעט בלי שימוש בעזרה מהאינטרנט, מלפני הרבה שנים (מתחילת היסודי או אולי לפני).

שאלה 14 – תמשיכי לעשות המלצות ועיצובים?
קצת בעייתי בלי קהילה להעלות אליה, אז לא. בנוסף, כשכתבתי שאולי אני אחזור יום אחד, לא התכוונתי לכאן (לקהילה), אלא לביקורים במיקמק סיטי. אני גם לא אמשיך עם הבחירות לקהילת החודש, תחרויות או כל דבר אחר שעשיתי כאן אי-פעם.

שאלה 15 – מה לעשות אם נרצה עיצוב או המלצה?
אני פותחת במיוחד בשביל זה קהילה שהיא לוח מודעות, שבו תוכלו לבקש כל דבר בתגובות ולמצוא לכם מיקמק שיעזור לכם עם זה. תחפשו בקהילה "מאיומיק" ותמצאו את לוח המודעות שהכנתי במיוחד לזה. הקהילה מתחילה לעבוד עוד לפני הפרישה שלי, כדי שתתרגלו לבקש דברים שם בתגובות. אתם אמורים למצוא שם בתגובות דברים כמו תחרויות, הגרלות, בחירות לקהילת החודש/השנה בקהילות של אחרים, הזמנות למסיבות ואירועים במיקמק סיטי, אודישנים לסדרות/סרטים/קומיקסים, המלצות לקהילות, תשובות למשימות חד-פעמיות במיקמק סיטי, מיקמקים שמחפשים חברים וישמחו להכיר אתכם ועוד. אם בא לכם למצוא משהו מסוים שם, אתם יכולים להשתמש במקשים Ctrl + F (חיפוש מילים באינטרנט) ולחפש את המילה "תחרות" למשל (אם אתם מחפשים תחרות להשתתף בה).

לוח מודעות - תתפרסמו ככל שתפרסמו – מתוך הקהילה מאיומיק.

הקהילה הזאת גם מחליפה בדרכה שלה את אתגר התגובות, כי אני לא אהיה שם להכריז על זוכים פעם בזמן מה, אז הכנתי חלופה בשבילכם שכוללת לפרסם את עצמיכם ודברים שלכם בתגובות + אפשר גם להתאמן שם על לשלוח כמה שיותר תגובות בשביל אתגרי תגובות קיימים.

שאלה 16 – מה יקרה עם המיקפה של משפחת מוש והחוב שלך למיקפה?
לצערי, החוב עדיין קיים והמיקפה של משפחת מוש ייסגר לפני שאני יסיים לשלם אותו, אבל ישלי תוכנית איך להשיג אותו במהלך הפרישה שלי וגם איזו משרה להכין למיקמקים שרצו לעבוד במיקפה של משפחת מוש ומעוניינים בעבודה חלופית.

מעשיות זואי מוש - החוב למיקפה – היצירה שמסבירה על החוב למיקפה (למי שלא מכירים את הסיפור).

הרעיון שלי לפתרון לשתי הסיטואציות של השאלה של סעיף 16;
לוח המודעות בקהילה "מאיומיק" (ראו תשובה לשאלה 15) הוא אפשרות נחמדה לעבודה בשביל מיקמקים שרוצים לתרגל את יכולת הפרסום ושיווק שלהם. העבודה כוללת להזמין מיקמקים לפרסם בלוח המודעות ואת האפשרות להציע את עצמיכם בתור חברים למי שמחפשים חברים ולהציע עזרה למיקמקים שצריכים את עזרתכם. בקשר להשלמת החוב – אני אחליט על חוקיות שלפיה אני מקבלת מטבעות לפי המספר של הלייקים ו/או התגובות ו/או העוקבים ו/או הצפיות ואמשיך לעקוב אחרי המצב של החוב.

