קהילה - מיקשימה חודשית
ענברייי
99
416

למיקשימה- "אופס... איזו פאדיחה" 01/05/2026

היי מיקמקים,
מה שלומכם?

בצד אחד בתמונה תוכלו לראות אותי עם הלוק המוכן והמהמם, וכבר אפשר לצאת! מה שלא שמתי לב, זה שהנעליים שלי לא תואמות! אופס...

בצד השני בתמונה תוכלו לראות שיצאתי לרחוב בעיר במיקמק 2 והסתובבתי בלי הידיעה שהנעליים לא אותן נעליים, ואז מיקמקית שבדיוק הסתובבה בעיר עצרה מולי ואמרה "נראה שאהבת לגוון" וצחקה קצת כשהסתכלה על הנעליים שלי, ואחר כך הסתכלתי עליהן גם ואמרתי "אוי ואבוי! איזו פאדיחה!"
אחר כך חזרתי להחליף נעליים, אבל זאת הייתה הפאדיחה.. למרות זאת זה היה קצת מצחיק:)

מקווה לזכות השקעתי המון:)

סופ"ש נעים:)
16
11
145


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
08/05/2026   12:24 8חדגה 11
ענברושש אין מצב שלא זכהה((:
06/05/2026   18:07 לואןמיק 10
וואו
05/05/2026   19:57 TayK  9
אין מצב שזה לא מנצח מושלםם!
04/05/2026   17:29 מיכאל4404  8
זה זוכה על בטוח!!!!! מטורף
04/05/2026   17:11 GOODBOY555  7
יצירה מגניבה כל הכבוד המשיכי כך
04/05/2026   17:04 קליאנטה  6
יפה!
03/05/2026   18:54 אביטל340  5
חחח איזה יפה!❤️
לי היה פעם אחת שירדתי עם נעלי בית ללימודים,
ולמזלי ראיתי את זה חמש דקות אחרי שיצאתי ולא שהגעתי ללימודים.
03/05/2026   10:52 וטחינה1234  4
מושלם
03/05/2026   10:33 אוחמן  3
מקסים!
03/05/2026   00:41 איב67999  2
מוש
03/05/2026   00:21 SuperUltra  1
נדירררררר