|
אומייגד עלינו תודה שרופה עליכם !!!!!!!!
|
היום |
תודה בה לכל העוקבים החדשים ולמי שעדין עוקב\ת אחרי! ממש היתגעגתי ומיצטערת שלא העלתי המון זמן ....... תודה רבה ובקרוב עולה עוד פוסט ליקראת סוף שנה ותודה רבה חכולם #אמלי 1909
תוכלו ליצור איתי קשר במיקטוק אני מאשרת את כולם רק תציגו את עצמכם ותגידו שאתם עוקבים אחרי , נוכל לדבר ניצור קבוצה יחד יהיה מהממם ממש. בימים הקרובים אני יכנס יותר למיקמק כי אני לא טובה בליזכור תאריכים בקטע הזה........
שרופה וניתראה במיקמק!, יום ממוקמק וטוב לכולם . תגיבו בתגובות אם הצעתם לי חברות במיקטוק ואני שאראה שיהיה 2 + תגובות אני אנסה להיכנס ולאשר אותכם תודה רבה והמשך שבוע טוב . :)
|
|
מוקדש
ל עוקביםהנדיריםשלי! | |
|
|