קהילה - היצירות של גאיוש242
גאיוש242
55
187

המסע לארץ השוקולד - המשך 18/09/2019

פרק ז:
כשהם החזיקו את הכרטיס הגיעו כל העיתונאים בזה אחר זה וצילמו אותם הם היו נרגשים ממש שהם הצליחו להשיג את כרטיס הזהב ועוד מקום ראשון?! זה באמת ממש הישג בעיניהם הם ממש שמחו והלכו להוריהם לספר את הבשורה המשמחת
פרק ח:
כשהוריהם ראו את הכרטיס הם ממש היו גאים בילדים שלהם. לאחר שדברו הודיעו העיתונאים כי נמצא הכרטיס השי השלישי והרביעי יואו שמח הילד אני מקווה שהילדים שאפגוש יהיו ילדים טובים. ושוב, אחרי שתי דקות הודיעו שנמצאו כל הכרטיסים?!
פרק ט:
ההורים ממש שמחו אל ילדיהם שהם הולכים מחר לסיור ארוך ויקבלו מלא דברים וגם הוא יבחר האיש "מישהו שינהל את ארץ השוקולד שאחבב" היה כתוב "וכל אחד שיזכה הוא יקבל שוקולד שיספיק לכל ימות חייב!?
פרק י:
הסיור מתחיל - אמרה האם היא הסיעה את שני הבנים שלה במהרה אל ארץ השוקולד הם חיכו שם בערך חמש דקות וכולם הגיעו ואז בפתח הבקתה הקטנה שהיה כתוב עליה "משרד" בא בחור צעיר שקיבל את כולם בשמחה רבה. הוא אמר לכולם: "כולכם תבקרו בשלושת החדרים שהכי חשובים לי בארץ השוקולד". טוב אז האם כולכם מוכנים? "כן" צעקו עשרת הילדים במקהלה. ואז כולם נכנסו לתוך שער גדול שהיה כתוב שם "ארץ השוקולד"
פרק כ:
הסיור מתחיל! קרא הבחור הצעיר לעברם ואז ברגע שפתח את השער הופיעו הרים של גלידה טעימה בכל הטעמים! וגם מפל שוקולד עשוי כולה שוקולד! וגם בקתת שוקולד החלונות היו עשויים שוקולד והרצפה מגלידה בקיצור הכל היה עשוי ממתק, ואפילו בעלי החיים היו עשויים שוקולד וכולם כולם עשויים רק משוקולד!
פרק ל:
ואז כולם הצליחו לראות שלט בקטן שהיה כתוב שם:
,חדר השוקולד". אחריי קרא הבחור.
פרק מ:
חדר - השוקולד. הוא נכנס אל החדר וכולם אחריו היו שם גם מפל שוקולד ענקי וטירה עשויה כולה שוקולד בפנים היו כמה אנשים משוקולד שגרו שם ומבחוץ בחצר הארמון הייתה במה שהייתה עשויה מגלידה בטעם שוקולד ועליה רקדו אנשים משוקולד וקהל של אלפי אנשים המריעים לעברם בואו אחריי ביקש הבחור. וכולם הלכו אחריו הוא נכנס לאיזשהו ביקתה קטנה בתוך הביקתה היה נראה שזהו סתם חדר אבל לא ולא שם ארכו ניסויים מרתקים כולם בהו אך לא הקשיבו לבחור חוץ משני הבנים האלו הוא אמר שזאת הדבר הענק הזה היא מכונת השוקולד בה מיצרים את השוקולד ואת כל הארץ
אבל אל נא תגעו בהם כי עם תגעו בהם אתם תהפכו לשוקולד!בסדר אמרו כולם
פרק נ:
אחריי אמר ואז יצא מהחדר וניכנס לחדר שהיה כתוב שם "שוקולד בטעם גלידה" הוא פנה וניכנס לחדר הזה בחדר הזה הראו מכונה ענקית של שוקולד. הבחור אמר: המכונה הזאת היא מכונה שהופכת גלידה לשוקולד בטעם השוקולד המשובח ביותר (אממ איך באלי עכשיו שוקולד) בכל העולם כולם יכולים להושיט ידיהם ולטעום מן הדלי את השוקולד הטעים והמשובח ביותר שיש לנו כולם טעמו ואמרו שזה ממתק ממש טעים שהם אכלו הכי טעים שהם אכלו בעולם.
פרק ס:
הבחור יצא מן החדר ונכנס לחדר שהיה כתוב שם "הממתק הכי משובח בעולם" הוא פנה ונכנס לחדר הזה ואז הופיע ממתק מוזר הוא היה נראה בצורת סוכריה על מקל אבל היו מקושטות בו שוקולד, גלידה, והמיץ המשובך ביותר. כולם טעמו ואז הבחור הודיע:
חדר אחרון רבותיי לזוכה המאושר!!! וכולם נעשו רציניים ואז הוא אמר לכולם לטעום. היה זה הממתק הכי טעים שאכלתי בחיי! וגם אל כולם נראה לי.
טוב אז כולם אני מצטערת שלא הספקתי לכתוב את הסוף אני אכתוב מחר טוב זה היה ההמשך ביי.

מוקדש ל מוקדשללרוןמלפפוחןמיקיונימיקוכלהמנהליםהאחרים
24
3
197


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
11/02/2020   18:33 לילי32156  3
וכשאת עושה את ההקדשות את צריחה לשים פסיקים(,)בין שם לשם בישביל שהמיקמק/שהמיקמקית שהקדשת לה תקבל התראה עם לא תשימי פסיקים(,)היא לא תקבל התראה
11/02/2020   18:31 לילי32156  2
מצטערת שתגובה שלי ממש באיחור אבל
את כותבת כל-כך יפה ומהמם בהצלחה בכתיבה מהממת!
26/01/2020   19:01 גאיוש242  1
פשוט לא יכול להיות...
168 צפיות ואפילו אין תגובה אחת?!
(חוץ מהתגובה שאני כתבתי)
תקשיבו, מה שאני מבקשת הוא שתתחילו להתעורר.
יש ילדים שעוברים בין הסיפורים ובכלל לא קוראים אותם, תקשיבו ילדים, אתם לא יודעים מה אתם מפספסים כשאתם לא קוראים את הסיפורים האלו, אתם מפספסים עולם שלם של כיף. רוב הזמן כשאני עוברת על היצירות אני קוראת אותם אבל לפעמים לא.
אבל אני מבקשת שמי שעובר על יצירות, שיהיה רציני.