|
26/12/2016 18:45 |
חלומי117 |
23
|
|
את שומרת שבת? אני כן אבל אנחנו לא קונים כלום |
|
|
|
|
|
29/04/2013 12:20 |
יחעל |
22 |
|
חחחמוד |
|
|
|
|
|
22/01/2012 18:02 |
חמודי1044 |
21 |
|
זה במדבר זה קל אני כבר בנביאים יהושוע |
|
|
|
|
|
22/01/2012 17:08 |
נעם2424 |
20 |
איזה צדיק!
אני הייתי מזכה אותו! אגב,אתה לומד במדבר או שסתם מצאתם את הספר הזה אז אמרת שזה מתאים? |
|
|
|
|
|
21/01/2012 20:00 |
riko2001 |
19 |
|
חמוד! חתיכת תמונה טובה! איזה ספר ? במדבר? |
|
|
|
|
|
21/01/2012 18:24 |
מתוקימק2 |
18 |
|
תמונה יפה |
|
|
|
|
|
21/01/2012 18:00 |
ohrbarack |
17 |
|
חחח |
|
|
|
|
|
20/01/2012 15:21 |
נקניק7 |
16 |
|
ווואו מחזיק לך אצבעות גם אני דתי ולומד את החומש הזה :) |
|
|
|
|
|
20/01/2012 13:47 |
5בובו44 |
15 |
|
אני עשתי את זה |
|
|
|
|
|
20/01/2012 00:37 |
תהילהלי1 |
14 |
מגניב
מתה על מי שהמציא את זה.!! |
|
|
|
|
|
19/01/2012 17:51 |
שיאליצבי |
13 |
|
איזה יופי של תמונה |
|
|
|
|
|
19/01/2012 15:34 |
2011nhenhe |
12 |
|
צדיק |
|
|
|
|
|
19/01/2012 15:07 |
ניקל2 |
11 |
|
מקס הצדיק :) |
|
|
|
|
|
19/01/2012 14:26 |
מיילי678 |
10 |
|
חחחחחחחחחח צחוקים דאחקות שעשע!!! איזה פרק הוא לומד? |
|
|
|
|
|
19/01/2012 14:01 |
יותם118 |
9 |
|
יאלה מקס הרב לקראה בתורה בכבוד חחחח |
|
|
|
|
|
18/01/2012 21:02 |
balinshir |
8 |
|
מה מקס לובד את ברשית ברא ה' את השמיים ואת הארץ והארץ הייתה תוהו ובוהו וחושך על פני תהום |
|
|
|
|
|
18/01/2012 20:14 |
1מיקו |
7 |
|
זה חומש במדבר! אני לומד בו בבי"ס |
|
|
|
|
|
18/01/2012 20:11 |
יתיאנהכ |
6
|
|
אני דתי האבתי |
|
|
|
|
|
18/01/2012 20:02 |
שיאליצבי |
5 |
|
ממש מקסים |
|
|
|
|
|
18/01/2012 19:37 |
sparki8 |
4 |
|
אהבתי את התמונה!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
|
18/01/2012 18:47 |
תותי9007 |
3 |
|
תומושי שולחת קול אזמן |
|
|
|
|
|
18/01/2012 18:27 |
אביב35 |
2 |
|
קול |
|
|
|
|
|
18/01/2012 18:09 |
תומושי |
1 |
|
איזה ספר הוא קורא? |
|
|
|
|