קהילה - היצירות של אפרסק60055
אפרסק60055
7
25

פורים 2023 10/03/2023

ממצב מיקמקים!!!!!!
וואו איך התגעגעתי אליכםםםםם נודרת!!
מה קורה?

חג שמח לכולכם!!!!!! וואי וואי איך אני חולה על פורים כי זה החג הכי כיפי בשנה!!! אפשר להתחפש לכלללל מה שרוצים, מה שבא לנו וכולם תמיד מפתיעים אותי בתחפושות הכי קורעות מצחוק שיש!!! למה התחפשתם???? אתם חייבים לכתוב לי בתגובות!!!
אני מתחפשת לשועל! למה? אין לי מושג! אבל שועל זה החיים! לא ככה???

הממ... אולי לא. בכל מקרה! שיואו אתם לא מבינים מה נסגררררר
חשבתי אולי לא להתחפש לשועל בסוף ואז חיפשתי למה כן להתחפש!
ולא מצאתי כלום... אבל אז פתאום גיליתי שיש פורימיק 2023 עם שני קטלוגים של תחפושות ובכלל של פריטים מדהימים ומהממממים ומוששששששש במיקמק 2!!!
אתם שם כבר????

אתם יכולים להתחפש שם לפרפלזאור, דינוזאור סגול מוש או לרדוזאור שזה בעצם דינוזאור בצבע אדום אששששש! יש גם תלבושת מדהימה לבנות בסגנון ורד אדום עם פנינים! ויש גם לוק של ויקינגמיק!!! איזה מהמםםםם ועוד מלאאא דברים והפתעות ופריטים ומה שאתם לא רוצים, נודרת!!!! תכתבו מה הכי אהבתם?????

ורגעעעעעעעעע לעצור הכוללללל!!!! תקשיבו איך פינקתי אתכם! -
יש יומיקמק מטורףףףף עד יום שלישי בצהריים!!!! איזה אדיר! תהנו, אוהבת אתכם! אתם יכולים כווולם להפוך למנויים ולהנות מכל מה שמנויים נהנים ממנו, לפתוח משחקים במיקמק גיימס, לעבוד במיקפה ולשים פריטי מנויים עד סוף יומיקמק!!! (אחרי זה הם יהיו שקופים)

החגיגות הפורימיות נמשכות גם במיקמק 1!!! יש שם מיקלאידע עם 2 משאיות חדשות ומגניבות שמגיעות לאזורי פורים שונים בכל עשר דקות ברוב שעות היום!אתם יכולים להצטלם איתן ולמצוא אחלה פריטים שבעולם בקטלוגים שלהם!!!! יש שם משאית חלל וגם משאית אבירים!!!!

איזה כיףףף של מסי-מסי-מסיבה בה בה
אני הולכת למצוא למה להתחפשששש נראה לי שתחפושת שדונמיק הולכת להיות להיט!
עפתי!
בלה בלה בלה בלוג בלוג
שועל מהבלוג

מוקדש לכולם
6
1
27


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
18/01/2024   19:56 איילה051  1
וואי אהבתי