שאלה 17 – מה את מרגישה לגבי העזיבה שלך?
אני מרגישה קצת עצב, קצת התרגשות מהלא-נודע, קצת אכזבה, קצת ציפייה, קצת כעס, קצת שמחה.. קצת מהכל, אבל בעיקר אני מרגישה השלמה. אני שלמה עם ההחלטה שלי לסגור את הקהילה ביצירה שתעזור למשתמשים אחרים, בלעשות את העזיבה שלי בדרך הנכונה לי ובעיקר מרגישה שזה לא הסוף, אלא פשוט התחלה של משהו חדש.

שאלה 18 – הגשמת את החלום שלך? את עובדת בצוות מיקמק?
עדיין לא, אבל אולי בעתיד. החלום שלי הוא עדיין לעבוד מאחורי הקלעים של עולם וירטואלי, וזאת עדיין אפשרות כמובן, אבל זה מרגיש לי משהו שצריך לתת לו את הזמן שלו. התבגרתי מלא בזמן שהייתי כאן ולמדתי המון, אז אני מוכנה בהחלט לעבודה כזאת, אבל תמיד יש עוד מה ללמוד וחשוב לתת לדברים גם את הזמן שלהם. אם זה יקרה, תאמינו לי שתדעו (כי כנראה יכתבו על זה בבלוג מה חדש..).

שאלה 19 – מי זאת זואי מוש / זואי4הבובה ומי זאת השחקנית שמאחוריה?
נתחיל מההתחלה – זואי4הבובה זאת משתמשת שפתחתי במקור בשביל הבובה שלי של זואי מהסדרה "מיקמק הסדרה" בשנת 2016. הדמות של המשתמשת, זואי מוש, קיבלה את שם המשפחה שלה אחרי שאימצה אותה משפחת מוש (דמויות מפרוייקט מיקמקי העיר) בתחילת שנת 2019. זואי מוש פתחה את הקהילה בשביל לאחל למשפחת מוש בהצלחה עם המיקמקית שנולדה להם, שזה היה השלב שבו זואי הייתה אמורה לחזור אל בית-היתומים, כי אז הם כבר למדו איך להיות הורים ולא היו צריכים אותה יותר, אבל הם כבר התחברו אותה והחליטו לאמץ אותה למשפחה. זואי מוש אוהבת לתופף, לרקוד, להשתתף במסיבות ובעיקר לעזור לאחרים. היא המתופפת בלהקת "הגולשים" עם שני חברים וותיקים שלה מלפני שהייתה במשפחת מוש, שהכירו אותה הרבה לפני שהתפרסמה בקהילה.

לשואלים ספציפית – שם המשפחה מוש זה לא מהמילה "מושלם", אבל זואי מוש מרגישה שהיא צריכה לעמוד בציפיות של המשפחה, ושעם שם משפחה כזה היא צריכה תמיד לשאוף לשלמות, למרות שהיא מאמינה שאין דבר כזה שלמות. זואי מוש לא מחפשת אחר פריטים נדירים בשביל להיות מושלמת, אלא מאמינה שהדרך לשלמות היא הדרך שבה עוזרים לאחרים ונמצאים שם אחד בשביל השני.

מי השחקנית שמאחורי זואי מוש? אני אספר לכם קצת עליה. קוראים לה מאיו. היא חולמת לעבוד בעולם וירטואלי בתחום הקריאיטיב כמעצבת רעיונית. היא הכינה כראוגרפיות לריקודים של בילי אייליש ואוהבת לכתוב סיפורים (שניהם לא מותאמים לילדים). היא נשארה בכיתה י"ב פעמיים בשביל הכיף שבלמידה. לאחר הלימודים, היא השלימה שנתיים שירות לאומי. היא אספרגר (על הרצף של האוטיזם) בתפקוד גבוה (תמיד אומרים שלא רואים עליה). היא רגישה למים (בעור החיצוני). היא מצאה את אהבת חייה במשחק תפקידים חי (ההרצה הראשונה של "שושנת הרוחות" – הלארפ הישראלי של הוגוורטס). היא עברה חרם כשלמדה ביסודי. היא לא אוהבת בריונות וחשוב לה לשמור על אחרים מפני זה. היא מאמינה שחשוב מאוד למחזר ומקפידה על זה. למרות שהיא לא אוהבת לטייל (הליכה גורמת להזעה), היא אוהבת להיות בחיק הטבע מדי פעם וחשוב לה לשמור עליו (למחזר עוזר לטבע ויש עוד הרבה שאפשר לעשות מעבר לזה).

