קהילה - היצירות של cute2004
cute2004
24
34

חדר דרגה 4- האסון. 25/11/2015

מאת cute סיפורים. הסיפורים הראשון יוצא לקהילה:

פרק 1- איזה כיף לי:
לפני שנים רבות,אני, cute2004, הייתי באמצע משחק דמקה עם מיקמק אחר, היו חסרות לי עוד 10 נקודות הישגים כדי לעבור לדרגה 4.כולי רעדתי והייתי במתח, נורא רציתי לעבור לדרגה 4 ולנצח את היריב. לאחר מאבק של כמה דקות, ניצחתי אותו וקפצתי מאושר, עברתי לדרגה 4. התקשרתי לחברי cutei2004 (שכבר היה בדרגה 4), כדי לבשר לו את הבשורה המשמחת.

פרק 2- השלט המפחיד:
שנינו החלפנו בגדים, לשיער אש, כפפות אש, כובע קוצים, חולצה מאירה, כדי לחגוג, כאילו אנחנו מיקמקים עם כוחות על... וגם כי סתם רצינו לבדר אחד את השני. כאשר באנו להר ההישגים, נכנסנו לחדר, שידענו שהוא מאחורי המדפים, מוסתר. אבל, לידו היה שלט שלא ראיתי, אלא קיוטי'לה ראה (ככה אני קורא לו בשם חיבה)... בשלט היה כתוב שאסור לעמוד ליד החדר ובמיוחד לא בתוכו עם אש.

פרק 3- הסכנה מתממשת:
מיד החלפנו בגדים וחששנו, כי עמדנו עם אש ליד החדר. נכנסנו לתוכו וראינו את כל המיקמקים הקדמונים הקפואים בו, זה קצת הפחיד אותנו... התעלמתי מהם וישר קניתי את כל הקטלוג ולבשתי את כל פריטי הקרח וגם קיוטי'לה הצטרף אליי. שכחנו שעמדנו ליד החדר עם אש ופתאום, קרה דבר נורא- כל הקרח הפשיר והמיקמקים הקדמונים התחילו לרוץ בתוך החדר, עם הנשק שלהם והמקלות החזקים. מיד הבנו מהי משמעותו הרבה של השלט וצעקנו לעזרה.

פרק 4- העולם הקדמון=הרס ורוע:
אנחנו, שני חברים טובים, בתוך חדר מפחיד וקפוא, עם תלבושת קפואה ומיקמקים קדמונים רצים סביבנו. לא ידענו מה לעשות. היינו בהלם. כל המיקמקים הקדמונים יצאו לעבר העיר, דרך הר ההישגים, ששם הם התחממו וכך התחילו להרוס את העיר לגמרי! בזמן הזה, אני וקיוטי'לה נשארנו בחדר, קפואים מקור ולא יכולים לזוז, לא יכולים להזעיק עזרה מאף אחד! כל רגע ורגע, הרגשתי איך אני לא יכול להזיז יותר ויותר איזורים בגוף, עד שלבסוף, קפאנו לגמרי.

פרק 5- מה לעשות?????!!!!! ואיפה שני החברים שלי?!:
מיקמק אחד, בשם "חמוד20040" לא הבין לאן הלכנו, "לאן הם נעלמו", הוא שאל את עצמו כל הזמן כשלא ענו לו בטלפון. חמודי'לה (כמו שאני קורא ל-חמוד20040), היה רק בדרגה 3 ולא יכל לחפש בחדר. הוא חיפש אותנו בכל מקום שרק יכל ולא מצא. הוא ביקש ממיקמקים שיעזרו לו, שבדרגה 4, שיחפשו אותנו. אנחנו ראינו אותם אבל הם לא שמו לב שאנחנו קרחונים כי הם לא הבדילו כל כך. זה היה נראה להם קצת מוזר. בזמן הזה כל תושבי מיקמק סיטי דאגו ולא ידעו מה לעשות. הם ניסו כל מה שהם יכלו לעשות ולא הצליחו להתמודד עם הקדמונים.

