קהילה - הבובה שלי
5בובו44

מקס לומד 17/01/2012

הנה מקס לומד תורה.
בבקשה תגיבו
4
23
2865


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
26/12/2016   18:45 חלומי117 23
את שומרת שבת? אני כן אבל אנחנו לא קונים כלום
29/04/2013   12:20 יחעל 22
חחחמוד
22/01/2012   18:02 חמודי1044 21
זה במדבר זה קל אני כבר בנביאים יהושוע
22/01/2012   17:08 נעם2424 20
איזה צדיק!
אני הייתי מזכה אותו! אגב,אתה לומד במדבר או שסתם מצאתם את הספר הזה אז אמרת שזה מתאים?
21/01/2012   20:00 riko2001 19
חמוד! חתיכת תמונה טובה! איזה ספר ? במדבר?
21/01/2012   18:24 מתוקימק2 18
תמונה יפה
21/01/2012   18:00 ohrbarack 17
חחח
20/01/2012   15:21 נקניק7 16
ווואו מחזיק לך אצבעות גם אני דתי ולומד את החומש הזה :)
20/01/2012   13:47 5בובו44 15
אני עשתי את זה
20/01/2012   00:37 תהילהלי1 14
מגניב
מתה על מי שהמציא את זה.!!
19/01/2012   17:51 שיאליצבי 13
איזה יופי של תמונה
19/01/2012   15:34 2011nhenhe 12
צדיק
19/01/2012   15:07 ניקל2 11
מקס הצדיק :)
19/01/2012   14:26 מיילי678 10
חחחחחחחחחח צחוקים דאחקות שעשע!!! איזה פרק הוא לומד?
19/01/2012   14:01 יותם118  9
יאלה מקס הרב לקראה בתורה בכבוד חחחח
18/01/2012   21:02 balinshir  8
מה מקס לובד את ברשית ברא ה' את השמיים ואת הארץ והארץ הייתה תוהו ובוהו וחושך על פני תהום
18/01/2012   20:14 1מיקו  7
זה חומש במדבר! אני לומד בו בבי"ס
18/01/2012   20:11 יתיאנהכ  6
אני דתי האבתי
18/01/2012   20:02 שיאליצבי  5
ממש מקסים
18/01/2012   19:37 sparki8  4
אהבתי את התמונה!!!!!!!!!!!
18/01/2012   18:47 תותי9007  3
תומושי שולחת קול אזמן
18/01/2012   18:27 אביב35  2
קול
18/01/2012   18:09 תומושי  1
איזה ספר הוא קורא?