קהילה - היצירות של מייקמק5040
מייקמק5040
17
2

הכל בשביל כדורגל 22/10/2017

פרק 1- החיים והשגרה

קוראים לי דניאל ואני תלמיד רגיל בבית ספר. יש לי הרבה חברים אבל הטוב ביותר הוא לאון, אנחנו חברים מגיל שנה, עוד מהמעון!
כמו תמיד, אני רגיל אני קם בבוקר ומצחצח שיניים. ולהגיד את האמת? אני השני שקם במשפחה. אבא כבר בעבודה מחמש בוקר, אני השעון המעורר שלהם. הערתי את אמא שלי שתקום ותכין לי ארוחת בוקר. יש לי גם אח קוראים לו גבי, ותאמינו לי, הוא עצלן.
אכלתי את ארוחת בוקר (החביתה המוצלחת), גבי לעומת זאת, לקח במבה ויצא לבית הספר. אמא שלי ממש דואגת לי והיא תעשה בשבילי הכל, אותו דבר בשביל אבא וגבי. אבא שלי לא מגיע מהעבודה עד 18:00 בערב, כך שהוא לא יודע מה קורה בבית שלנו, ותמיד כשהוא מגיע הוא מביא גם מתנה, זה יכול להיות צעצוע כלשהו ,שוקולד או בגד שאנחנו ממש רוצים,
בקיצור יש לי הורים ממש טובים ואח מעצבן, זאת השגרה היום יומית שלי .

פרק 2- בית ספר וקבוצת הכדורגל שלי

יצאתי לבית ספר, וממש בשיעור הראשון היה אימון כדורגל! ממש שמחתי שלא אלמד חשבון!
אני משחק בקבוצת כדורגל שכרגע מתחרה בשאר הקבוצות בליגת הנוער בארץ, והמאמן בוחן את הילדים ומי שהוא רואה שהוא הכי טוב, נכנס להרכב הקבוצה. אני לא טוב במיוחד בכדורגל אבל אני נלחם על מקומי כמו אריה, אני כמעט הכי נמוך בקבוצה שלי, כך שהילדים בקבוצה שלי יכולים להעיף אותי בקלות, כך גם הילדים שבקבוצה היריבה. מזל שלי שגם לאון בקבוצה, הוא טיפה גבוה ממני וגם הוא החבר הכי טוב שלי! את מקומו הוא כבר הבטיח, הוא נכנס להרכב בתור חלוץ שמאלי, הוא שחקן מעולה ולמרות שהוא נמוך, הוא ממש יכול לעבור שחקנים בקלות.

פרק 3 - הצפיות מתחילות

זהו היום יום חדש, אותה שגרה אותה משפחה ואותו האח המעצבן. הוא שוב יצא עם במבה לבית ספר אבל אני?! לא הייתי רעב בכלל.
הגעתי לבית ספר וממש ציפיתי שיהיה אימון בהתחלה! אבל לא.. שיעור שפה. המורה מחלקת דפים ועושה מבחנים, אני חייב להגיד שהמבחן הפעם היה ממש קל! טוב נו זה בגלל שמלמדים אותנו אותו נושא כל שיעור.
שיעור שני היה חשבון! אבל למזלנו בגלל שהמורה חולה, נתנו לנו דפי ציור.
שיעור שלישי היה אימון כדורגל! יששש! המאמן אסף את כולם והושיב אותנו, הוא אמר: " שלום ילדים. כפי שאתם יודעים, נשארו עוד 5 מקומות בהרכב, זה אומר שאתם צריכים להילחם על אחד המקומות כמו אריות שנלחמות על הטריטוריה שלהן!" ואז הוא שיחרר את כולם, ובאמת זה מה שאני הולך לעשות! הלכתי לקחת את אחד הכדורים מהשער אבל שמעתי צעקות: "טייגר! טייגר! טייגר! טייגר! טייגר!" אני מסתובב ,ואני רואה את קבוצת "טייגר" האגדית שניצחה באליפות הארץ 3 פעמים ברציפות! המאמן אסף שוב פעם את כולם ואמר: "זה הזמן שלכם להוכיח מה אתם שווים ואיזה שחקנים אתם, נשארו עוד חמש מקומות בהרכב, חמש מקומות בהרכב!!! תנו בראש בהגנה ובהתקפה, תבינו רק מסירות ולחץ! הגנה להתקפה, התקפה להגנה, ובקיצור תשחקו טוב! הם טייגרים אבל אנחנו נהיה אריות ששומרת על מה?" כולם צעקו:" על הטריטוריה שלנו!"

