קהילה - מיקשימה חודשית
אלהה568
30
45

"הגלויה שלי: "Euro-Vision" למיקשימה 10/05/2026

היי כדורים שלייי היום עשיתי ציור למיקשימה, "הגלויה שלי: "Euro-Vision" אני מאוד מאוד השקעתי ואשמח לזכות!
הסברים:
*יזהר כהן זה מי ששר את אבניבי אובוהבב.
*הוא אמר אבניבי אובוהבב אובתבך שזה אומר אני אוהב אותך אז אמרתי "באמת?!"
*אני לובשת שמלה כי זה הופעה חגיגית בירושלים
*האנשים בכותל מאחורה מתפללים ותשימו לב לכמה דברים מצחיקים/חשודים חח
נתראה ביצירה הבאה(: יום נעים!

מוקדש ל אלהה568, ולכולםם
9
13
238


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
13/05/2026   16:45 בננה2664 13
את מציירת ממש ממש יפה, המון בהצלחה
12/05/2026   20:37 lליהמהמיקl 12
מהמם!
11/05/2026   18:40 DJcatnip 11
1 יש בן אדם שמציע נישואים
2 יש ילד שמטפס
3 יש שם מישהי שסוחבת מישהו על הרצפה
4 אני רואה ילדים יושבים על הרצפה אם רבים?
11/05/2026   18:21 וטחינה1234 10
הכישרון שלך פשוט יוצא מן הכלל ⛄☕⛄
הציור הצביעה פשוט כישרון כזה לא ראיתי ☕⛄☕
התחברתי מאוד לציור ובאמת שאין לי ספק בכלל שאת
זוכה ☕⛄☕ ובאמת בהצלחה רבה בתחרות ☕⛄☕
11/05/2026   16:35 אלהה568  9
תודה על כל התגובות !! וכן יש כמה דברים מצחיקים מאחורי ההופעה... חחח
11/05/2026   16:08 אריליות21  8
אמאלה אניבוכהה
למה יש שם איש שמטפס על הכותל?
חחחחח יצא לך מהמםם
בהצלחההה
11/05/2026   14:19 אוחמן  7
חחחח
יצא ממש יפה
11/05/2026   07:32 kaylee1  6
ואווו כל הכבוד
10/05/2026   23:48 oplizhak  5
מהמם
10/05/2026   22:01 שירוש36983  4
חמודיי
10/05/2026   19:31 TayK  3
וואו זה מושלםםם
10/05/2026   19:18 קפוצינו577  2
יאאא הציור ממש יפה! הוא היה פעמיים בארווזיון נכון? הוא שר גם את זה? "עולה עולה נשיר ביחד שהשמחה בלב פורחת! עולה עולה נשיר ביחד כחול ולבן כמו קשת בענן..." כאילו אני לא יודעת, אבל אני חושבת בכל מקרה הציור ממש יפה!
10/05/2026   18:08 אביטל340  1
ואואווא אמאלה איזה מהמםם!
אהבתי את הרעיון עם הכתול שזה מייצג את המדינה שלנו,
ואיזה הצעת נישואיםםםםם פשיי תראו אותם...!
(בצד ימין בחלק של הצבע הכתום)