קהילה - היצירות של סוני112
סוני112
5
1

סיפור מפחיד לל"ג בעומר: 'המיקמק הנקמן' 11/05/2014

הסיפור:
המיקמק הנקמן

לפני המון שנים, חי לו מיקמק זעפן ששנא מיקמקים אחרים. הוא חי לבד, לא היו לו ילדים ורק אחות שגרה בקצה השני של העיר.
יום אחד, בעמק על יד ביתו, חגגה כיתה של מיקמקים את ל"ג בעומר, עם הרבה רעש, אורות ומוזיקה.
המיקמק הזעפן החליט להתרחק לשקט, והמקום היחיד שלא התמלא בשמחת ל"ג בעומר היה יער הרוחות המרוחק מן הכפר. למרות האגדות והסיפורים המפחידים על היער הזה, המיקמק הזעפן התעלם והלך לבדו בחושך אל תוך היער.
יום למחרת, אחותו באה לבקרו בביתו. היא דפקה בדלת, אך ללא עונים. ושוב ניסתה - אך לא נשמע צליל מבפנים. היא הסתכלה פנימה מהחלון ולא ראתה איש.
עברה לה כבר שנה מאז שהמיקמק הזעפן נעלם ביער הרוחות הקודר והחשוך תמיד. ערב אחד, בחושך אורב המסתורין, נראה המיקמק הנעדר עומד בפתח ביתו דומם.
אנשי הכפר, שחגגו את ל"ג בעומר על יד ביתו, שנה לאחר היעדרו, הבחינו בו. לרגע אחד שנדמה נצחי כבו כל המדורות בכפר ולאחר מכן נדלקו שוב - אך המיקמק כבר לא היה בפתח דלתו. מיקמק צעיר וקט אחד, התעייף מן החגיגות מסביב למדורה והחל צועד לכיוון ביתו בצד השני של הכפר. הוא שמע מאחוריו רעשים מחשידים ומעוררי פחד ך לא העז להסתובב. הוא היה משותק מפחד. כשהגיע ליד ביתו הריק, היתה דממה. הוא סובב את ראשו לאט לאחור...לאט לאט... ואז ראה את רוחו של המיקמק הזועף שנעדר!
ורוחו אמרה: "בגלל החגיגות הרעשניות שלכם, נאלצתי לברוח ליער... ומתתי! אבל רוחי עדיין משוטטת... ועכשיו שא עליך את נקמתי המרה!" הידהד קולו, ולאחר מכן - היה חושך מוחלט לרגע מתמשך. ומאז המיקמק הקט והצעיר לא נראה עוד. מספרים שבכל ל"ג בעומר, עולה המיקמק הנקמן מן המתים ולוקח נשמות כנקמה על מה שעוללו לו לנצח..!
11
3
207


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
11/09/2017   19:21 עדיבאסטשלי  3
וואו
21/02/2017   17:12 תותבננה183  2
וואוו
30/01/2017   20:01 חיזקי453  1
מדהים