קהילה - היצירות של ריקוק1
ריקוק1
110
178

הסוף (החלקי, אולי) לתעלומה! 19/11/2023

היי כולם! חקרתי קצת בעניין ההפתעה החדשה למיקמק 2, וגיליתי משהו מאוד מעניין שמתחבר לאחד הרעיונות שהועלו בקהילת מיקמק! איך עשיתי את זה?

אז בבלוג של סיום תחרות אלופי ישראל, ליאת כמובן נתנה רמז על ההפתעה למיקמק 2. היא רשמה שהיא שמעה את כפיר אומר משפט: "כל אנשי המלך וכל סוסיו, לא הצליחו לתקן את סדקיו". אומר לכם משהו? בהתחלה, לי שום דבר במפורש. אז חיפשתי את המשפט בגוגל, והתוצאות שיצאו הם... המפטי דמפטי. מה זה? למי שלא יודע, המפטי דמפטי לפי ידיעתי היה שיר ילדים כלשהו, שמסופר על סוג של ביצה חיה, אבל לא רשום במפורש בשיר שהמפטי דמפטי הוא ביצה. אבל זה לא קשור. לא יודע אם ראיתם, אבל לפחות 70% מהמיקמקים שהגיבו לבלוג של ההפתעה, כתבו משהו על דרקון. וכפי שידוע לנו, המפטי דמפטי הוא ביצה. אז לפי כל הדבר הזה, יוצא ש...

הולכת להיות משימה של ביצי דרקונים.
רגע, מה?! ומה הולכים לעשות שם? אז בשיר מסופר שהמפטי דמפטי נופל מהחומה שעליה הוא יושב, ובגלל שהוא ביצה, אז הוא נשבר, ובגלל זה אמרו, "כל אנשי המלך וכל סוסיו, לא הצליחו לתקן את סדקיו". שזה במילים פשוטות יותר, אף אחד לא הצליח לתקן את המפטי דמפטי. אז אנחנו ננסה לתקן את ביצי הדרקונים, ואם נצליח, אולי יהיו דרקונים במיקמק 2.

אז... מי שדילג עד לכאן, אני אסביר בקיצור. מה שהבנתי מהרמז ומה שמיקמקים הבינו מהתמונה, זה שזה משהו עם דרקון. אבל את זה כולם אמרו. מה שאני ניסיתי להגיד, זה שאולי יש סיכוי שאני יודע מה עושים במקום המוזר הזה עם הדרקון. שאר הפרטים, אין לי שמץ של מושג.

מקווה שנהנתם!
ריקוק1
4
3
49


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
27/11/2023   18:40 שלוםהגימר5  3
נייס חשיבה יפה!
20/11/2023   17:47 ריקוק1  2
מחוגימלך, הדגשתי במפורש שהיצירה היא רק השערה לגבי ה'תעלומה' הזאת. יכולות להיות הרבה אפשרויות, ואני שיערתי שבגלל שדווקא ליאת כתבה את המשפט הזה לדעתי זה מה שנצטרך לעשות.
20/11/2023   06:43 מחוגימלך  1
בתור מישהו שקרא את הספר "אליס מבעד למראה", אני יכול לאשר שהמשפט מתייחס להמפטי דמפטי, אבל כנראה שהרמז מתייחס לביצה בכללי, ולא בהכרח לכך שנצטרך לתקן אותן