|
למיקשימה החודשית "המונדיאל!!!"
|
אתמול |
אזז מה קורה עוקבים יקרים כן אחרי הרבה זמן.... העלתי עוד ציור! והפעם למישימה!!!!
אז כן בציור רואים אותי ואת חברי הטוב דורון צופים במשחק עים עוד כמה חברים שמעודדים את ספרד
ואנחנו את ארגנטינה!
כן כן מסי שם גול!!!! (בדקה ה 67)
למרות שבמציאות אני אוהד את צרפת ואת ספרד החלטתי לצייר דמות שכוווווווולם אוהבים כי מי לא אוהב את אגדת הכדורגל מסי
אז זה הצייור שלי ויאללה ביי!
|
|