קהילה - מיקשימה חודשית
גלינדה67
33
46

למיקשימה"אוי איזה פדיחה" 17/04/2026

צירתי שתי חברות הולכות לאודישן שירה ובסוף השיר אחת מהן אומרת משהו לא יפה על השופטים וכמובן השופטים פוסלים אותן

מוקדש לכולהעוקביםשליבמיקמקולכולם
4
7
106


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
30/04/2026   21:46 כתכלת  7
וואו מקורי!
21/04/2026   13:51 שותפההה28  6
את מציירת מושלםםם
20/04/2026   18:44 דובונית152  5
חחח מקסים
20/04/2026   14:16 אביטל340  4
חחחח איזה יפה!
19/04/2026   23:58 aviichay  3
חחח
גדול
19/04/2026   16:51 יוסי3245  2
מהמם אימלההה
בהצלחהה
19/04/2026   16:37 8חדגה  1
חחחחחח