קהילה - מיקשימה חודשית
המלכה8881
18
88

 "אופס... איזו פאדיחה!" 03/05/2026

אופס... מי זה בכלל?!
שלום לכולם! מה שלומכם?
למרות המבחנים והעומס, לא יכולתי לוותר על התחרות החודשית במיקמק, כי הנושא "אופס... איזו פאדיחה!" פשוט נכתב עליי!
מכירים את זה שאתם רואים מישהו מרחוק, בטוחים במיליון אחוז שזה החבר הכי טוב שלכם, ומתחילים לצרוח "היייייי!" ולנפנף בידיים בכל הכוח?
אז זהו, שזה בדיוק מה שקרה לי לפני שבועיים.
באמצע הרחוב, ליד כל החברים שלי, זיהיתי מישהו ונופפתי לו בהתלהבות שיא... רק כדי לגלות שזה ילד שאני בכלל לא מכירה. הרגע הזה שאת קולטת שאת מנפנפת למישהו זר לגמרי מול כולם זו פאדיחה רצינית!
בציור שלי תוכלו לראות את רגע השיא של הפאדיחה: החיוך המביך, היד התקועה באוויר והמבט המבולבל של הילד שממול.
טיפ ממני: אם זה קורה לכם, פשוט תמשיכו ללכת ולעשות כאילו לא קרה כלום לפני כמה שניות
אני ממש מקווה שאהבתם את היצירה שלי! אשמח אם תכתבו לי כאן בתגובות איזו פאדיחה רצינית קרתה לכם אני קוראת את כל התגובות שלכם!
לאב יוווו ❤️

מוקדש ל מוקדשלכלמישרואהאתהיצירההזו!!
14
27
159


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
07/05/2026   21:17 המלכה8881 27
חחחחחחח שרופה עליך חלומותתתת אין כמוךךךךך
07/05/2026   16:13 PireteKing 26
המלכה רציתי לציין שאני חלומןת
כנכן שוב פעם
06/05/2026   21:40 פיצוצ45 25
אלופהה!!
06/05/2026   15:22 המלכה8881 24
מחפסתחבר10 תודה על התגובה שלך מעריכה ♥️
06/05/2026   15:21 המלכה8881 23
Tayk תודה אהובה שלייי!!! ♥️
05/05/2026   19:54 TayK 22
וואו זה מושלםםםם
05/05/2026   15:22 מחפסתחבר10 21
אוו כישרונית יפה ביותר
05/05/2026   12:47 המלכה8881 20
Pireteking יאאא תודה רבה על התגובה שלך זה מחמם לי את הלב מעריכה ברמות!!! זה נותן לי כוח להמשיך וליצור עוד בשבילכם תודה שאתם כאן ♥️
05/05/2026   12:45 המלכה8881 19
לולית0898 אני עכשיו הולכת לראות ואפרגן לך כמובן ♥️
05/05/2026   12:45 המלכה8881 18
אפרתוש391 אני צובעת את הציור בצבעים רגילים לחלוטין ולא דרך שום אתר כי זה לא בינה מלאכותית את יכולה לראות בעצמך פשוט תגדילי את הציור ותראי שיש מקומות כמו הריצפה ועוד מקומות שהצביעה לא אחידה הכל פשוט ידני בלי שום אתר דף לבן תכנון הציור סקיצה שאני עושה ואז אחרי שזה יצא יפה בעפרון אני עוברת בעט ואז צובעת לכן זה לוקח לי הרבה זמן לצייר
04/05/2026   19:22 PireteKing 17
וואווווו
תמיד הציורים שלך מושלמייםםםםם
04/05/2026   19:20 אפרתוש391 16
נכון את מציירת את הציור ואז צובעת אותו דרך אתר כזה?
04/05/2026   18:16 לולית0898 15
המלכה העליתי♡
04/05/2026   14:07 דאב11 14
וואו פשוט ציור מטורף!!
גדוללל גם לי יש בקהילה יצירה למיקשימה אשמח שתראו!!
04/05/2026   14:03 אוחמן 13
חחחחח עשית את זה מדויק
מושלם!
04/05/2026   00:12 המלכה8881 12
נירהממלך160 חבר שלייי!!!!!! אהוב שאתה
אני אוהבת אותך כלכך!!!
תמיד מפרגן תודה לך על הכל!!! ♥️♥️♥️♥️
04/05/2026   00:11 המלכה8881 11
לולית0898 יא איזה כיף לשמוע תקשיבי אם יצא לך את אותו רעיון תעלי פשוט אשמח לראות את היצירה שלך ♥️
זה לא משנה אם הרעיון נלקח בסופו של דבר כולנו יוצרים דמויות שונות וזה בסדר גמור
04/05/2026   00:09 המלכה8881 10
לאאיטלקי
אני לא יוצרת בבינה מלאכותית את יכולה להגדיל את הציור ולראות שזה ציור שהתחלתי מאפס כמובן בעפרון ואז עברתי עליו בעט ואז צבעתי
אין פה שום בינה מלאכותית אז ממליצה לך לשאול קודם ולא ישר להגיד לי לתקן
ישבתי על זה חודשים וימים על מנת ליצור את זה תודה ולא אתקן שום דבר כי לא השתמשתי בשום בינה מלאכותית
03/05/2026   21:00 ביסלי630  9
ציור מטורף!!!
אמן שתזכיי
03/05/2026   20:23 לולית0898  8
וואוייייי תקשיבייי
אני סיימתי להכין יצירה על זההה
ובמקרה לשתינו היה את אותו רעיוןןןן
קיצרר יצא נדירר
03/05/2026   19:04 לאאיטלקי  7
יפה אבל רואים שמדובר בבינה מלאכותית ממליצה לתקן
03/05/2026   18:55 מתוקונת998  6
את חייבת לזכות
03/05/2026   18:43 נירהמלך160  5
שיואו!!! איזה השקעההה!
אני ממש אוהב את היצירות שלך הם מהממותתת!!!
03/05/2026   18:36 ריקי095  4
חחחחחחח אהבתי
03/05/2026   18:13 8חדגה  3
יאא המלכה איזה יפה ויצירתי יצא לך!❤️

בהצלחה! זוכה ללא ספק!❤️
03/05/2026   17:56 שי6778  2
חחחחח זה קורה לי תמיד!!
03/05/2026   15:15 פנדה90000  1
ואוו איזה צירת ממש ממש ציור מהמם