קהילה - היצירות של דובצק5
דובצק5
7

שקית הקסם- סיפור 18/01/2016

שקית קסם-דובצק5

יום אפור-פרק 1

זה היה יום אפור מעוד... העננים כיסו את העיר וירד הרבה גשם, הסתכלתי מהחלון, אף אחד לא היה ברחוב חוץ באיש אחד, האיש הזה היה עם כובע אפור מעיל בא'ז וזקן ארוך בצבע לבן,
אף פעם לא ראיתי אותו ברחוב שלנו.

איש זקן-2

האיש הזקן הסתיר את פניו המזוקנות והחזיק שקית סגולה ביד עם כוכבים צהובים, בו! צעק יואב, אחי הקטן. נורא נבהלתי. האיש הזקן ראה אותי וברח.
יואב?! תראה מה עשית?! אמרתי. יואב ברח, חשבתי עם לרדוף עכשיו אבל פתאום האיש חזר.

אבקה מוזרה-פרק 3

האיש הסתכל על החלון שלי. התכופפתי מהר, הוא פתח את השקית ופיזר במורד הרחוב אבקה מוזרה בצבע לבן. הוא פיזר גם מתחת לבית שלי וברח.

מה קורה פה?!-פרק 4

הסתכלתי ברחוב ופתאום בית התחיל לרחף ואחריו עוד אחד ועוד אחד ובסוף גם הבית שלי. יואב רץ לחדר ואמר הבית מרחף! הבית מרחף! פתאום הבית רעד ונשאב לתוך....

איפה אנחנו?- פרק 5

הגענו למקדש מסתורי, באמצע שום מקום, שמעתי קולות מאחד החדרים ולא האמנתי!!!! סנדרה?! דרדסית?! שיר?! דובצק?! הם כולם היו חברות שלי! חוץ מדובצק שהיא הדמות המתוקה שלי… כולם הסתכלו עלי מה את עושה פה?! שאלה דובצק, אמרתי שאני נשאבתי עם הבית שלי וכל העיר לכנראה מיקמק סיטי עם אתם פה…. שמענו צעדים גדולים מתקרבים ומשהו נגרר על הרצפה, הזקן חזר?

הצילו!!-פרק 6

האיש הזקן עבר לידנו ופגש עוד איש זקן כמוהו רק עם מעיל אפור, הם נראו אותו הדבר רק המעיל הבדיל בינהם….. היי אני מכירה אותו! אמרתי בקול קצת יותר מדי חזק, הזקנים ראו אותנו ותפסו אותנו בשקים גדולים… כשהתעוררנו היינו כלואות בתוך כלוב…. ולמטה היה בריכה מלאה לבה!!

חידת היום- פרק 7

התחלנו כולנו לצעוק: הצילו!!!! מסביב לכלוב (כמובן לא בלבה) עמדו כל האנשים הזקנים (שברגע הזה הבנו שהם מכשפים) היה לי רעיון, אמרתי אתם , המכשפים , תפתרו חידה שאני יחוד לכם ואם תענו נכון תוכלו לכשף אותנו אבל עם תטעו אנחנו נכשף אותכם , המכשפים חשבו שזה קטן עליהם אז הם הסכימו.

מכשף מכושף עם כישוף-פרק 8

שאלתי אותם:" כמה זה שיליון בחזקת 193 שורש, מיליארד כפול 0 חלקי 700,000,000" ? המכשפים היו המומים! אממ…. 1785? הם אמרו…. טעות!! אמרתי, תפסתי מהר באחת השקיות ואמרתי: הלוואי שכל המכשפים יהפכו לאבן!!! וכל המכשפים הפכו לאבן!! פתחנו את השער בעזרת הקסם ושיר שאלה אותי, מאיפה את מכירה חידה כזאת קשה? ומה התשובה שלה? המשיכה אותה סנדרה. אמרתי ביחד עם דובצק
מי לא ראה את הפרק עם התותח במיקמק? לא הפסדתי אף פרק! והתשובה כמובן…. אפס!! כולנו צחקנו….

חזרה הביתה-פרק 9

חזרנו לעיר, הכרתי בין יואב, אחי הקטן, לבין החברות הטובות שלי. פיזרתי קסם על שאר הבתים והם חזרו,
היה ממש כיף! אמרתי להם, כן… שיר אמרה, חבל שזה לא קורא שוב…. אולי זה יכול לקרות! דובצק אמרה
והפנתה את העיניים שלה לשק קסם, חייכתי, נפרדתי מכולם והלכתי. מאז אותו יום אני מבקרת יום יום במיקמק ופוגשת את החברות שלי… והכל בעזרת שקית הקסם הקטנה.

הסוף!!

מוקדש ל shir3939דרדסית6640XDסנדרהXD
18
3
262


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
18/03/2019   18:37 6640דרדסית  3
וואו, רק עכשיו שמתי לב לסיפור XD
גאדד כמה שנים עברווו.
12/03/2016   19:02 תיקתק3377  2
מהמם
03/03/2016   17:48 shir3939  1
מהמם (;