קהילה - העולם שלי במיקמק
אינדגים333
341
341

בית ספר במיקמק!!!!!!!!!! בית ספר "מקדמיק" לפני 3 ימים

היי, יש בית ספר במיקמק 1. אם אין לכם מיקמק 1 ואתם לא יודעים איך להוריד אז תסתכלו למטה ביצירה במוקדשים.
בבית ספר יש יסודי, חטיבה ותיכון. בינתיים יש אותי וסגנית מנהלת ושתי מורים. אני בעצם עוזר לכם לקראת הכיתה שאחרי החופש הגדול. אני מחפש מורים ותלמידים.

זה מה שתעשו אם בא לכם להיות בבית הספר

א. לרשום בתגובות לאיזה כיתה אתם עולים
ב. לשלוח חברות
ג. לרשום אם בא לכם להיות תלמיד או מורה. (אפשר גם וגם ומותר להיות מורה רק אם אתה עברת את הקבוצה הזאת. לדוגמה אי אפשר להיות מורה ליסודי אם לא סיימת יסודי)
ד. ולכתוב אם אתם רוצים להיות בפנימייה של בית הספר

כרגע מחפשים מורים לתיכון ולחטיבה. ביסודי מחפשים מורה לאנגלית בלבד.

דרך הגב קוראים לבית ספר "מקדמיק" כי זה מקדם לשלב הבא. בית הספר בביתי כמובן.
43
12
39


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
לפני 2 ימים   21:15 חלומי73 12
אני המזיכרה
!!
לפני 2 ימים   20:36 יהלי20113 11
אני מורה לקאמוריה מהמשתמש מיקי20113
במיקמק 1
לשיעורים שלי נא להביא דף עיפרון/עט/מחק /מחדד
והכי חשוב סרגל
נתראה ביסודי ביי
לפני 2 ימים   20:20 יהלי20113 10
אני יוכלה להיות תלמידה שעולה לכיתה ו
בבקשה
לפני 2 ימים   18:13 ספייק2167  9
אני עולה לה יא ואני רוצה להיות תלמיד ואחלה ריעון
לפני 2 ימים   15:31 שירוש7763  8
אני מורה למדעים ותנך ותלמידה ביסודי
בחיים אני עולה עכשיו לכיתה ז' אחריי החופש
כלומר לחטיבה
לפני 2 ימים   15:20 אינדגים333  7
אני מורה למתמטיקה בחטיבה.

דרך הגב אם בא לכם להיות מורים. צריך להתחייב שתתחברו כל שיעור
לפני 2 ימים   14:59 שימי7895  6
אחי ממש יפה הבית ספר אני עולה לכיתהח ואני רוצה להיות תלמיד אבל לא בפנימייה תודה על הסיור שעשית לי בבית ספר זה נראה פשוט מיקצויין וזה ממש יפה שעדיין עושים דברים כאלה במיקמק 1 גם היום
לפני 2 ימים   14:12 דוד13281  5
אני מסיים כיתה ה
אני רוצה להיות תלמיד (כי זה מה שיש)
אני יהיה בפנימייה של הבית ספר
וזהו?
לפני 2 ימים   11:52 מאסטרגיא  4
אני סיימתי כיתה ז
אני רוצה להיות תלמיד
אני רוצה להיות בפנימייה של בית הספר
לפני 2 ימים   09:50 מחפסתחבר10  3
ליסודי בפהכי שווה כאן ניראה לי חח יפה מאוד!
לפני 3 ימים   20:52 קייטי6911  2
מושלם מפואר יפה מאוד
לפני 3 ימים   18:39 אינדגים333  1
סליחה. שכחתי לרשום את זה במוקדשים. תרשמו במיקמק קהילה בחיפוש את המשתמש "לחצוכאן2"