קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
534

הזמנה אל שנת המגשימים (הסבר בתוכן היצירה) 31/03/2024

שלום לכל מיקמקי העיר.
אני מילי מילאני. אני מנהלת את פרויקט מיקמקי העיר ואת הלימודים של בית-היתומים מיקסקול בשנת הלימודים האחרונה - שנת המגשימים.

אם שלחתי לכם את היצירה הזאת במיקטוק לאחר שפניתם אלי, או מצאתם אותה לאחר ששלחתי לכם הזמנה אישית בתגובות ליצירה שלכם לבקר בקהילה שלי, מכיוון שראיתי הצצה לכישרון שלכם ו/או לטוב הלב שלכם. אני מחפשת מיקמקים כמוכם שיהנו מהתכנים של האתר שלי ו/או יצטרפו אל פרויקט מיקמקי העיר. האתר ימשיך להיות פתוח גם לאחר שפרויקט מיקמקי העיר נסגר.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - מדריך כניסה לאתר של מיקמקי העיר - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

שלב 1 - פתחו יוטיוב (Youtube)

שלב 2 - תיכנסו לערוץ " Mili11 Milani "

שלב 3 - תיכנסו לסרטון " קליפ 1 של בית היתומים מיקסקול - קליפ מסיימי לימודים 2020 עד 2022 "

שלב 4 - תפתחו את התיאור של הסרטון - בקובץ המצורף סומן לכם איפה כתוב לראות " מידע נוסף "

שלב 5 - בתיאור הסרטון יש שני קישורים - לחצו על הראשון מביניהם ותגיעו לאתר של מיקמקי העיר

2020 עד 2024 | האתר של מיקמקי העיר - עברנו בין כמה פורמטים של האתר של מיקמקי העיר עד שמצאנו את הפורמט הנכון לנו. הפורמט הראשון היה Wix, הפורמט השני היה Site123 והפורמט האחרון שבו אנחנו משתמשים עד היום הוא Google Drive. נמשיך עם הפורמט הזה גם לשנה החדשה, מכיוון שפורמט זה מאפשר לנו גמישות רבה בפיתוח האתר של מיקמקי העיר, כמו גם עבודה משותפת של צוות בית-היתומים מיקסקול על התכנים שבאתר שלנו.

★ ☆ ✧ ✦ ✪ ✫ | הסבר על הלימודים של שנת המגשימים שאתם מוזמנים אליהם | ✫ ✪ ✦ ✧ ☆ ★

החלק הפעיל באתר - הלימודים !
באתר אתם יכולים לראות דף שכולל קישורים לכל השיעורים של בית-היתומים מיקסקול. השיעורים כוללים נושאים שונים ומגוונים.

✧ ניתן לבחור מראש לכל מפגש לימודי אם הוא יהיה פרטי או פתוח להשתתפות התלמידים האחרים.
✧ ניתן לבחור מבין כל השיעורים (יש כיום כמעט 100 שיעורים) איזה רוצים ללמוד.
✧ כל שיעור יש משימת זכות שאפשר להשלים כמה פעמים שרוצים. ניתן לדלג על השלמת משימות זכות.
✧ בשביל להמשיך בלימודים יש להיות במינימום שיעור אחד בחודש.
✧ ניתן לקבוע בכל עת מפגש סיום לימודים שבו מקבלים תעודת סיום וממירים נקודות מהלימודים לפרסים.

ישנם כמה היבטים שבהם אתם יכולים להתמקד בעת השלמת השיעורים שלכם:

1. פיתוח הדמות במיקמק סיטי
שיעורים העוסקים בנושאים תוך משחקיים נועדו לעזור לכם לפתח את הדמות שלכם. אם אתם רוצים להוסיף לדמות שלכם סיפור רקע, למצוא לה עבודה ועוד - השיעורים האלה נועדו בשבילכם. עולם התוכן המועשר שאנחנו בונים בפרויקט מיקמקי העיר מאפשר להרגיש באפליקציות של מיקמק כמו דמויות בתוך סיפור, כאשר אתם הסופרים שלו.

2. למידת מיומנויות לחיים (לא רק בתור הדמויות)
שיעורים מסוימים ילמדו אתכם מיומנויות שיעילו לכם בחיים, ולא רק בשלב הזה של חייכם, אלא גם בחיים שלכם כאנשים בוגרים. למשל, שיעור על העסקת עובדים מלמד מיומנויות עבודה שאומנם הותאמו במילים שלהן אל הדמויות שלכם כתושבי מיקמק סיטי, אך הן מיומנויות חשובות כמעט לכל עבודה בחיים החוץ משחקיים שלנו (בתור בני אדם). כמו כן, יש שיעורים כמו "בטיחות ברשת" או "אוריגמי" שבהם המיומנויות לחיים הן שונות לגמרי אחת מן השנייה וברמת חשיבות שונה לגמרי.

