קהילה - היצירות של סימבה823
סימבה823
6
3

מיקדלנה (סינדרלה) 15/08/2013

אם חורגת ושתי אחיות חורגות היו למיקדלנה היפה. את כל עבודות הבית הטלו עליה, וכל היום ניקתה ושטפה. אבל בכל זאת האם מיקאוולי לא הייתה מרוצה, ואלו שתי האחיות דולי ואלכסיס הסתובבו בלי דעגות בכלל.
יום אחד יצאו שתי האחיות דולי ואלכסיס לעיר ושם שליח עמד ואמר:"מחר בלילה, עורך המיק-מלך בארמון נשף גדול". שתי האחיות התרגשו מאוד ורצו הביתה. בנתיים מיקדלנה ניקתה וקרצפה את הבית. האחיות נכנסו לבית נרגשות ורצו לחדרם לחפש שמלה ללבוש לנשף. מיקדלנה שמעה וביקשה מי מיקאוולי ללכת גם, אך אמרה האם מיקאוולי: "מיקדלנה הבית עדיין מלכלך ואליך לסדר עד שנחזור מהנשף ולא תיזרקי לרחוב". האם והאחיות יצאו ונסעו לנשף שבארמון.
מיקדלנה המסכנה בכתה ובכתה ופתאום משום מקום הופיע פיה ואמרה:" אל תיבכי את תילכי לנשף". הפיה הניפה את השרביט, ומיקדלנה פתאום הופיאה בשימלה יפה עם תיסרוקת מדהימה, מיקדלנה ממש שמחה. אך השמחה לא הייתה רבה, הפיה אמרה:" עד חצות את צריכה לחזור כי בשעה זו תחזרי להיות כמו שהיית". מיקדלנה עלתה על הכרכרה ונסעה לארמון.
בארמון כשהיגעה ראתה את המיק-מלך מקס, פתאום המיק-מלך מקס התקרב אליה והזמין אותה לרקוד. הם רקדו ונהנו עד שפתאום השעון הראה חצות, מיקדלנה נבהלה כי ידעה שהיא צריכה לחזור היא עזבה את מיק-מלך מקס ורצה במהירות הביתה. בלי לשים לב הנעל שלה נפלה נעל זכוכית יפייפיה.
למחרת בעיר חיפש המיק-מלך מקס את האחת שרקדה איתו אתמול בארמון הוא מדד לכל אחת את הנעל בעיר, וזאת לא אף אחת. הוא הגיע ה לבית האחרון בה גרה המיקדלנה. שתי האחיות מדדו אך הנעל לא הייתה שלהן ופתאום מיקדלנה יצאה מחדרה מדדה, וכן הנעל שלה. המיק-מלך מקס אמר:" סוף סוף מצאתי אותך נסיכה".
מיקדלנה עונה:" מה אבל את לא חושב שאני לא יפה ככה?
מיק-מלך מקס:"ברור שלא"
המיק-מלך מקס ומיקדלנה התחתנו וחיו באושר ועושר לנצח.
2
2
127


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
03/01/2015   13:00 מקס 11  2
חחח
16/08/2013   23:33 bar3128  1
חח..:)