קהילה - סיפורים ושירים
מיאה29
37
6

יום ההולדת של סאני 11/04/2015

יום אחד,תכננו חבריו של סאני הפתעה ליום הולדתו. בלי שסאני ידע, הם הקימו שער גדול מבלונים ושלט שהיה כתוב בו"יום הולדת שמח." מקס הציע לבנות שולחן גדול ולשים שם כיבודים.הרעיון התקבל וכל אחד הביא כיבוד:זואי הביאה סוכריות טופי,מקס הביא משקאות מתוקים ג'ימבו הביא עוגיות וכולם ביחד עבדו על העוגה. זאת הייתה עוגה גדולה בטעם שוקולד,עם פסים של וניל מצדדיה ובאמצע העוגה התות הכי גדול שזואי הצליחה לקטוף.יום אחרי זה, אחר הצההריים ראה מקס על האדמה תות יפה וגדול יור מהתות שבעוגה. הוא רצה להרים אותו, אבל כשהגיע אל התות נפל עליו כלוב גדול! הוא הבין שזו הייתה תחבולה של מיקיאוולי.זאת הייתה שעה מאוחרת ואף אחד לא היה בחוץ כדי להציל את מקס. מקס נאבק בכל כוחו וניסה לשבור את הכלוב ללא הצלחה, עד שפעם אחת הוא לקח תנופה אדירה רץ אל הכלוב ושבר אתו. אבל הכלוב עף והרס את השער מהבולונים,השלט, השולחן וכל הכיבודים. מקס היה מאוכזב וחשב שהוא הרס לסאני את יום הולדתו. אבל הוא טעה כי ביום ההולדת של סאני, בלי שזואי מקס וג'ימבו ידעו, הוא הכין בעצמו מסיבה קטנה!
אחרי שחגגו במסיבה של סאני מקס סיפר לחבריו מה שקרה לו. הוא חשב שהם יכעסו עליו אבל במקום זאת,הם שמחו שהוא הצליח לזאת מהמלכודת,והצטערו שהם לא יכלו להציל אותו.אחרי עוד כמה שעות של חגיגה כולם חזרו לביתהם לישון.
ובטח אתם שואלים מקרה למיקיאוולי, אז כך: היא רצתה להביא לאלכסיס תות, אז היא יצאה החוצה וראתה את התותשהיא בעצמה שמה על האדמה במלכודת היא לקחה אותו ונלכדה! אז בואו לבקר במיקמק סיטי ותוכלו לראות את מיקיאוולי בוכה בתוך כלוב
7
175


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה