קהילה - היצירות של star456
star456

המסע אל אמא 21/08/2018

פרק ראשון- ההרפתקאה החלה
יומני היקר אני כותבת לך על כל הרפתקאותי והפעם ההרפתקאה שלנו הייתה מטורפת הכול התחיל כשאני(הנסיכה אמילי) החלתתי לפעול הארמון שלנו הוקם ליד ביצה יפייפיה אמי הייתה לוקחת אותי לשם כשהייתי קטנה אך מאז שאמי איננה אבא שלי השתגע הוא כל הזמן אמר שמפלצת הביצה כלדה את אמי וכיום לא יודעים היכן היא בהתחלה נבהלתי אבל היום אני בת 16 ואני בטוחה שאבי פשוט המציא זאת תוך כדי פניקה אז היום החלטתי לצאת לחפש את אמי אני תמיד האמנתי שהיא בחיים אבל לא יכולתי לעשות זאת לבד לכן אני ושני חברי(אורנה וג'ים) יצאנו במסע לחיפוש אמי!
אך זה היה לא קל מאז שאמי נעלמה אבי נעל את הטירה לא ידענו איך לברוח ללא תצומת לב מיותרת במיוחד לא מהשומרים
פרק שני- ברח!
ואז אורנה ואני חשבנו יחד על תוכנית ואז סיפרנו אותה לגים אבל הזדקקתי לאחותי (הנסיכה ביינקה) הייתי צריכה שתעסיק את כולם בזמן שנברח כשסיפרתי לה על זה הייתי בטוחה שלא תסכים אבל אז היא אמרה "העשה את זה אני יודעת שאמא חיה" אחותי (ביאנקה)
רצה למרכז הארמון וצרחה בקול חזק " אהההההההההה!!!"מיד כול השומרים הטבחים וגם אבא שלי כול הנוחכים בארמון רצו אחותי (ביאנקה) וזה היה התיזמון המושלם להתחמק מהארמון
פרק שלישי- זכרונות מתוקים
לאחר שהתחמקנו מהארמון עברנו ליד הביצה פתאום כאב לי הראש ירדתי על ברכי וצרחתי "אההה!!!"
למזלנו כולם היו מרוכזים באחותי (ביאנקה) שהיו בתוכים שזאת היא צורחת היה לנו מזל
לאחר שצרחתי כמה דקות רצופות התעלפתי כשהתעוררתי מצאתי את עצמי את אורנה וג'ים קשורים ולכודים ברשת דובים לאחר שהתעוררנו ראינו קיקלופ מחייך ואומר בקול מחריד "אני רואה שהארוחה שלי מוכנה להיכנס לסיר!" צרחנו ניסינו לקרוא לעזרה אך אף אחד לא בא הבנו שהיינו רחוקים בהרבה מהארמון או מהביצה כשהקיקלופ הלך לקטוף פירות לארוחה הוצאתי סכין מהנעל גים נבהל ושאל בקול מפוחד "אמילי למה יש לך סכין במגף??" עניתי לו "אתה יודע למקרה חרום"
ואז חתחתי את המלכודת ברחנו בצעדים שקטים והמשכנו בדרך סיפרתי לג'ים ואורנה שכשהתעלפתי ראיתי את אמא שלי אומרת "בואי אליי"
מאז אף אחד לא דיבר
פרק רביעי- מגלה את האמת
ואז הגענו למערה ללון בה עד זריחת השחר בבוקר התעוררנו על יד הביצה לא הבנו איך זה קרה ואז זה קרה:
ריחפתי באוויר וידי ירו אש ואז הוא התעורר המפלצת של האגם קיבלתי עוד נבואה מאמי היא אמרה תילחמי במפלץ ותשחררי אותי לחופשי
פרק חמש- הקרב הגדול
נילחמתי במפלץ בכול כוחי יריתי בו כדורי אש ניסיתי לחתוך אותו אבל לבד לא הצלחתי ואז שמעתי את ג'ים אורנה ואחותי(הנסיכה ביאנקה) רצים לעברי ואז ביאנקה קיבלה כוחות כמו שלי רק שבמקום באש שלטה במים כולנו יחד נלחמנו במפלץ והשמדנו אותו ואז מהמפלץ יצאה אמי וסיפרה שהטילו עליה כישוף נורא עד שהאנשים שאוהבים אותה לא יצילו אותה תשאר מפלצת נוראיל לעד
פרק שישי - האיחוד המשפחתי
ואז אבי וכול השומרים באו ולא האמינו למראי עיניהם הם ראו את אמי המלכה אמי סיפרה לאבי את הסיפור האמיתי ומאז כולנו חיים בעושר ואושר לפחות עד ההרפתקאה הבאה
בינתיים במקום אחר
(המכשפה)" כדור בדולח הראה לי את המלכה זה עוד לא נגמר משפחת מלוכה אתם עוד תשלמו!! חהחהחה"

מוקדש ל sam04
226

הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה

23/08/2018   19:01 sam04  3
תודה על ההקדשה!
22/08/2018   19:41 star456  2
הסיפור מוקדש לאמא האהובה שלי!