3. עזרה טכנית
כמובן שישנם שיעורים שנועדו לעזור לכם לדעת איך להתנהל מול תקלות טכניות, לגבות את תוכן היצירות שלכם, לדעת איך להוסיף קישורים ליצירות בקהילה ועוד.

4. טקסים + אירועים של חגים + מועדים
נושא זה הוא הנושא הכי פחות פעיל, ואינו מופיע בדף "קישורים לכל השיעורים", אלא בלוחות השנה שיש אליהם גישה מתפריט הדפים הראשי של האתר של מיקמקי העיר. בדף זה תוכלו למצוא לפי תאריכים את השיעורים המיוחדים, הכוללים מידע חוץ משחקי על אירועים שונים, וכמובן מסבירים כיצד ניתן לחגוג את האירועים השונים בתור הדמויות שלכם כמיקמקים.

✫ ✪ ✦ ✧ ☆ ★ | סגירת פרויקט מיקמקי העיר יחד עם שימור האתר של מיקמקי העיר | ★ ☆ ✧ ✦ ✪ ✫

"שנת המגשימים" היא השנה האחרונה שבה נפעיל את פרויקט מיקמקי העיר, בו אנו מזמינים את תושבי מיקמק סיטי להצטרף אל בית-היתומים מיקסקול וללמוד בו ערכים ותכנים שונים (גם מידע יעיל לשחקנים) ומוסיפים לעולם התוכן שלהם (כולל עזרה לפתח את הדמויות שלהם).

לאחר סגירת שנת הלימודים האחרונה של בית-היתומים מיקסקול (שנת המגשימים), פרויקט מיקמקי העיר יהיה סגור רשמית להרשמות חדשות ולא יהיה פעיל, אבל עדיין תוכלו לצפות בתכנים שבאתר שלנו. אנו מתכננים להמשיך לחדש את התכנים באתר גם לאחר סגירת הפעילות של הפרויקט. בין התכנים שנמצאים באתר של מיקמקי העיר ניתן לראות בספרייה שבאתר שלנו במדף "בלוגים" ו-"סדרות" עדכונים של סצנות של סדרה שנקראת "סיפורי הרפתקאות מיקמקי העיר במיקפולקו".

הספרייה של בית-היתומים מיקסקול מתחדשת !
מלבד התכנים המתחדשים תמידית, כמו הבלוג הנקרא "סיפורי הרפתקאות מיקמקי העיר במיקפולקו" שחושף פרקים חדשים מדי שבוע, צוות בית-היתומים מיקסקול עובד על כמה תכנים חדשים. כל התכנים שמופיעים בספרייה הם תכנים שנועדו להעשיר את העולם התוך משחקי.

באתר של מיקמקי העיר הוספנו שאלון שבו תוכלו לשלוח לנו הצעות לשיפור, שאלות, לדווח על דברים שצריך לתקן ועוד. מכיוון שנמשיך לחדש את התכנים באתר, אנו נשמח לקבל פניות מכם ולקבל חוות דעת שונות על האתר שלנו.

הרשמה אל שנת המגשימים:
באתר של מיקמקי העיר בתפריט הדפים יש דף שנקרא "צרו קשר | פנו אלינו" ומסומן בצבע סגול. בלחיצה על אפשרות זו תגיעו לשאלון יצירת הקשר. בסעיף של נושא הפנייה בחרו באפשרות "בקשת הרשמה".

מוזמנים להתעדכן באתר גם לאחר שנת המגשימים.
שתהיה לכולנו שנה טובה של התפתחות ושיפור עצמי.

מוקדש ל האמת, מאחורי, הקלעים, ביצירה, הקודמת, תודה, לכולכם, והמשך, חיים, מדהימים
17
6
93


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
לפני 23 ימים   08:32 1הוליס1  6
היי אני אהבתי את הרעיון
לפני 24 ימים   16:06 ליאן22583  5
נשמע מעניין
לפני 29 ימים   14:51 מיקמקלידית  4
4 ימים מאז שהיצירה עלתה - 12 לייקים 3 תגובות 54 צפיות 533 עוקבים
לפני 30 ימים   15:50 1616אבטיח  3
יאיי
02/04/2024   12:40 חיים1176  2
שלחתי בקשה
31/03/2024   18:46 2שתים1  1
איזה כיףףף
עדיין לא קראתי,
אני אקרא עוד מעט:)