קהילה - היצירות של גליxסיפור
גליxסיפור
2
8

פרק שני- "קהילת המיקמק" 25/08/2020

"קהילת המיקמק" - סיפור בהמשכים- כל הזכויות שמורות לגליxחימוש©
היא קראה להן והן באו, והיא הסבירה להן קצת מה זה אומר "קהילה", והראתה להן כל מיני סיפורים ויצירות ושאלה אם הן יודעות לערוך או לכתוב סיפור, הן ענו שאף פעם לא ניסו וגם לא נראה להן שהן יצליחו, מיה ממש התבאסה, היא מאד אהבה את זה.
היא חיפשה מדריכים לעריכות ולא מצאה..
היא החליטה להוריד תוכנת עריכה בטלפון ולנסות לבד,
איך שהיא ולירז חזרו הביתה, היא רצה לטלפון והתחילה לערוך, היא הספיקה לפני לצלם את המיקמק שלה אצל נועם, היא הורידה את תוכנת העריכה שהכי נראתה לה,
והתחילה לערוך; זה היא ישבה על זה במשך כמעט שעתיים! ואחרי שסוף סוף סיימה, היא התבאסה כי היצירה לא ממש נראתה לה יפה, אבל היא בכל זאת החליטה לעלות.
היא העלתה את היצירה וחיכתה שצוות מיקמק יעלו אותה, היא חיכתה וחיכתה וחיכתה, ואז בדקה אם הם העלו היא ראתה שעוד לא, וכבר היה מאוחר אז היא עלתה לישון, וחיכתה בקוצר רוח למחר לראות אם צוות מיקמק העלו את היצירה.
בבוקר היא פתחה את הטלפון וגילתה שכן! היא ממש התרגשה והראתה ללירז, לירז שמחה בשבילה מיה בדקה אם יש תגובות/עוקבים/לייקים אבל לא היה שוב דבר מהם, היא הייתה מאד עצובה לגלות את זה, אבל לירז הרגיעה אותה ואמרה לה שכנראה זה בגלל שזה עלה לא מזמן, ואחרי זה אולי יהיו לה מלא לייקים עוקבים ותגובות. זה די שימח אותה והיא החליטה לחכות עוד זמן,
אחרי ארוחת הצהריים, היא פתחה את הטלפון ולא ראתה שוב תגובה לייק או עוקב, שוב היא נהייתה עצובה והפעם לא היה ללירז מה לומר.
למחרת בבוקר מיה כבר לא רצתה להכנס ליצירה כי זה רק מעציב אותה, אבל לירז שיכנעה אותה, והיא הסכימה.
היא פתחה את היצירה, וראתה משהו שהפתיע אותה מאד!
המשך יבוא!

מוקדש ל תבקשו_הקדשות_ותהיו_מוקדשים_בלי_נדר_לשלושת_היצירות_הקרובות, גליxחימוש
10
3
74


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
02/09/2020   20:05 חתלתולה333  3
אני כול כך במתח!!!!!!
25/08/2020   22:17 פינקי2628  2
היוש מה קורה איתך היצירה ניפלאה
אשמח להקדשה תודה
25/08/2020   20:12 הילהחנה100  1
וואייי אני במתח!