|
המונדיאל שלי: הרגע הגדול
|
לפני 3 ימים |
טוב אז היוש לעוד יצירה!! אתם בטח שואלים מה אני ציירתי? (אני יודעת שלא מבינים כלום לא יצא לי הכי יפה) אני ציירתי את המיקמק שלי מכניס גול הוא יצא לי קצת קטן הוא עשה דייטה סתם חח זה הרגע הגדול אתם בטח ראיתם שמישהי אומרת "אוף זה כבר 12 אפס" אז אני יודעת שלא באמת היינו 12 אפס אבל פשוט לפני כמה ימים היה לי טורניר כדורגל מול לחלק שאתם בטח הכי לא מבינים יש שם שוער והוא שוכב הייתה לי כאן פשלה קטנה אני ציירתי את השער וכבר עברתי על השער אם טוש ואז אני ניזכרת שעדיין לא עשיתי את השוער אז עשיתי אותו בסוף שוכב אבל מצאתי לזה סיבה!! הוא שוכב כי הוא כמעט נרדם בגלל שהקבוצה השנייה אפילו התקרבה עם הכדור לשער וזה באמת נכון שאני הייתי בטורניר הייתי שוערת כל המשחק לא היה אפילו לא כדור שוער אחד!! הם אפילו לא התקרבו לשער!! טוב אבל אחרי כול הפשלות (אני גם יודעת שיש מיקמקית אחת הפוכה מי שלא מבין זאת גוליהמ6 זה היה בטעות) אני מקווה שם תאהבו את הציור כי אני עדיין השקתי בו מלא אני ממש מקווה לזכות אוהבת נעמי
|
|
מוקדש
ל מוקדשלכווולם | |
|
|