קהילה - סיפורים ושירים
בונדי4505
2
2

סיפור למיק-ספריה 30/11/2019

היי!
רציתי לספר לכם סיפור שאני רוצה שיכנס לספריה של מיקמק:)
בואו נתחיל!
______________________________________
הנסיכה הנעלמת

היה היו מלך ומלכה. כאשר המלכה הולידה ילדים, כל הממלכה חגגה! אבל בלילה, הופיעה אישה זרה שגנבה את אחת הילדות!
בבוקר המלכה גילתה את זה וכמעט שהתעלפה! המלך שלח את כל שומריו הנאמנים שלו שיחפשו אותה. בדיוק אז, האישה הולידה ילדה נוספת. עכשיו היו לה שתי ילדות. הנסיכה הגנובה - ובתה שלה.
ומה עוד אפשר לומר? שתי הבנות גדלו. עכשיו לנסיכה שנעלמה ולילדה האמיתית היה שם - לילך ושירה.
ללילך היה שיער כחול-סגול (כי ביחד, אם זה נראה כאילו זה מתערבב זה בזה, זה נראה מדהים). לפי אביה הלא-אמיתי היא הייתה נראית בדיוק כמו למלכה! שתי טיפות עיניים! לכל משפחת בני-המלוכה יש שתי עיניים שונות - עין אחת סגולה, השניה תכלת.
שירה גדלה להיות ילדה מפונקת מאוד. היא קיבלה כל מה שרצתה - צעצועים, בגדים, אפילו תספורת! וכל זה היה יקר, כמובן. אבל לילך הסתפקה בבגדים פשוטים.
נעבור כמה שנה קדימה. למלך ומלכה נולדה תינוקת נוספת. נעמי היה שמה.
עכשיו הבנות היו בנות 12.
שירה הייתה חברה של ילדה מפונקת אחרת. אבל לילך הייתה חברה מאוד טובה של נעמי.
יום אחד הגיעו הימים המיוחדים. הימים שבהם כל אחד הופך ליצור קסום. יש 3 סוגים של ציונים - נכשל, מעולה ואולטרה-מעולה.
שירה וחברתה נכשלו - הן השתנו לדוב וארנב. ככה זה כשחושבים על עצמכם.
נעמי כמובן שהשתנתה לציון הגבוה ביותר. הציון שהוא מעל אולטרה-מעולה. סופר-אולטרה-מעולה! מכיוון שהשתנתה לצורה הטובה ביותר: נסיכה-פיה-קוסמת.
אבל עכשיו הגיע התור של לילך - אבל כשהיא השתנתה-כולם היו בהלם! דיוק לפרטי-פרטים כמו בשינוי-הצורה של נעמי! לילך הייתה עונדת רטייה כדי שלא יראו את העין הסגולה השניה שלה. כך גם נעמי.
לפתע נעמי חשה צריבה מוזרה. היא הורידה את הרטייה של לילך. אבל לילך לא הייתה מוכנה לפתוח את העין. אבל לבסוף היא השתכנעה. העין הסגולה-בהירה שלה הופיעה. כולם היו בהלם פי 2! הנסיכה הנעלמת אצלם בבית הספר?!
נעמי הורידה את זכוכית המגע שלה ששינתה את עיניה -והופה - צבע סגול דומה!
נגמר יום הלימודים. לילך הלכה הביתה באושר. כל הדרך חשבה לעצמה: אני הולכת להיות נסיכה. אני הולכת להיות נסיכה. אני הולכת להיות נסי- היא התנגשה באימא שלה, שטיפלה בשירה בזמן שבכתה. ''איך העזת להרביץ לשירה?!'' עכשיו לילך שמה לב שעל שירה פצע מזוייף - טוש אדום. אימא של לילך התקרבה אליה באימה. אבל רגע לפני שהתכוננה להרביץ ללילך כמו בכל יום - אחד משומרי הארמון הופיה וחסם את דרכה!
כנראה נעמי אמרה, לילך חשבה.
השומר ביקש שהיא תלך איתו בחזרה לארמון.
אחרי כמה דקות הליכה הם הגיעו. לילך התקבלה בנשיקות וחיבוקים מהוריה האמיתיים - המלך והמלכה. היא ציוותה להפוך את אימא ואחותה למשרתות בארמון. אביה הפך למלך.
סוף טוב - הכל טוב!

מוקדש ל מיקספרנית, חןמיק, לואי, יונימיק
2
1
62


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
07/12/2019   09:08 קרמבו1686  1
כל הכבוד