קהילה - סיפורים ושירים
מעייןגז106
200
249

סיפור לכתב האורח- איזבלה מון 27/01/2020

פרק 1
"לא נפגשנו כבר יממות!" אמרה אמא. המובן שהיא דיברה על בת דודתה של איזבלה ענבל! אמא נרגשה לקראת ביקואה של ענבל והכינה עוגה חמה ומתוקה. איזבלה הייתה בת ארבע וענבל הייתה בת שש, שתיהם חבבי לשחק בבובות. כאשר ענבל הגיעה על המטאטא המעופף אמרה איזבלה: "הלוואי שלי היה מטאטא כזה" אמכ אמרה: "כנפיים עדיף" איזבלה וענבל רצי לחדר ומה התרחש בחדר? הכל בפרק הבא!
פרק 2
בחדר ענבל ואיזבלה שיחקו בבובות, כמו תמיד איזבלה והרעיונות שלה "לא כיף לשחק עם הבובות בואי נהיה אנחנו הבובות!" אני פחדתי וחשבתי שהיא השתגעה. אבל בכל זאת זרמתי ושאלתי "ואיך נעשה את זה ?" ענבל אמרה מבלי דאגה "אני אכין שיקוי ואכווץ אותנו." "וזה בטיחותי במאה אחוז?" שאלתי ענבל ענתה "כן" והתחלנו.
היא לקחה סיר גלידה ריק ושמה בו חומרים משונים, קצת מזה וקצת מזה. לאחר שסיימה חיטטה בתיקה והציאה מברשת. היא טבלה את המברשת בדיקוי ואמרה "טפיחה אחת תספיק ל20 דקות בערך" היא טפחה על ידי עם המברשת ונהייתי פצפונת! צעקתי בקוחי הקטן "עכשיו תורך" ענבל צחקה ואמרה "חח איזה קול מצחיק טוב" וטפחה על ידה. עכשיו היא הייתה בגובה שלי ומה קרה אחר כך? את כל זה תגלו בפרק הבא!
פרק 3
התחלנו לשחק "היה כיף" אמרנו ביחד צחקנו וצחקנו, צהלנו וצהלנו. ופתאום ארנב הבובה החיה של איזבלה נכנסנ לתוך השיקוי! "אוי ואבוי אמרה ענבל" "לארנבוני לא אכפת אם הוא קטן או לא הוא רוצה להיות איתנו" "זאת לא הבעיה הבעיה היא שארנבוני שלך הרטיב את כל גופו בשיקוי עכשיו יקח לו ימים לחזור לגודל המקורי" ופוף פתאום עשן ורוד, איזבלה וענבל חזרו להיות גבוהות. אך ארנבוני המסכן נשאר הוא קטן. "אין מה לעשות" הן אמרו במקהלה לא נורא זה יגמר עוד מעט אמא קוראת לבנות לאכול באוכל סועדים אנו את ליבנו, ונעשים שבעים.
פרק 4
אם ארנבוני לא קורא דבר הן מיואשותהם חושבות שהוא לעולם לא יגדל. בעיקר איזבלה עצובה אחרי הכל הוא ארנבון שלה. איזבלה רצה לספר לאמא למרות שענבל אומררת "זה לא רעיון טוב" מזל שאמה של איזבלה קוסמת ותוך שנייה רגע מה קרה? בשרביט נגמרה הסוללה יקח לפחות יממה כדי להחזיר את ארנבוני למצב הרגיל! אבל אולי עד אז ארנבוני יתאבד או אולי יותר גרוע! איזבלה מרגישה שהיא רוצה לבכות. כמובן שכולם באים לעזור ושוכחים מארנבוני! מה יקרה לו? את זאת תגלו בפרק הבא
פרק 5
ארנבוני נשאר שוכב על הספה ופתאום באה נמלה חרוצה וגונבת את ארנבוני! היא לוקחת אותי לקן הנמלים ואומרת "מעכשיו אתה תעבוד איתנו!" "אוי לא" אמר ארנבוני "הסתבכתי בצרות צרורות" הוא צעק בקול קולו :" איזבלה!" לא היה מענה אמרו לא שלא ישמעו אותו אך מזל שיש אבא שהוא בעצם דרקולה עם אוזניים חדות הוא שמע את דברי ארנהוני ומעד אמג לאיזבלה "ארנבוני במרתף לכי מיד!" איזבלה רצה למרתף והצילה את ארנבוני. אמא לקחה סוללות חדשות והחזירה את ארנבוני לגובה רגיל. כולם אמרו " רואה? הכל היה בסדר"
הסוף
השקעתי ממש בסיפור הזה שעה ברצף!♡♡♡ אשמח להיות הכתב אורח הבא.♡♡

מוקדש ל גאיוש242, לואי, חןמיק, טיקטוק118, יונימיק, קרמבו1215, בונדי284
5
1
28


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
28/01/2020   20:21 קרמבו1215  1
מעיין כמה כתבת או מי גדדד ויצא לך יפה קראתי את הכל מהממת