קהילה - היצירות של מאור1מנהל
מאור1מנהל
10

מקס וזואי נאבדים ביער 02/02/2014

מקס וזואי היו ילדיו של חוטב העצים
בשל הרעב השורר בבית מבקשת אשתו של חוטב העצים, אמם החורגת של הילדים, להיפטר מהם. היא משכנעת את בעלה לקחת את הילדים ליער ולנטוש אותם שם. התוכנית לא צולחת משום שמקס מפזר חלוקי אבן קטנים בדרכם אל היער, כך הם מוצאים את דרכם חזרה לביתם.

האם החורגת לא מתייאשת ולוקחת את הילדים שוב ליער, הפעם לא מספיק מקס להכין חלוקי נחל, ובמקומם הוא מפזר פירורי לחם. לרוע המזל חיות היער אוכלות את הפירורים, ומקס וזואי נשארים אבודים ביער.

הם משוטטים רעבים ביער, ומגיעים לבית מיוחד שקירותיו בנויים מעוגות וממתקים וחלונותיו עשויים משוקולד. הם נכנסים לבית ומתוודעים לבעליו, זקנה בשם מיקיאוולי שבודדה המארחת אותם בנדיבות ומאכילה אותם ממתקים. חיש קל מתגלה הזקנה מיקיאוולי כמכשפה המתכננת לפטם את הילדים בממתקים כדי שישמינו, כך שתוכל לאכול אותם לתיאבון. המכשפה כולאת את מקס בכלוב והופכת את זואי למשרתת אישית. מדי פעם בודקת הזקנה האם השמין מקס והוא כבר ראוי לאכילה, מקס מצדו, מתעתע במכשפה כבדת הראיה, ומגיש לה בכל פעם עצם רזה לבדיקה.

לבסוף מתייאשת מיקיאולי ומחליטה לאכול את מקס כמו שהוא. היא פוקדת על זואי להסיק את התנור, זואי יורדת לסוף כוונתה של המכשפה, וטוענת במרמה כי אינה יודעת לעשות זאת. כאשר המכשפה מדגימה כיצד מחממים את התנור, דוחפת אותה זואי פנימה, ומשחררת את מקס .ושניהם בורחים מבית מיקיאוולי ובסוף, חוזרים מקס וזואי לביתם, מגלים כי אמם החורגת מתה, וחיים עם אביהם האוהב באושר ובעושר
15
1
174


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
19/06/2020   14:07 בריקט  1
יפה