|
למיקשימה החודשית - המונדיאל שלי: הרגע הגדול
|
אתמול |
היי חברים!!! אז אני קצת ביותר טוב(: אבל בואו נחזור ליצירה זה למיקשימה החודשית!!! אז מה רואים פה? הנה אני ו8חדגה (אלא מי?) מעודדות את ארגנטינה ובדיוק היה גוללל! הכנו פופקורן ושתינו קולה וברור שבצבעים של ארגנטינה(; לקח לי גם מלא זמן לעשות את התלבושות האלה בכחול (שעה יצירה בסך הכל) וזהו זה היצירה למיקשימה החודשית שלי מקווה לזכות!
|
|
מוקדש
ל כולם, 8חדגה, צוות_מיקמק | |
|
|