פרק 6- נזכרתי בדבר:
מיקמק אחד בדרגה 4 (שחיפש אותנו), נזכר במשהו לא בסדר בחדר דרגה 4 והבין שאלה אנחנו. הוא מצא את חמודי'לה ואמר לו. חמודי'לה היה צריך עוד 20 נקודות כדי לעבור לדרגה 4 והמיקמק עזר לו להשלים אותן. הוא ראה אותנו והיה בשוק (הוא לא קפא בחדר כי לא לבש את תחפושת הקרח). עכשיו בחדר היה אפשר להדליק אש כי הקדמונים לא שם והוא הפשיר אותנו. היינו חלשים מאוד, לא יכלנו לדבר, אבל ישר כשראיתי את חמודי'לה, אגרתי כוחות אחרונים וחיבקתי אותו, חיבוק דוב חזק.

פרק 7- ומונדו? כבר לא משרת חסר ערך:
מונדו, שבעצם לא מיקמק, אבל יצור חכם. הוא אמר למיקיאוולי: "אפשר לגרום לקדמונים להיות כמונו ולא הרסניים, כי לנו יש טכנולוגיה והמון דברים שלהם אין." ישר מיקיאוולי אמרה בזלזול: "נראה לך יצור סגול קטן ומעצבן" ומשכה באפו. תושבי מיקמק סיטי אהבו את הרעיון והביאו את מונדו אליהם, כדי שיהיה המנהיג. הם טסו עם חלליות והאירו עליהם, עשו הכל כדי שיכנעו והצליחו. אך, מיקיאוולי, רצתה לנקום.

פרק 8- הצלחתו של מונדו והחברים חוזרים:
לאחר התאוששות רבה, שני החברים חזרו לשגרה והופתעו לגלות שמונדו כל כך אהוב, אבל כששמעו את הדבר שעשה, אהבו אותו גם הם. בינתיים, הקדמונים נכנעו והכו להיות חלק ממיקמק אבל עם תנאים פחות טובים, בגלל הנזק לעיר. הם היו צריכים לתקן את כולה ורק אז יהיו רגילים. מונדו הפך להיות ראש העיר, אך מיקיאוולי רצתה לשלוח אותו לחלל, שלא יחזור. מיקמק אחד שמע על התכנית ודיווח עליה. מיקיאוולי הוכנסה לכלא ולא הרשו לה לצאת.

פרק 9- סוף טוב הכל טוב חלק א'!!
כל תושבי מיקמק סיטי היו מאושרים, במיוחד שלושת החברים- cute2004, cutei2004 וחמוד20040 על שדאגו אחד לשני וניצלו. מיקיאוולי נשארה בכלא עד סוף ימי חייה ומונדו היה ראש העיר של מיקמק סיטי. חמוד 20040 מאוד הודה למיקמקים שמצאו את חבריו וגם העלו אותו בדרגה! שלושת החברים לא הבינו למה השמות שלהם דומים (cute=חמוד), בדקו והבינו שהם קרובי משפחה. הקדמונים נהיו מיקמקים רגילים וכולם חיים באושר, עושר ובריאות עד עצם היום הזה.

פרק 10- סוף טוב הכל טוב חלק ב':
דיווחנו על המצב לצוות מיקמק והם טיפלו בהכל. הם הפכו את חדר דרגה 4, מחדר הקרח לחדר הטכנולוגיה וגרמו לכך שיהיה אפשר ללבוש את תחפושת הקרח והשאירו אותה בקטלוג. הם פירסמו מודעה בבלו "מה חדש" שאנחנו לא צריכים לדאוג, שכל המצב יסתדר ולא יהיה זכר לחדר.
הסוף!

מוקדש ל דניזי, זומבי62, cute2004
11
5
272


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
22/12/2015   07:04 cute2004  5
זומבי62 תודה רבהההה שאתה מגיב!!!!
27/11/2015   15:13 מיקביב100  4
יפה
כל בכבוד
אני כתבתי דעה עם תמונה לא מגלה מהי אני רוצה שתופתעו בעצמכם.
ותודה רבה לך נתת לי חשק לכתוב גם סיפור(-:
25/11/2015   14:45 זומבי62  3
וואו תודה! מדהים
25/11/2015   14:29 מעלף8000  2
וואו מדהים... כל הכבוד.
אני אעקוב אחרי הסיפורים שלך ואתן לייקים!!
25/11/2015   13:16 cute2004  1
נ"ב: כל הסיפורים שלי מועמדים לכתב אורח
וגם בפרק 10 כתוב בשורה 2 "בבלו" וזה צריך להיות "בבלוג". סליחה על הטעות. :-( .