שאלה 20 – יש מצב שתישארי?
לא ומבקשת שלא תשאלו את זה או תבקשו את זה בתגובות. תקראו את השאלה של סעיף 7 כדי לראות מה כן מתאים לי שתכתבו בתגובות וכדי להבין יותר. הסיכום של זה זה שאני לא משנה את דעתי ואני אשמח שתכבדו את זה ולא תנסו לשנות את דעתי, כי זה סתם יפגע בי ובכם. הבנתי שהיו כאלה שעשו עצומות והפגנות נגד פרישות של מיקמקים ואני חושבת שזה לא מתאים, בעיקר במקרה שלי. אם מדובר במיקמק שרוצה לפרוש כי פגעו בו, עצומה יכולה להביע תמיכה ולגרום לו להישאר מסיבה טובה שיש לו חברים, אבל אני לא עוזבת בגלל שאינלי חברים, אלא כי אני צריכה הפסקה. עצומה רק תהפוך את זה למאתגר יותר, אז אני מבקשת שתכבדו אותי ולא תעשו את זה.

שאלה 21 – במה את גאה? יש לך חרטות? מה היית משנה אם היית יכולה?
אני גאה בכל יצירה שלי וכל דרך התמודדות שבחרתי בקהילה שלי עם דברים. לא הייתי משנה שום דבר. אני מודה שכשחזרתי אחרי כמה שנים למיקמק סיטי וגיליתי שהיו לי יצירות, ביקשתי למחוק, אבל זה היה הדבר הנכון ואני גאה גם בזה שעשיתי את זה כשעשיתי וגם בזה ששמרתי את התמונות מהיצירות שהיו בקהילה שלי והתוכן, למקרה שיתחשק לי לכתוב על מה שמחקתי. לא הייתי משנה שום דבר. היצירות שלי שמחקתי היו כמו של מישהי אחרת, מנותקות ממה שהייתי כשחזרתי, ואני מרגישה שהקהילה שלי בדיוק כמו שהוא אמורה להיות.

אני משתפת אתכם שהמשפחה שלי מחוץ למיקמק סיטי פחות היו מרוצים מכמות הזמן שהשקעתי כאן, אבל הם מעריכים את זה שאני עוזרת כאן למשתמשים אחרים וגאים בי על היכולת שלי להתמודד עם האתגרים שפגשתי כאן. אני גאה בעצמי במיוחד על היכולת שלי להתמודד עם הדברים האלה כמעט בלי עזרה חיצונית (הרוב היה בכלל בלי עזרה חיצונית) ושהצלחתי לעזור להמון משתמשים בתקופה שלי כאן.

שאלה 22 – יש חברים שתישארי איתם בקשר?
לא חושבת על חברים מסוימים באופן ספציפי, אבל אני כן החלפתי מייל (מיוחד של זואי מוש כמובן) עם קצת חברים (שיש להם מייל מיוחד למיקמקים שלהם כמובן), שומרת על קשר עם חברים שמשחקים את מיקמקי העיר המקוריים (הקבוצה שמכירים מחוץ לאתר) וממשיכה עם הדמות שלי בתור זואי מוש מחוץ למיקמק סיטי בקצת מקומות אחרים. למי שלא החלפתי איתם מייל, אל תיקחו את זה אישית, כי החלפת המיילים נעשתה רובה מזמן ובמילא אני לוקחת הפסקה גם מזה קצת. בכל מקרה אתם מוזמנים לחפש באפליקציות השונות "זואי מוש", או באנגלית "Zoe Mush", בשביל למצוא אותי.

אזהרה – אני לא נמצאת בהרבה אפליקציות ויכולים להיות מתחזים ברשת, אז תזכרו בכל מקרה לא לספר על עצמיכם פרטים אישיים (גם אם זאת באמת אני) ולאמת שזאת באמת אני.

