|
07/05/2026 21:17 |
המלכה8881 |
27 |
|
חחחחחחח שרופה עליך חלומותתתת אין כמוךךךךך |
|
|
|
|
|
07/05/2026 16:13 |
PireteKing |
26
|
המלכה רציתי לציין שאני חלומןת כנכן שוב פעם |
|
|
|
|
|
06/05/2026 21:40 |
פיצוצ45 |
25 |
|
אלופהה!! |
|
|
|
|
|
06/05/2026 15:22 |
המלכה8881 |
24 |
|
מחפסתחבר10 תודה על התגובה שלך מעריכה ♥️ |
|
|
|
|
|
06/05/2026 15:21 |
המלכה8881 |
23 |
|
Tayk תודה אהובה שלייי!!! ♥️ |
|
|
|
|
|
05/05/2026 19:54 |
TayK |
22
|
|
וואו זה מושלםםםם |
|
|
|
|
|
05/05/2026 15:22 |
מחפסתחבר10 |
21 |
|
אוו כישרונית יפה ביותר |
|
|
|
|
|
05/05/2026 12:47 |
המלכה8881 |
20 |
|
Pireteking יאאא תודה רבה על התגובה שלך זה מחמם לי את הלב מעריכה ברמות!!! זה נותן לי כוח להמשיך וליצור עוד בשבילכם תודה שאתם כאן ♥️ |
|
|
|
|
|
05/05/2026 12:45 |
המלכה8881 |
19 |
|
לולית0898 אני עכשיו הולכת לראות ואפרגן לך כמובן ♥️ |
|
|
|
|
|
05/05/2026 12:45 |
המלכה8881 |
18 |
|
אפרתוש391 אני צובעת את הציור בצבעים רגילים לחלוטין ולא דרך שום אתר כי זה לא בינה מלאכותית את יכולה לראות בעצמך פשוט תגדילי את הציור ותראי שיש מקומות כמו הריצפה ועוד מקומות שהצביעה לא אחידה הכל פשוט ידני בלי שום אתר דף לבן תכנון הציור סקיצה שאני עושה ואז אחרי שזה יצא יפה בעפרון אני עוברת בעט ואז צובעת לכן זה לוקח לי הרבה זמן לצייר |
|
|
|
|
|
04/05/2026 19:22 |
PireteKing |
17
|
וואווווו תמיד הציורים שלך מושלמייםםםםם |
|
|
|
|
|
04/05/2026 19:20 |
אפרתוש391 |
16
|
|
נכון את מציירת את הציור ואז צובעת אותו דרך אתר כזה? |
|
|
|
|
|
04/05/2026 18:16 |
לולית0898 |
15
|
|
המלכה העליתי♡ |
|
|
|
|
|
04/05/2026 14:07 |
דאב11 |
14
|
וואו פשוט ציור מטורף!! גדוללל גם לי יש בקהילה יצירה למיקשימה אשמח שתראו!! |
|
|
|
|
|
04/05/2026 14:03 |
אוחמן |
13
|
חחחחח עשית את זה מדויק מושלם! |
|
|
|
|
|
04/05/2026 00:12 |
המלכה8881 |
12 |
נירהממלך160 חבר שלייי!!!!!! אהוב שאתה אני אוהבת אותך כלכך!!! תמיד מפרגן תודה לך על הכל!!! ♥️♥️♥️♥️ |
|
|
|
|
|
04/05/2026 00:11 |
המלכה8881 |
11 |
לולית0898 יא איזה כיף לשמוע תקשיבי אם יצא לך את אותו רעיון תעלי פשוט אשמח לראות את היצירה שלך ♥️ זה לא משנה אם הרעיון נלקח בסופו של דבר כולנו יוצרים דמויות שונות וזה בסדר גמור |
|
|
|
|
|
04/05/2026 00:09 |
המלכה8881 |
10 |
לאאיטלקי אני לא יוצרת בבינה מלאכותית את יכולה להגדיל את הציור ולראות שזה ציור שהתחלתי מאפס כמובן בעפרון ואז עברתי עליו בעט ואז צבעתי אין פה שום בינה מלאכותית אז ממליצה לך לשאול קודם ולא ישר להגיד לי לתקן ישבתי על זה חודשים וימים על מנת ליצור את זה תודה ולא אתקן שום דבר כי לא השתמשתי בשום בינה מלאכותית |
|
|
|
|
|
03/05/2026 21:00 |
ביסלי630 |
9 |
ציור מטורף!!! אמן שתזכיי |
|
|
|
|
|
03/05/2026 20:23 |
לולית0898 |
8
|
וואוייייי תקשיבייי אני סיימתי להכין יצירה על זההה ובמקרה לשתינו היה את אותו רעיוןןןן קיצרר יצא נדירר |
|
|
|
|
|
03/05/2026 19:04 |
לאאיטלקי |
7 |
|
יפה אבל רואים שמדובר בבינה מלאכותית ממליצה לתקן |
|
|
|
|
|
03/05/2026 18:55 |
מתוקונת998 |
6
|
|
את חייבת לזכות |
|
|
|
|
|
03/05/2026 18:43 |
נירהמלך160 |
5
|
שיואו!!! איזה השקעההה! אני ממש אוהב את היצירות שלך הם מהממותתת!!! |
|
|
|
|
|
03/05/2026 18:36 |
ריקי095 |
4
|
|
חחחחחחח אהבתי |
|
|
|
|
|
03/05/2026 18:13 |
8חדגה |
3
|
יאא המלכה איזה יפה ויצירתי יצא לך!❤️
בהצלחה! זוכה ללא ספק!❤️ |
|
|
|
|
|
03/05/2026 17:56 |
שי6778 |
2
|
|
חחחחח זה קורה לי תמיד!! |
|
|
|
|
|
03/05/2026 15:15 |
פנדה90000 |
1 |
|
ואוו איזה צירת ממש ממש ציור מהמם |
|
|
|
|