קהילה - הסדרה - ציורים ותמונות
snirbit3

זואי ומקס 14/05/2012

אלו הם זואי ומקס, עיצבתי את זואי בסגנון מגניב.
השקעתי מאוד ואשמח לתגובות!!!
© עמית ביטון עיצובים.
9
1877


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
19/05/2012   20:14 נועה3220  9
איזה מאלפים
18/05/2012   16:11 ניקי346  8
זה מהמם יש לך כישרון מאודד גדול בעיצובים:)
17/05/2012   16:48 niila11  7
זה זוכה
על בטוח
17/05/2012   06:30 קלוני  6
יפה אבל למה רשום אל החולצה של זואי מקס באנגלית
16/05/2012   15:02 מתוקושלי  5
חחח.. טו..אוב!!
16/05/2012   13:09 פלורה202  4
יפה אבל למה כתוב זואי על החולצה של מקס
15/05/2012   19:03 מילקי10  3
מגניב נחמד חמוד ויפה
15/05/2012   18:02 אליעד1232  2
יפה
15/05/2012   17:59 שם1020  1
יפה ממש הם חמודים יחד לא?