☑ לייק כדי לחמם את הלב + תגובה אם באלכם לשתף משהו + עוקב אם באלכם לראות עוד כאלה ☑

מוקדש ל מדובר_בהכנה_מראש_לקראת_הפרישה_שלי, מקווה_שעניתי_על_כל_השאלות_שלכם, המשך_יום_קסום
90
31
681


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
10/03/2022   13:05 זואי4הבובה 31
קראתי (עלו 30 תגובות) ומגיבה לשאלות בתגובה לקהילה של מעניין124
09/03/2022   13:18 מעניין124 30
יש לך בעל חיים בבית
האם את עוזבת גם את מיקמק עצמו
מה תעשי אם המיקמק שלך אחרי שתפרשי
נתגעגע
25/01/2022   13:52 איתיד80 29
❤❤❤אתגעגע
17/01/2022   18:57 גלי2נדירה 28
בהצלחה בהמשך, את מדהימה ❤️
תעשי מה שטוב בשבילך, למרות שזה מאוד מבאס, אני תומכת בך ובהחלטה שלך. מאמינה שזה לא היה פשוט בכלל.
מעריכה מאוד, גלי
11/01/2022   12:24 זואי4הבובה 27
קראתי (עלו 26 תגובות) ומגיבה לשאלות בהמשך במיקטוק ו/או בתגובה לקהילה של שואלי השאלות
11/01/2022   10:03 גורדני8 26
כמה זמן את במיקמק?
בת כמה את האמיתית?(לא במיקמק במציאות)
מה המאכל האהוב עלייך?
כמה אחים/אחיות יש לך?
מה הצבע האהוב עלייך?
באיזה כיתה את?
מה את אוהבת יותר מיקמק או רובלוקס ?(מיקמק לנצח!)
איפה את גרה?(באיזה עיר)
את נולדת בישראל?( חחחח ברור שכן)
02/01/2022   19:57 אוררNoa 25
ממש נתגעגעעע אני ממש אוהבת אותך את מהמהממתתתתת !❤✌
02/12/2021   18:40 סורי956 24
יפה שלנו חבל שאת פורשת נתגעגע מאוד
17/11/2021   16:46 טוטואטו 23
אעאעאעאעא וואו
17/11/2021   00:30 אביושה18 22
אני יתגעגע ברמותת:))

את אחת הקהילות עם התיאורים הארוכיםם והיפים:))
שיש בהם מסר.. ❤

בהצלחה בהמשך❤
04/11/2021   20:31 מקסיקו98 21
נתגעגע❤
13/10/2021   20:24 אלעמק 20
ממש נתגעגע כולנו את עזרת למיקמק כל כך הרבה היצירות שלך מהממות וממש נראה לי שכולנו נשמח אם תעשי ככה לפחות אסיפה הכי קטנה כדי להיפרד
03/10/2021   17:00 ממקמקון1 19
וואווו בבקשה לאאא!!!! את תיהי חסרה פה בטייירוווףףףף
25/09/2021   13:41 ronaldonom 18
הלם הלם הלם הלם הלם!!!
לא!
22/09/2021   13:33 מיקסטאר990 17
וואוווו אשכרה אחרי איזה 14 (?) שנה או פחות את עוזבת את האתר שגדלת עליו...
זה מטורף!
כל כך הרבה מכירים ומוקירים אותך!
היית דמות כל כך משמעותית במיקמק.
אני ממש ממש מקווה שתתקבלי לצוות מיקמק או לאיזה עבודה שאת רוצה!
כולם ממש אוהבים אותך...
אני אתגעגע במיוחד לתגובות שלפעמים היית משאירה בקהילה שלי...
תגובות עמוקות ובוגרות! (כמובן ^^)