פרק 4 – לא תמיד הכל הולך

המאמן אמר:" נכון כל הכבוד! חברים עכשיו אני יקריא את שמות הילדים שעולים להרכב הפותח למשחק" הייתי ממש לחוץ ורציתי לעלות להרכב הפותח, ידעתי שבמשחק הזה אני אוכיח את עצמי!
אבל הטייגרים ענקיים וגבוהים לעומתי, והם חזקים אבל אנחנו יכולים לנצח!
המאמן התחיל להקריא: " לאון אתה חלוץ שמאלי, עידן אתה חלוץ ימיני, שי אתה קשר התקפי שמאלי, גיא אתה קשר התקפי, אוראל אתה קשר שמאלי רגיל, איליי אתה קשר ימיני רגיל, נועם אתה מגן שמאלי" פחדתי מאוד שלא אשמע את השם שלי... אבל אז הוא אמר: "דניאל! אתה מגן ימיני!" צעקתי בהתלהבות "ישששששש" והמשכתי לשמוע את שמות הילדים בהרכב, "עידו אתה בלם שמאלי ושוהם אתה בלם ימיני רגיל!" הוא סיים להקריא ואז אמר: " היי כולם! תקשיבו טוב! לתת חיפויים אחד לשני לעזור בהגנה כשצריך, לעזור בהתקפה כשצריך, ללחוץ עליהם ולא לוותר!" אמרנו כולם ביחד " יאללה אריות בנשמה!" והלכנו למגרש. הסתדרנו לפי התפקיד שלנו, המשחק התחיל!
השופט נתן לנו (האריות) להתחיל אמצע, התחלנו לשחק. המשחק היה ממש קשה ! טייגר כל פעם חטפו לנו ובעטו לשער! אבל לא הבקיעו, ההתקפה הראשונה שלנו הייתה בדקה ה41 עידן רץ כמו מטוס ובעט מסירה ללאון, לאון הצליח לעבור את השוער אבל.... היה שם בלם שנתן לו גליץ' חזק שהעיף את הכדור! הכדור עף לאגף שלי ומי שתפס את הכדור זה היה ליאור מטייגר, והוא החלוץ הכי טוב בארץ בנוער! אני באתי לחטוף לו, שמתי את הרגל על הכדור... אבל בזמן ששמתי את הרגל על הכדור הוא בעט בעיטה חזקה לכיוון השער, וזה העיף לי את הרגל אחורה! מלבד שזה היה גול נדיר 1:0 בדקה 42 הרגשתי בכלל לא טוב עם הרגל וביקשתי החלפה, ופינו אותי לאמבולנס למקרה חירום, הרופא בדק לי את הרגל, הוא אמר שיש לי נקע וזה נקע שיעכב אותי מלשחק שבוע ולבוא לבית ספר, דיי שמחתי שאני לא יבוא לבית ספר שבוע ,מצד שני, הייתי מאוד עצוב שלא אגיע לאימונים ולמשחק נגד הכרישים.
בדקה ה-59 הבקיע ליאור את הגול השני לטובת טייגר, וכך הסתיים המשחק 2:0 משפיל לטובת טייגר.

