קהילה - סיפורים ושירים
|
|
|
|
|
#נזכור_ולא_נשכח❤️
|
28/04/2022 |
היי לכולם❤️ אני יודעת שאני כבר הרבה זמן לא מעלה יצירות , אבל זה כי אין לי כל-כך הרבה זמן פנוי וחוץ מזה לערוך יצירה מאיפה שאני מעלה שזה הטאבלט דיי קשה להעלות ... אבל היום הזה הוא שונה , זה יום הזיכרון לשואה ולגבורה ❤️ היום שבו למעלה משמונה מיליון יהודים נפטרו וניספו בשואה על ידי הנאצים ... היום הזה הוא יום מאוד עצוב , חשוב שלא תזלזלו ביום הזה ! . תברכו למילוי נשמת ההרוגים , אני מכירה מישהי שסבא שלה הוא ניצול שואה , וגם שכן שלי הוא ניצול שואה . הסיפור שלהם היה מאוד עצוב . מי שמבינה את היום העצוב הזה בבקשה תכתבו בתגובות : #נזכור_ולא_נשכח אוהבת המון :גיה555❤️❤️
|
|
|
|
|
|
97
|
|
|
|
|
|
|
|
|
05/06/2022 09:20 |
אדורה5 |
6 |
מאוד מאוד עצוב ): אבל מה אם יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל בטוח מתו יותר חיילים אבל שניהם עצובים. ): זה פשוט מזכיר לי קרוב משפחה שלי שמת במילואים למלא את התפקיד הצבאי אחרי סיום הצבא ): מוזמנת לקרוא בקהילה 'לי |
|
|
|
|
|
10/05/2022 16:32 |
אולה202 |
5 |
|
בעבר היה #נזכור_ולא_נשכח |
|
|
|
|
|
28/04/2022 19:37 |
אלעמק |
4 |
|
צודקת לגמרי רק שזה שישה מיליון ולא שמונה חחחח |
|
|
|
|
|
28/04/2022 19:20 |
אשרמיקמיק |
3 |
|
#נזכור_ולא_נשכח |
|
|
|
|
|
28/04/2022 17:59 |
קיטי2254 |
2 |
|
אשטאג# נזכור ולא נישכח |
|
|
|
|
|
28/04/2022 16:31 |
גיה555 |
1 |
|
אופיס שיכתי לשים תמונה |
|
|
|
|
|
|
|