קהילה - סיפורים ושירים
אמלי1909
22
33

וואו ווואו וואו אווירה של 22 ביוני!!!!!! היום

עוד 8 ימים ליסודי וכבר ניגמר החטיבה והתיכון !!!!!!!!!

אני ממש חושבת ששאומרים שמיואשים ואין כוח לבית ספר, לא אמורים לענות שזה בסדר כי סוף שנה.
מזכירה שזה דעתי:)
בכל מיקרה , אני חושבת שזה רק מחמיר את זה כי זה מסמן שעבר 10 חודשים כמימעט שאנחנו בבית ספר.

אני ממממש מיתרגשת ליקראת החופש תיכתבו בתגובות מה התוכניות שלכם.
מזכריה שאפשר להיצחור איתי קשר במיקטוק
אמלי 1909*
אני יכולה לעזור לכולם להצליחה= בקהילה ומבטיחה להעלות יותר תוכן בחודש הקרוב

מוקדש לכולם!!!
2


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה