קהילה - היצירות של 12313יעל
12313יעל
7
2

לכתב אורח-המיקאפיקומן שנעלם! 28/04/2016

פרק ראשון-ליל הסדר
איזה התרגשות,היום אני נוסעת למזרח מיקמק סיטי לפגוש את כל משפחתי כי נחשו מה.... היום חוגגים את ליל הסדר! אני בטוחה שאמצא ת'מיקאפיקומן (כל שנה אני מוצאת ומקבלת מתנה:)וואו איזה התרגשות,אני כל כך מחכה לזה!

פרק שני-החבאת האפיקומן
אני כל כך מתרגשת!עכשיו מחביאים את המיקאפיקומן ואף אחד לא מציץ,וכולנו יודעים שזה לא הולך להיות קל במיוחד,מפני שכל הזמן מפזרים את זה באזור אחר בבית,פעם בחדר אמבטיה,פעם בחדר הזה והזה פעם במטבח,פעם בחצר פעם בעלית הגג וכ'ו...

פרק שלישי-א י ז ו ה ת ר ג ש ו ת !
ו...הנה מחפשים את המיקאפיקומן שלנו!אחד מחפש באמבטיה,אחת בחדרי שניה ואחר במטבח.אבל רק אני מסתובבת בכל הבית,ועושה חיפוש יסודי (הרי כשמשקיעים בסוף מגיעים לתוצאה;)בחצר אני מטפסת עד צמרת העץ (בכל העצים!) וחופרת גומות בכל העציצים,לראות אם אולי אראה מפית קטנה מבצבצת שם במטבח אני פותחת את התנור,המקרר,המיקרוגל וכל המגירות.ואנחנו מחפשים כבר שעה,ההורים כבר שואלים "כמה זמן לוקח?" ואנחנו לא מוצאים!

פרק רביעי-אז...איפה הוא יכול כבר להיות?
די! נמאס לי! אנחנו מחפשים כבר שעתיים וחצי!כבר חצות בלילה!כולנו מתיאשים ומתחננים למחבאים שיחביאו שוב.אבל לא מקשיבים לנו אומרים לנו להיות חרוצים ולא להתעצל!להמשיך לחפש ולחפש!אחרי שעה (חיפשנו שלוש שעות וחצי!) כבר אחת לפנות בוקר,וכל ההורים מבקשים מהמחביא להחביא מחדש.

פרק חמישי-גם המחביא לא מוצא את המיקאפיקומן!
בסופו של דבר,האפיקומן היה אמור להיות מוחבא בעליית הגג,עמוק באחת מהמגירות המלוכלכות, (חיפשתי שם בערך 20 דקות!)המחביא מנסה להוציא אותו אך הוא אינו מוצא!וכולנו "מה עושים?" עכשיו אין אפיקומן:( אחד מציע להחביא אחד אחר,אחד מציע ככה ואחת מציעה ככה אבל המחביא אומר ש...

פרק שישי-כולם מחפשים ת'מיקאפיקומן (חובה!)
המחביא אומר שכל אחד ואחת מחפשים את האפיקומן,אפילו אם הוא בן 85 חובה לחפש!מלא בלאגן בבית,כווווולם מחפשים ועושים בלאגן עצום בבית.עברו חמש שעות מאז שהתחלנו בחיפוש האפיקומן ועכשיו שלום וחצי בלילה!יש כאלה שעייפים ויש כאלה שכמעט מתעלפים!אבל העיקר למצוא כבר ת'מיקאפיקומן!

פרק שביעי-ופתאום...
ופתאום,כולנו שמענו דפיקות!מענין מי זה יכול כבר להיות?פתחנו את הדלת,וראינו מיקמקית קטנה וחמודה ואת אחיו הגדול שאלנו אותם מה הם רוצים? והגדול אמר:"היי אני מקס,וזו אחותי הקטנה רייני,רייני בטעות לקחה לכם את האפיקומן,קחו אותו אנחנו מאוד מאוד מצטערים!

פרק שמיני-אבל איך רייני הקטנה נכנסה לביתנו?

פתאום סבא שאל בקול עצבני וכועס:"מה זה?איך זה יכול להיות,היא נכנסה הביתה?"כולם הנהנו בראשם (כולל אני)ושאלו באמת איך זה הגיוני,הרי לא השארנו את הדלת פתוחה!ואז פתאום נזכרתי שפתחנו את הדלת לאליהו הנביא,וכנראה שכחנו לסגור\:ורייני כנראה נכנסה לבית וכך קרה המאורע:)אמרתי את זה ו...

פרק תשיעי-כולם הבינו!
עכשיו כולם הבינו שכנראה רייני ברחה מביתה כי היא הרי קטנטונת,וקשה מאוד להשים לב אליה ואז אחת אמרה שהיא באמת ראתה משהו קטן נכנס לבית,אבל היא חשבה שהיא סתם דמינה וגם עוד אחד אמר שהוא בא לחפש בעליית הגג והוא ראה רגל קטנה וכתומה,אבל הוא חשב שהכן זה אחד מהמחפשים ואז הבנו שיעור חשוב מאוד בחיים-לא להתעצבן ללא סיבה,כי יכול להיות שבאמת קרתה טעות קטנה כמו שקרתה היום,והטעות הזו גרמה לטעות היותר גדולה!

פרק עשירי-סוף טוב,הכל טובD:

בסופו של דבר,כל מיקמק צעיר וכל מיקמקית צעירה,קיבלו מתנה.היות והחלטנו שכולם מצאו את המיקאפיקומן!
וכמו בכל סיפור ואגדה או הגדה-"סוף טוב,הכל טובD:

סוף הסיפור,מקווה שנהנתם!

מוקדש ל פסחשמח!
12
3
281


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
02/05/2016   11:20 אפרסקמיקמק  3
מושלם!♡
29/04/2016   18:26 kizi22  2
וואו אהבתי❤
לייק!
29/04/2016   15:31 מיה55533  1
אהבתי יפה סיפור יפה מאוד תמשיכי כך