קהילה - היצירות של מולין1234
מולין1234
15
79

המיקמקית האחרונה (סיפור לכתב אורח) 23/03/2020

קודם כל: הפסקתי את העונה של הנסיכה והפיה כי היא לא הייתה מוצלחת, יש עוד סיכוי שאחזיר אותה אבל בינתיים לא.

פרק1: לאן כולם נעלמו?
היי, שמי מיקארי, יש לי סיפור יחסית ארוך אבל אספר לכם, לפני חודש חודשיים הייתי בבית ואני זוכרת כאילו זה היה אתמול, התעוררתי, אכלתי, התלבשתי, צחצחתי, אמרתי להתראות להוריי ויצאתי מהבית לבית ספר, אמרתי בוקר טוב לשומר ולמנהלת ונכנסתי לכיתה, ולא היה שם אף אחד יצאתי מהכיתה ולא ראיתי את המנהלת או את השומר, חזרתי הביתה ולא ראיתי את הוריי, אמרתי לעצמי אולי הם בעבודה, ניסיתי להתקשר ואף אחד לא עונה, הם לרוב עונים, נשכבתי על המיטה וחיכיתי.

פרק 2: המכתב הקסום
הופיעה מולי מכתב, נבהלתי וקפצתי מהמיטה, המכתב התחיל לדבר, הוא אמר: "נעים להכיר מיקמקית אחרונה" שאלתי: "אני המיקמקית האחרונה? איפה ההורים שלי? איפה החברים שלי? יש לי עוד הרבה שאלות!" הוא המשיך: "אני לא אוכל לענות על השאלות שלך מיקארי"
שאלתי: "איך אתה יודע את שמי? איך אתה בכלל מדבר?" המכתב המשיך: "זה סיפור ארוך אבל יש מישהו שיוכל לעזור לך" ישר שאלתי והתפרצתי לדבריו: "מי? מי זה? תגיד לי עכשיו!" ציוויתי עליו, אבל הוא אמר שהוא לא מכיר את שמו אבל המכתב יודע איפה הוא גר, המכתב אמר: "תפני דרך האגם הקסום, תעברי את הקוצים, תשחי נגד הזרם ו..." הוא לא הספיק לומר והשתגרתי למקום כלשהו.

פרק 3: ההרפתקה רק מתחילה
משום מקום צץ קול, "ברוכה הבאה למשחק" הוא אמר,
"מה? איזה משחק?" שאלתי, הוא אמר: "וואאה וואאהה (צחוק מרושע) שלום שלום, מיקארי! הגעת למשחק שלי" משום מקום צץ איש מוזר, שאלתי: "איך אתה מכיר את שמי? מי אתה? אתה יודע איפה משפחה והחברים שלי?" הוא המשיך ואמר: "אני מכיר אותך מאז שהיית ילדה קטנה ומעצבנת שנשלחה להציל את היקום ממני, המרושע גריפין! וואהה וואאהה (צחוק מרושע שוב) אני מחזיק בהוריך וחבריך פה מעל הלבה הרותחת" הוא אמר בגאווה, "תוכלי להציל אותם רק אם..." הוא המשיך, אמרתי: "מה? מה אתה רוצה?", הוא המשיך: "אני רוצה את הכוחות של המיקמקית האחרונה", "איזה כוחות כבר יש לי? מה זה המיקמקית האחרונה? די זה חופר לי!" עניתי.

פרק 4: מה זה המיקמקית האחרונה?
גריפין אמר: " המיקמקית האחרונה זה כל היסודות ששולטות בחיים כל אחד ינסה לגנוב אותם ממך, את בכלל לא ראויה להם", עניתי: "אני? אני לא ראויה להם? תסתכל על החור שנתקעת בו" ואז השתמשתי בכוחות החדשים שלי והוא נפל לבור ובטעות הפעיל מתג שמפיל לאט לאט את הוריי וחבריי לתוך הלבה, לא יכלתי לעצור את זה ובשביל לשחרר אותם הייתי אמורה לעבור דרך האגם הקסום, לעבור את הקוצים, לשחות נגד הזרם ולעבור את המפלצת, אוי לא אמרתי לעצמי, אבל התחלתי את ההרפתקה.

פרק 5: ההתחלה האמתית
הלכתי לאגם הקסום והיה שם גשר בשביל לעבור אבל אם דורכים על הכפתור הלא נכון מתפוצצים, אז כן, עברתי את זה בשלום, לאחר מכן הלכתי לקוצים וכל קוץ היה רעיל, תתארו לעצמכם אם הייתם נוגעים בקוץ רעיל והייתם הופכים למוטנטים!, עברתי בעדינות בלי לגעת בשום קוץ, אחר כך היה מפל ענקי והייתי צריכה להשתמש בכוחות המים שלי, ניסיתי אבל זה הפיל אותי ובשנייה האחרונה הפעלתי את הכוחות ונחתתי בעדינות.

פרק 6: הסוף?
הגעתי למפלצת והיא צרחה: "מי נכנס לביתי!" "אני נכנסת, אני, ואני כל כך מצטערת הייתי צריכה לעבור פה שנייה" עניתי, המפלצת צרחה שוב: "אף אחד לא עובר פה!" עניתי: "כולל המיקמקית האחרונה שבאה להציל את היקום?" "אוי מצטערת" היא אמרה והמשיכה "לא ידעתי, אם הייתי יודעת הייתי נותנת לך לעבור, פעם הבאה תגידי" "טוב, תודה" עניתי ועברתי. הגעתי לסיום, שחררתי את הוריי וחבריי ואז משום מקום צץ גריפין עם דרקון יורק אש, "חשבת שזה הסוף" גריפין אמר והמשיך "ממני אי אפשר להיפטר בקלות!" הדרקון תפס אותי, ניסיתי להשתחרר בכל הכוח, אבל לא הצלחתי, הוא אמר: "אם תתני לי את הכוחות אשחרר אותך ואם לא אשלח אותך למקום עבדים ואת תעבדי בשבילי" עניתי: "לעולם לא" ומתוכי פרצה אש, המשכתי "בוא נראה אותך אש נגד אש" "אוו זאת הזמנה לקרב! אני מסכים!" גריפין ענה.

פרק 7: הסוף!
הפעלתי את כל כוחי וחיסלתי את הדרקון, גריפין ברח כמו פחדן וני צחקקתי, אבל בשביל שהוא לא יחזור לקחתי אותו למשטר הקסם, שם עצרו אותו ולקחו אותו לעבדות, חזרתי הביתה והכל חזר לשגרה, אז זה הסוף! סוף טוב הכל טוב! אז אל תפחדו לעמוד על שלכם, ותראו מה אתם יכולים לעשות!
מקווה שתאהבו את הסיפור!
אוהבת מולין1234

מוקדש לכולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
8
4
168


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
25/05/2020   16:03 אנהשיר444  4
סדרה ואני בתפקיד הראשי בבקשה
03/04/2020   10:38 אלירן1623  3
מושלם
28/03/2020   20:21 moki2000  2
ממש יפה!!!
23/03/2020   18:49 מולין1234  1
אני כל כך רוצה לעשות לכם המשך, אז תחכו להמשך ואולי זה יהיה סידרה.