פרק 5- זה ממש מבאס

בינתיים אני משתעמם, אין לי מה לעשות כל השבוע מלבד לשחק בטלפון ,לראות טלוויזיה ולאכול. ביום חמישי משחק נגד הכרישים שאגב, המשחק הזה גם משחק להוכיח את מקומנו. בינתיים היום יום שלישי והיום יש לי אימון בית ספר, וביום חמישי אחרי בית ספר יש משחק נגד הכרישים.
לאון בא אליי כל יום ונותן לי שיעורי בית ואני משלים אותם, אני לא יכול לקום ממיטתי, גבי מציק לי ואומר שאני צריך לקום ולא לוותר לעצמי בגלל שנפצעתי, ולהגיד את האמת?! הוא צודק 100%, כבר חשבתי מה אני יעשה ביום חמישי, אני אתגנב מהבית מבלי שאמא שלי תדע, כי בכל מקרה מתי ששעת האימון היא נחה צהריים לפחות שעתיים, ואני עושה הרבה רעש עם הטלוויזיה, כך שעדיף שאצא מהבית לשעתיים כדי שלא אפריע לה, כי אז היא הרבה יותר רגועה ומסכימה לי על הרבה דברים, אבל לגבי הנקע שום דבר. עדיין יום שלישי, והספקתי לזלול שתי עוגות שוקולד שהיו ממש טעימות! ואני צופה בטלוויזיה כל הזמן ,ואני מתכתב כל הזמן בווטסאפ עם חברים שלי, אני ממש כמו רובוט.
סוף סוף יום רביעי! רק עוד יום לתוכנית שלי! ממש שמחתי! אבל החלטתי שנמאס לי שאני לא עושה כלום כל היום, אז הזמנתי את לאון אליי ושיחקנו כדורגל בחצר שלי, אמא שלי התנגדה שאשחק אבל לא הקשבתי לה, ועוד משהו אני יודע שזה שלא הקשבתי לה יחזור אליי מתישהו ויחזור אליי ברע.
התחלנו לשחק כדורגל, אני השוער כי הרגל החזקה שלי נפצעה, ואני קצת מפחד עלייה אז עדיף שאני אהיה שוער. לאון הוא שחקן, אז הוא בעט לי בעיטות חזקות, ולא כי לא אכפת לו ממני אלא כי אני ביקשתי, אני חייב להודות אני שוער טוב! הדפתי לו 5 בעיטות מתוך 10, ואז הוא אמר לי: "וואי טוב אתה אחי אבל חכה אני הולך לבעוט עוד בעיטה, בעיטת בננה. תהיה טוב אוקיי?" עניתי לו אוקיי והרמתי את ידיי ופיסקתי את רגליי צעקתי לו "תבעט כבר!" הוא ענה: "אני בועט!", הוא בעט את הבעיטה והיא בהחלט הייתה מבלבלת! בהתחלה היא עפה לצד שמאל אז זינקתי לצד שמאל עם הידיים, אבל אז זה זז איכשהו לצד הימיני והייתי צריך להדוף עם הרגליים, הכדור עף די מהר אז שמתי את הרגל הימינית שלי (זאת שנפצעה) והצלחתי להדוף! אבל הבעיטה הייתה חזקה, אז צעקתי "איייייי כואב לי" והתחלתי לבכות, ומשם אמא שלי הגיעה ולקחה אותי מהחצר, היא טיפלה בי והחזירה את לאון הביתה, בקיצור משם הכל הסתבך.

פרק 6 – סיבוך ועוד סיבוך שווה סכנה בשבילי

יום חמישי, חמש שעות לפני המשחק נגד הכרישים, עדיין כואבת לי הרגל, אבל אני לא אוותר על התוכנית. בינתיים אני מתאמן עם עצמי בכדורגל, ונהייתי יותר טוב כבר פי שלוש! החלטתי שאני לא זולל את עוגת השוקולד השלישית, כי אני שומר את התיאבון לאחריי האימון, שמתי את הרגלים בדלי קרח והתאמנתי עם הראש ועם הכדור. מאחר והתחלתי להזיע, החלטתי לנוח, עזבתי את הכדור וראיתי טלוויזיה! אמא שלי נתנה לי סנדוויץ' עם גבינה צהובה למרות שלא רציתי אבל לקחתי בכל מקרה, יודעים למה? זוכרים את הפעם הקודמת שלא הקשבתי לה והלכתי לשחק כדורגל עם לאון בחצר? זה חזר אליי בגדול!
התחיל להיות לי משעמם להסתכל בטלוויזיה כי לא היה שום דבר מעניין, אז חיברתי את הפלייסטישן לטלוויזיה והתחלתי לשחק, שיחקתי במשחק ממש כיף שלא שיחקתי בפעם הקודמת כשקנו לי, התחלתי לעבור שלבים ולהתמכר, הזמן עבר מהר ולא שמתי לב אליו. בינתיים, כששיחקתי לאון בא אליי ונתן לי שיעורי בית, כשפתחתי את הדלת הוא ביקש ממני סליחה שהוא בעט ככה ושקיבלתי מכה בגללו ושבכיתי בגללו. אמרתי לו ששום דבר לא בגללו והכל בסדר, שזה אשמתי שלא הקשבתי לאמא שלי ולא שיחקנו במשחק החדש שלי בפלייסטיישן, אמרתי לו לחכות שנייה והשארתי את הדלת פתוחה,
הלכתי לחדר של אמא שלי ושאלתי אם לאון יכול לבוא אליי לשחק איתי ב.... "לשחק בכדורגל? לא דניאל! תראה מה קרה לרגל שלך היא פצועה כפול שניים! הוא יכול לבוא רק בשביל לשחק איתך בפלייסטשין שלך! נקודה!" אני אמרתי: "אבל אמא! זה בדיוק מה שרציתי לשאול! אם הוא יכול לשחק אתי בפלייסטשין! " אוקיי, הוא מוזמן בשמחה" "יופי" אני צעקתי והגעתי לדלת של הבית, שאלתי אם הוא רוצה לשחק איתי בפלייסטשין במשחק החדש שלי, הוא ענה: "בכיף! אני רוצה! ואגב תודה שאתה נחמד אליי כל כך" אמרתי לו: " בשביל מה יש חברים טובים? יאללה תיכנס ותרגיש בבית!"
לאון אמר: "תודה! ובאמת, בשביל מה יש חברים טובים?" ברגע שהוא אמר את זה הוא הזיז את הדף של שיעור בית, והראה לי את הקערה שלי העוגיות שוקולד שאני הכי אוהב מגרמניה! ממש שמחתי וחיבקתי אותו, העברנו את הזמן ונותר עוד חצי שעה לאימון, שכחתי מזה אבל הוא הזכיר לי, הוא אמר לי: " יש לי אימון בכדורגל שלנו אני חייב ללכת! נתראה אחר כך, ותשאיר את העוגיות בשבילך !" אמרתי לו תודה והוא יצא מהבית, הלכתי לחדר של אמי ובדקתי אם היא ישנה צהריים, וכן היא ישנה.
עליתי מהר על המדים ויצאתי מהחלון של הסלון לאימון.

