קהילה - מיקשימה חודשית
GLEEx
2

"המיקמק שלי מבלה בחוף הים 2020" 24/06/2020

היי מיקמקים
זאת היצירה הראשונה שלי לתחרות אז אני ממש מקווה לזכות.
בציור רואים את אלביס המשופר אוכל גלידה ולידו ארמון חול שבנה לא מזמן.
מקווה שאהבתם את היצירה. היא אולי לא הכי יפה אבל אני השקעתי ואני אוהבת מאוד את התוצאה.
תחזיקו לי אצבעות בתחרות!!!

אוהבת את כולכם!
יום ממקמק!!!
GLEEx
5
4
48


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
26/06/2020   14:23 בייגלה9996  4
ואו זה פשוט מושלם!
כל הכבוד רואים את השקעה!
25/06/2020   10:33 מורנוש1001  3
מהמם!
בהצלחה בתחרות :)
24/06/2020   19:03 מנוי9903  2
פשוט מהמםםםםםםם!!!!!!
24/06/2020   18:15 חלב25  1
מדהים!
כזה כישרון קשה למצוא!
איזה יפהפה!
בהצלחה לך!
נ.ב
אשמח שתסתכל על היצירה שהעלתי למיקשימה