|
הגרללהה
|
לפני 2 ימים |
היי מיקמקים, מקווה שאתם מרגישים טוב! או דבר ראשון סליחה שאין לי הפעם קובץ אבל אני עושה הגרללהה אחרי מלא זמן שלא עשיתי מה שצריך זה 1: להירשם אלי בקהילה 2:לתת לייק 3:לעלות את זה בקהילה שלכם טוב וזהו ביי מיקמקיםם נ'ב מקום ראשון מקבל משהו רוצה
|
|
מוקדש
ל מנהלימיקמק_לואי_המנהליניב_כפירמיק_ולכלמישרואהאתזה | |
|
|