פרק 7 – עדיין לא ברור

רצתי לאימון! הייתי קצת צולע אבל הייתי בסדר, כל הילדים שאלו אותי איך אני מגיע לאימון אם רק בעוד שלושה ימים יש לי אישור לבוא לבית ספר, ורק עוד שבועיים אישור לשחק כדורגל, עניתי להם ככה: " אני לא מוותר על החלומות שלי רק בגלל שנפצעתי, לפעמים גם שחקני כדורגל אמתיים נפצעים והם ממשיכים לשחק כדורגל, כמו נגיד ליאור מטייגר שנקע את הרגל יותר חזק ממני, או אדם מהכרישים שנקע את הרגל יותר חזק מליאור וממני ,והוא המשיך לשחק אחרי יומיים!" היום אני משחק נגד הכרישים ואני יגיד למאמן שאני מוכן, ואז שאלתי:"המאמן, יש עדיין את ההרכב הפותח שהיה נגד טייגר?" כולם שתקו כמה שניות, והייתי בלחץ שלא כי אז בטוח הוא לא ייתן לי לשחק! ואז עידן צעק לי "כן דניאל, הוא אמר את זה באימון ביום שלישי, הוא גם אמר שאם אתה תבוא את תישאר באותו תפקיד בהרכב" ,צעקתי "יששש" והתאמנתי עם לאון על הרגל החלשה שלי.
אם חושבים על זה, נראה לי שנהייתי יותר טוב מלאון, כי הבקעתי יותר גולים ממנו בבעיטות לשער אחד לשני, והצלחתי לעבור אותו בקלות.
שיחקנו והתאמנו, ואז המאמן צעק בקול רם: "בנות בואו לכאן יש משחק!" כולם רצו אליו כמו טיל והתיישבו מסביבו. הוא אמר: "אוקיי בנות, היום יש משחק אחרון להוכיח, נשארו רק עוד שני מקומות בהרכב, חלוץ שמאלי ובלם." ואז הוא שם לב אליי ואמר: " היי דניאל! שמח שחזרת, אתה נשאר בהרכב כבלם ברור?" צעקתי לו: "ברור המאמן!" הוא המשיך את הנאום שלו ,"אז היום אנחנו חייב לנצח! שום דבר הפעם לא יעצור אותנו מובן?" כולנו צעקנו לו "ברור המאמן!" כולנו קמנו ושמנו יד על יד וצעקנו "יאללה אריות בנשמה!", ועלינו למגרש, משום מה התחלנו עוד פעם ראשונים את האמצע.
התחלנו לשחק, המשחק היה רגוע אבל המאמן שלנו חימם אותנו כל הזמן ,אז זה הפך למשחק חזק! הכרישים היו אותו הדבר כמו הטייגרים! יותר טובים, יותר מהירים, ויותר חזקים, אבל לא וויתרנו, ההתקפה הראשונה שלנו הייתי בדקה 37, כשגיא רץ מהר מאוד נתן מסירה ללאון ,ולאון נתן מסירה גבוהה לעידן! עידן הגיע לזה ונגח בכדור עם הראש אבל הכדור פגע בקורה והתבאסנו, אבל יש עוד הרבה למשחק. הנה המחצית הראשונה נגמרה ואנחנו שותים מים ונחים כמה דקות.

