קהילה - סיפורים ושירים
urs25
27
48

אלכסיס הכפולה-סיפור לכתב אורח-אשמח שתקראו 30/11/2018

פרק 1: שיקוי מיוחד
יום אחד כמו כל יום אחר,היו מקס זואי סאני וגימבו במעבדה. היום הם עבדו על שיקוי מיוחד: שיקוי שמקפיא דברים! "השיקוי מוכן!" קרא סאני "יש! אז, על מי ננסה אותו?"שאלה זואי. "יש לי רעיון,בואו נלך למיקפה לשתות מילקשייק במיקפה ואז נחליט" אמר מקס. "רעיון טוב" אמרו שאר החבורה,והם הלכו למיקפה. כל אחד הזמין את המשקה האהוב עליו.
פרק 2:על מי ננסה את השיקוי?
"אז, על מי ננסה את השיקוי?" אמר ג'ימבו "מיקיאוולי" אמר מקס. "לא! לא מיקיאוולי. מונדו" אמרה זואי. "כך לא נגיע להחלטה" אמר סאני. "יש לי רעיון,ננסה את השיקוי על הראשון שיכנס בדלת המעבדה היום" אמר ג'ימבו. "זה יכול לקחת שעות!" אמר מקס. "לי זה נראה סבבה" אמרה זואי. "גם לי" אמר סאני. "טוב, אם כולם מסכימים, זה מה שנעשה" אמר מקס, והם חזרו למעבדה.
פרק 3: מנסים את השיקוי
עברה שעה שעתיים שלוש,ולפתע נפתחה דלת המעבדה. זו הייתה אלכסיס. היא בדיוק ערכה סיור לחברתה החדשה במיקמק סיטי. "בואי נלך לני, זו המעבדה. עלוב פה!" אמרה אלכסיס. "קדימה חברה! זה הזמן לנסות את השיקוי על אלכסיס!" לחש סאני. הם התיזו על אלכסיס את השיקוי, וחיכו לראות מה יקרה. "מה התזתם עלי הרגע?!" צעקה אלכסיס. "שיקוי חדש שהמצאנו.את אמורה להפוך לקרח,אבל זה לא פועל" נאנחה זואי. "עלובים!" קראה אלכסיס,והיא וחברתה יצאו.החבורה התעצבו, השיקוי לא פעל.
פרק 4: שכפול של אלכסיס??
למחרת בבוקר התפרסמה כתבה בעיתון:"הבת של ראשת העיר מחריבה את מיקמק סיטי!" "מקס! זואי! ג'ימבו! בואו מהר!" קרא סאני. "מה אתה רוצה?! 7:00 בבוקר תן לישון!" אמר מקס. "יכול להיות שהשיקוי גרם למשהו אחר, הוא יצר לאלכסיס שכפול!" אמרה זואי. ואכם היא צדקה. ב-9:00 בבוקר אלכסיס התקשרה:"מה קורה פה?! אני החרבתי את העיר?! לני אומרת שיצאנו אתמול יחד לקניון,ולא יצאתי לשום מקום! יכול להיות שזה בגלל השיקוי שהתזתם עלי?" "תגיעי לפה ונבדוק את העניין" אמר סאני. אלכסיס הגיע במהירות ובכעס למעבדה.
פרק 5:אלכסיס מבינה מה קורה וסאני מוצא פיתרון.
סאני חיבר את אלכסיס למכונה שתראה אם באמת נוצר שכפול, ואכן על המסך נראתה אלכסיס, בדרך לשדוד חנות! "אבל אני פה!" קראה אלכסיס. סאני ניסה להסביר:"השיקוי שיצרנו גרם לשכפול שלך" "עכשיו בגללכם כולם בטוחים שהרסתי את העיר!"אמרה אלכסיס."אתם תמצאו את הדרך לתקן את זה!" חזרה אלכסיס על דבריה. "נשתדל" אמרו החבורה. סאני חיפש בנרות את הפיתרון למצב זה ובסוף-מצא!
פרק 6:השיקוי המציל!
"אלכסיס,מצאנו פיתרון!" אמר מקס. "יופי! ומה הוא?" אמרה אלכסיס. "צריך לרקוח שיקוי מיוחד עם מרכיבים קסומים:פטרייה מכושפת מיערות מיקמק,לבה רותחת מהר ההשגים,4 ממתקים מעולם הממתקים ןשרביט הפלא מבקתת היער." אמר סאני. "יופי! בהצלחה לכם עם זה,ביושש"אמרה אלכסיס והלכה. "רוב המקומות האלה מסוכנים. באמת בהצלחה לנו" אמרה זואי.
פרק 7:הפטרייה המכושפת
