קהילה - מיקשימה חודשית
אריאל13022
12
28

פדיחה שקרתה לי למיקשימה 24/04/2026

היוש לכםםם
בזמן המלחמה שכולנו היינו בבתים ולא למדנו בבית הספר והיו הזעקות בלילה היינו צריכים לקום בבוקר לזום
אני בטוחה שלא רק אני הייתי גמורה מעייפות ,אני צודקת???
בקיצור נרדמתי בזום והמיקרופון שלי היה פתוח וכולם שמעו את הטלוויזיה שלי פועלת (על בובספוג!!!)
חחחח זאת הייתה פדיחה רצינית

מוקדש לכולםםם!!
2
1
109


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
26/04/2026   13:05 אריאל13022  1
היוש
העלתי את הציור הזה בטעות
הציור המקורי בקהילה שלי עכשיו