פרק 8 – מזל טוב או מזל רע?

מתחילה המחצית השנייה, כל השחקנים עולים, הקהל לא מפסיק לצעוק ולהריע ,והלחץ אפילו לא קרוב בטיפה להיגמר. זה קצת מוזר אבל הכרישים התחילו לשחק הרבה יותר טוב מהמחצית הקודמת, הם הרבה יותר הגנתיים , התקפיים והרבה יותר לוחצים עלינו, הא וגם הרבה יותר מהירים.
ההתקפה החמישית של הכרישים והכי קרובה לשער היא בדקה 57, כשאדם מהכרישים מצליח לעבור אותנו בקלות ואז בועט לשער, השוער שלנו הדף את הכדור, אבל זה כמעט נכנס לשער כגול עצמי ומשפיל, אבל אז קרה משהו שמאוד שימח! יכולים לדעת מי גרם לכך שהכדור לא ייכנס לשער ושלא יהיה שער עצמי? כן ,בטח כבר ניחשתם, זה אני. כשהכדור עף גבוה מעל השוער שלנו ,אני קפצתי ממש גבוהה ונגחתי עם הראש כל כך חזק שזה עבר את חצי המגרש!
כל הקהל החל להריע לי וממש התרגשתי והיו לי פרפרים בבטן ,כבר הייתי בטוח שאני אתקבל להרכב ליגת הנוער בארץ. הנה זה הולך ומתקרב לסיום המחצית השנייה, כבר דקה 81 ורק 0:0!! למרות ששני הקבוצות שיחקו טוב מאוד! גם הכרישים וגם אנחנו! והנה עוד התקפה ענקית של הכרישים, אדם מוביל את הכדור ברחבה של האריות יש כבר 4 שחקני התקפה שמחכים למסירה של אדם. ידעתי שאני חייב לצאת כדי שלא ייכנס גול! כבר דקה 89 ואסור שזה יקרה! באתי אליו ,והצלחתי לחטוף לו עם הרגל החלשה שלי. התחלתי לרוץ לעבר השער שלהם! הייתי ממש מהיר וגם בגלל שהיו כל כך הרבה שחקנים בצד המגרש שלנו, ניצלתי את הרגע ורצתי כאשר שני בלמים ושוער ינסו לחטוף לי.
הצלחתי לעבור את הבלם הימיני בעזרת תרגיל שלאון לימד אותי! אחר כך הגעתי לבלם השמאלי וגם אותו עברתי! בעזרת תרגיל שהמצאתי איכשהו ברגע הזה. אני הסתובבתי עם הכדור כשהוא ברגלי והעברתי את הכדור בין רגליו של הבלם השמאלי, עכשיו נשאר לי רק לעבור את השוער ולהבקיע! במקום זה, החלטתי לבעוט מרחוק כי עוד 10 שניות שריקה לסיום המחצית השנייה! הזזתי את הכדור לצד ובעטתי ממש חזק עם רגל ימין החזקה שלי לעבר החיבורים, והבקעתי! וזה היה הגול הכי יפה שראיתי אי פעם! ברגע שבעטתי הרגשתי כאבים חזקים ונוראיים ברגל ימין שלי ונפלתי, חמש שניות לסיום המחצית השנייה והבקעתי את ה1:0 הכי יפה שראיתי מימי! ברגע שהשופט שרק לסיום כל הקהל הריע לי בצורה מטורפת! זרקו עליי נצנצים ובלונים יפים מאוד! וכל שחקני ה"אריות" רצו אליי וחיבקו אותי וגם המאמן! הם הרימו אותי באוויר וצעקו: "עולה דניאל,עולה דניאל, עולה דניאל עולה! קולולולו!"
לאחר מכן, פינו אותי שוב לאמבולנס והפעם נהייה לי שבר.. אבל עדיין זה היה שווה את זה. למחרת המאמן שלח הודעה לאמא שלי בטלפון שהתקבלתי להרכב של ליגת הנוער בארץ, התקבלתי כחלוץ! יששש החלום שלי התגשם!