אני אתגעגע ברמות...
דוד (מיקסטאר) ❤❤
17/09/2021   12:54 זואי4הבובה 16
קראתי (עלו 15 תגובות) ומגיבה לשאלות בהמשך ביצירה ו/או במיקטוק
14/09/2021   22:10 נעהקירל88 15
אני לא מאמינה שאת תעזבי.
בחיים לא חיכיתי לרגע הזה....
עברת כל כך הרבה דברים בחיים, את בוגרת המשחק!!!
זה יהיה כל כך מוזר כשאת לא תהיי פה...
הלוואי שתהיי מנהלת במיקמק יום אחד!!!
אני מאחלת לך מלא מלא מלא הצלחה בהמשך❤️
אמרת שתעזבי רק עוד חודש או חודשיים, אז אני שמחה שנשאר עוד זמן:)
אני ממש אתגעגע כשתעזבי, אבל את יודעת שזה הדבר הנכון לעשות, אז מי אני שאתנגד
אוהבת מלא
נגה
14/09/2021   18:17 בלהיפה124 14
וואייי יצירה מהממת!!
אתגעגע ברמותת
13/09/2021   22:23 טורי116 13
אני ממש אתגעגעעע
13/09/2021   19:14 ריביולי58 12
בהצלחה בהמשך הדרך❤❤❤
13/09/2021   18:17 אלכסיס3490 11
יש לי שאלה אולי לא תעני עליה כי היא קצת מוזרה את ומילי אם תאומת. או משהו כזה?
13/09/2021   16:45 קסםשלנסיכה 10
חלק 2:
אבל מה שכתבת על זה מוכיח שלמיקמק אין גיל וגם שגדלים אפשר להתעניין במיקמק או בדברים בסגנון. בכל מקרה אני ממש אוהבת את הקהילה שלך.בעניי הוספת המון למיקמק, היצירות שלך מלמדות המון: למשל היצירה על החרם ממש ריגשה אותי ואני בטוחה שעוד המון התרגשו.❣️
אגב התיאורים שלך ממש מושקעים, ולמרות שהרבה לא קוראים תיאורים ארוכים אני בטוחה שאצלך הרבה יותר קוראים, רואים את ההשקעה שלך ביצירות.❣️
כבר מתגעגעת....❣️
13/09/2021   16:45 קסםשלנסיכה  9
חלק 1:
האמת שבאמת קשה לי שאת עוזבת אבל אני אתמוך בך ואני מאחלת לך בהצלחה בהמשך, אני כבר מתגעגעת❣️אני יודעת שאמרת שאת מעדיפה לא לעשות מפגש אבל אני אישית מאוד אשמח שתעשי מפגש לפני הפרישה, שכולם יוכלו להיפרד.❣️
אגב אני אישית תמיד חשבתי שפורשים בגלל הגיל- ואני חושבת שאפרוש בגלל הגיל- לא כי אני גדולה ואני מרגישה ילדותית.. אלה שלאט לאט אני גדלה ויש לי יותר לחץ בלימודים. (מצחיק אותי להגיד את זה שאת הרבה יותר גדולה ממניXDXD)
13/09/2021   15:47 מלכי965  8
ואי נתגעגעעעע
ברמות❤❤
13/09/2021   15:43 ריביולי58  7
אני מקווה שתצטרפי למנהלי מיקמק ושתשמרי על קשר (:
מחכים לראות אותך מבקרת!
13/09/2021   14:47 הילהחנה100  6
❤❤❤❤❤
13/09/2021   13:44 מיקמק7723  5
מתחילה להתגעגע מעכשיו❤❤❤
13/09/2021   13:34 הולי0125  4
את מדהימה!

מגיע לך הכל! את מוכשרת!

ואנחנו נתגעגע אליך כל כך❤

אף פעם לא נשכח אותך! לעולם לא!!

תודה ענקית!

אוהבת מלא מלא❤❤❤❤❤
13/09/2021   11:19 לילי67867  3
היי.

אני לא אכתוב 'לאאא' או 'אולי תחזרי?'

אבל שתדעי שאת מדהימה, ועזרת להמון מיקמקים במיקמק.... גם לי המון:))

אז תודה על הכל. אף פעם לא נשכח אותך

נתגעגע❤

אוהבת❤❤❤
13/09/2021   11:08 נימיק88  2
נתגעגע אלייך❤❤❤
13/09/2021   10:57 תותי12524  1
נתגעגע אלייךך ❤