למחרת,יצאו החבורה למסע אחר מרכיבי השיקויי. "המרכיב הראשון הוא פטייה מכושפת מיערות מיקמק" אמר ג'ימבו. והם הלכו לשם "קדימה,בואו נתפצל" אמר מקס. "זואי ומקס,לכו לימין,ג'ימבו,אנחנו לשמאל." אמר סאני. הם עשו סיבובים ארוכים, ותמיד הגיעו לאותה הנקודה.הם החליטו לחפש יחדיו.הם חיפשו דקות ארוכות שהרגישו כנצח, ולבסוף הגיעו אל חבורת מכשפים שקוראים לעצמם:"מכשפי היערות" "אתם צריכים את הפטרייה המכושפת?" שאל מכשף אחד. "כןן היא אצלכם?" שאל סאני. כן,ניתן לכם אותה בתנאי שתנצחו אותנו במשחק טיול ביער.דו קרב אני מול אחד מכם." אמר מכשף אחר. "אני אלך" אמרה זואי. החבורה הסכימה. והמשחק החל: 1-0 למכשפי היערות. 2-0 למכשפי היערות. 2-1 למכשפי היערות.2-2 למיקמקים. "הזוכה בסיבוב הזה מקבל את הפטרייה." אמר אחד המכשפים. הסיבוב האחרון החל. לפתע, זואי עפה עם צמח לשמיים. המכשף רימה! אך היא לא וויתרה. היא קפצה קפיצה מטורפת,עד נקודת הסיום וניצחה! המרכיב הראשון בידייהם!
פרק 8:שרביט הפלא
"זואי,היית אלופה!" אמר סאני. "קדימה אל בקתת היער!" אמר מקס. על בקתת היער שמר שומר. הוא לא היה מיקמק כמותם,אלא ינשוף! "אנחנו צריכים להכנס" אמר ג'ימבו. "בשביל מה?" שאל הינשוף. "סיפור ארוך,אנחנו צריכים את השרביט." אמר מקס.
"אתן לכם להכנס רק אם תענו נכון על חידתי" אמר הינשוף. "אני מטייל בכל העולם, אך תמיד נשאר באותו במקום. מי אני?" הם חשבו וחשבו, ולפתע אמר סאני "אתה בול!" "תשובתך נכונה! אתם יכולים להכנס." אמר הינשוף הם נכנסו ולקחו את השרביט. גם המרכיב השני בידיהם.
פרק 9: מקס והמפלצת בהר הגעש
"עכשיו צריך להביא לבה מהר הגעש" אמר סאני. "איך נביא לבה? בידיים זה לא אפשרי!" אמרה זואי. "הכנתי קופסאות חדירות לבה-עמידות בחום." אמר סאני. "גדול!" אמר ג'ימבו.הם הגיעו להר ההשיגים.
סאני התקופף כדי לקחת לבה מהנהר באמצעות הקופסא שלו, ולפתע,מפלצת לבה ענקית הופיע משום מקום! היא רדפה אחריהם עד ליציאה. "מה נעשה? חייבים את הלבה בשביל השיקוי" אמרה זואי. "לי יש רעיון!" אמר מקס. "סאני,יש לך עוד קופסאות כאלה?" "כן" אמר סאני ונתן למקס כמה. "הכנתי גלשן חדיר לבה! אגלוש מעל המפלצת ואאסוף לבה" אמר מקס. "רעיון גדול!" אמרה זואי. מקס גלש מעל המפלצת ואסף לבה."חברה, לא הצלחתי" אמר מקס. "סתם" אלוף!
פרק 10:תפוחים בבמקום ממתקים?
"המרכיב באחרון!" אמרו החבורה והלכו לעולם הממתקים. "זה הולך להיות קל,ממתקים בעולם הממתקים" אמר ג'ימבו. ולהפתעתם,עולם הממתקים הפך כולו לתפוחים! "מה קורה פה?" שאלה זואי את אחד העובדים."סיסמאת בריאות חדשה" ענה לה. "אוף,עד שהשגנו הכל,אין ממתקים!" "היי,אלו אחלה מילים לשיר" אמר ג'ימבו והחל לשיר. תוך כדי שהוא שר, תפוח אחד הפך לממתק! "ג'ימבו! תמשיך לשיר! זה גורם לתפוחים להפוך לממתקים!" אמר סאני. תוך כמה שניות, היו בידיהם 4 ממתקים. הם רצו למעבדה להכין את השיקוי.
פרק 11:סוף טוב-הכל טוב!
הם הגיעו אל המעבדה וערבבו את כל המרכיבים יחדיו.השיקוי היה מוכן! הם התקשרו לאלכסיס והיא באה במהירות. הם נתנו לה את השיקוי.היא שתתה וכמעט נחנקה מהטעם.למחרת בבוקר השכפול באמת נעלם והכל חזר לקדמותו. וכמו שתמיד אומרים:"סוף טוב-הכל טוב!!!

מוקדש לכלמישקראעדהסוף
3
2
98


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
02/05/2022   15:41 7ינה  2
אהבתי
02/12/2018   16:54 urs25  1
מקווה שאהבתם!!!