מוקדש ל כולם
242
83
5011


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
23/06/2020   16:50 לעיזה5 83
סיפור נחמד
29/11/2017   20:15 בבוו9 82
סיפור יפה
26/11/2017   16:55 חיה 40123 81
מושלם
26/11/2017   16:02 2המלךליאון 80
ממש מדהים
25/11/2017   14:44 ארניו67890 79
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
25/11/2017   06:44 אמיליXDX 78
סיפור מגניב
24/11/2017   19:22 Itayninja1 77
וואו
23/11/2017   22:51 רישרוש1 76
מגנוב
23/11/2017   19:49 רינה 931 75
ואווו מושלם מדהים מהמם
23/11/2017   11:03 אמיר20175 74
מגניב
22/11/2017   17:55 בולטריק 73
אלופים
22/11/2017   17:54 בולטריק 72
כדורגל
21/11/2017   18:52 אורטל865 71
כדורגל
20/11/2017   18:04 מיילי1131 70
וואו מוש לייק!
20/11/2017   17:44 זלאוי 69
מהמהם
20/11/2017   15:34 עטבננות 68
כדורגל
19/11/2017   19:00 alonr534 67
כדורגל
17/11/2017   23:17 בובשללה 66
ממש יפה
17/11/2017   23:16 כפירי20 65
ממש יפה
17/11/2017   17:08 מאוריהלי 64
קוול
15/11/2017   16:50 מייקמק5040 63
וואוו ממש תודה. לא שמתי לב אפילו שהתקבלתי לכתב אורח. רציתי להגיד שרוב הסיפור מבוסס על המציאות שלי :) ובכל מקרה תודה על התמיכה!
13/11/2017   20:00 חולוניה41 62
הסיפור אחד היפים ששמעתי עליו וקראתי אותו!
תגידו מישהו יכול לענות לי בפורום זה אם הוא יודע מתי תצא משימה חדשה?
13/11/2017   07:10 פולילינה 2 61
כל הכבוד!
סיפור ממש יפה!
ישר כוח!
12/11/2017   18:46 יורי146 60
סיפור מושלם כל הכבוד
11/11/2017   14:16 יון237 59
מצחיק
11/11/2017   06:53 סטילוס1243 58
נוגע ללב
10/11/2017   14:49 תודאל123 57
זה היה סיפור מקסים
10/11/2017   13:56 אורין2210 56
אהבתי ממש את הסיפור שלך ישר כוח!!!
07/11/2017   16:21 רולנד33 55
סיפור מרגש
06/11/2017   16:23 סוני14582 54
סיפור ממש יפה טוב
03/11/2017   13:08 8EHHK 53
איזה חמוד
02/11/2017   20:28 מיקיי471 52
סיפור ממש יפה :)
01/11/2017   20:47 זוהר 51
איזה חמוד
01/11/2017   18:40 נדיריוט12 50
יפה!!!
01/11/2017   16:36 סלק58 49
מבריק!!
31/10/2017   19:10 לאבלי42 48
סיפור מדהים!
כל הכבוד!
קראתי את כולו והוא ממש יפה לדעתי ולדעת רוב המיקמקים!
31/10/2017   18:09 דיסני563 47
ממש יפה איך שכתבת, כלל הכבוד! ממש יפה.
30/10/2017   22:36 בוצין1 46
מדהים,איזה יופי הטקסט כתוב
29/10/2017   17:33 כוכבכסום1 45
יפא מאוד!!!
29/10/2017   12:24 אלינה1157 44
וואו מושלם לייק!
29/10/2017   12:19 מיילי1131 43
זה סיפור מושלם....
28/10/2017   21:39 OMGפסוק 42
מגניב אחי
28/10/2017   12:16 מאסי67 41
סיפור ממש יפה וטוב
27/10/2017   17:58 ליסהLX 40
כל הכבוד היה מאוד מהנה לקרוא!
27/10/2017   17:00 נומימי2006 39
השקתע הרבה בזה!!!♥
27/10/2017   11:14 1סימבה111 38
טוב
27/10/2017   07:25 רומקי10 37
טוב
26/10/2017   15:08 6תותית12 36
סיפור מאודד יפה
26/10/2017   07:33 מנגלמהמיק 35
סיפור מגניב
25/10/2017   19:17 לינה 34
מהמם בתרוף
12 >